La medie:Alex😍
Tae:Ce?? Cum sa pleci?
Eu:Cu talent...
Alex:Stii ce? Nu te stresa,pot pleca si singur,nu e nevoie sa vii cu mine.
Jk:Uite,vezi,si el vrea sa plece...
Eu:Nu vrea sa plece,si stii bine ca eu stiu asta.Am hotarat:NE MUTAM!
Tae:Din nou,CE? Si cu mine cum ramane?
Eu:Sincer,m-am saturat sa mai stau cu voi si sa va fiu ca o bona.Fratilor,sunteti adulti,parca sunteti mai rau ca niste copii se 5ani. De cand stau cu voi,mereu am stat dupa voi si va faceam toate poftele. Uneori imi venea sa cred ca voi stati cu mine doar pentru ca am puterile astea afurisite. Tu hotarasti,te muti cu noi ori ramai cu ei
Tae:Cum sa aleg ? Pe o parte e toata cariera mea iar pe cealalta ceea ce iubesc. Si ....te vei muta cu el?
Eu:Mda,nu are de ales,adica de cand a venit aici ,ma simt foarte atasata de el,mi-e ca un frate mai mare.
Alex:Awww!! Chiar mi-ar face placere sa stam impreuna...mmm....ca fratii .
Jk:Bine,plecati,spune el nepasator.
Ne ducem fiecare in camera lui si ne pregatim bagajele. In timpul asta eu o sun pe Ale
Eu:Alo!
Ea:Hey,fiinta!Ce faci?
Eu:Ma mut,adica ne mutam?
Ea:Stai,cum adica va mutati,si cine se muta?
Eu:Eu cu Alex.Nu mai vreau sa stau in casa asta. Baietii nu il accepta pe Alex,asa ca plecam
Ea:Si Tae?
Eu:De cand iti pasa tie de el,sau de restul baietilor?
Ea:Nu imi pasa.Si unde o sa va mutati?
Eu:Acasa la Alex.A zis ca nu e cine stie ce casa,dar o fac eu mai draguta.
Ea:Pai,am ramasa socata,nu ai zis nimic de Tae,de micul tau iepuras,ingeras sau ce chestie mai era .
Eu:Inca nu am vorbit,si el e socat de faptul ca plec,dar..asta e
Ea:Mai am o multime de intrebari dar trebuie sa inchid,Cc iar se crede cioara.
Eu:Ok...ne vedem diseara!
Ea:Ok bye!
Inchid telefonul si continui sa impachetez,Alex nu avea prea multe haine aici.
Eu:Deci...mmm.. Ne vom muta la tine,nu?
Alex:De ce faci asta?
Eu:Ce fac?
Alex:Pleci din casa asta doar pentru ca ei ma urasc pe mine.
Ma asez pe pat langa el
- Daca nu erai tu ,ajungeam ca Cc
Alex:O-ok ,spune el razand. Si cu micul tau print ,cum ramane?
Eu:El a ales. Si-a ales trupa ,nu pe mine.
Ochii imi sunt inundati de lacrimi,si coboara pe obraji.Alex:Hei,nu plange,spune si imi sterge lacrimile. Nu te merita.
Il imbratisez scurt,si continui sa impachetezDupa cateva ore,nu ma judecati,am multe lucruri in casa in care am locuit mai bine de 2 ani,coboram in living cu bagajele.
Alex ii saluta pe toti,politicos,dar nimeni nu spune nimic.
Tae coboara grabit si vine si ma strange in brate.Tae:O sa-mi lipsesti.
Vine spre mine sa ma sarute, dar eu ma feresc,lasa privirea in jos ,si ies din casa.
------------------------------------
Am ajuns in noua casa. E foarte dragut aici. 4camere ,fiecare cu baia lui,o bucatarie mare si un living imens. Cica la el:"Nu e cine stie ce".
El:Dute si alege-ti o camera. Vezi ca cea de pe dreapta e a mea. Nu intra.
Eu:Ia uite la el cat tupeu!! El a stat 3 saptamani in camera mea,si eu sa nu intru in a lui... Pfff..ti-ai gasit...
El:Vezi ca ne suparam.
Eu:Aish...mbine bro...spun si imi dau ochii peste cap.
Deci,camera din dreapta nu o pot lua,pentru ca e a lui,atunci voi incerca cu cea de langa el...mno..are toti peretii vopsiti in alb..asta ar fi o mare problema. Am incercat-o si pe cea din fata camerei albe,dar era prea...mm..normala,deci a mai ramas cea din fata camerei lui. Asta era pe placul meu,peretii erau vopsiti cu mai multe niante de mov,un pat mare si rotund cu lenjerie neagra,si propria masuta de machiaj...parca ar fi stiut ca voi veni.
Ma duc in bucatarie ,unde Alex pregatea ceva de mancare.
Eu:Uuuu...mancare!
El:Ti-e foame,nu-i asa?
Eu:Da. Ce faci acolo?
El:Paste.
Eu:Aleluia!!
Ale poveste:
Oare ce s-a intamplat cu Andreea de s-a mutat de la chineji? Trebuie sa aflu.
Eu:Cc!!! Potoleste-te!!
Nao:Parmezzan!!Parmezzan!! Unde esti?
Eu:Pe cine cauti?
Nao:Pe Parmezzan
Eu:Ala cine mai e?
Nao:Aluatul meu de pizza rumenit.
Eu:Aaaa,ok. Cc,daca nu incetezi sa te prefaci ca esti o cioara cu un corn,CioaraCorn, jur ca o chem pe Andreea cu Creanga.
Cc:Mbine....numai nu chema creanga.
Hei ponei! Scuze daca acest capitol a fost mai plictisitor.
Sper ca voi posta cat mai curand. Bye!:* :*
CITEȘTI
Ciudații si ciudățenii
FanfictionUneori ajungi sa te indragostesti de cine nu trebuie. Poate ca te iubeste la inceput,dar dragostea dispare pe parcurs ce iti faci prieteni noi. Asta e o mica parte din viata mea...daca vreti detalii,cititi cartea