Capitolul 32

94 11 1
                                    

Ma trezesc,destul de devreme,incerc sa nu il trezesc pe Tae. Ma duc la baie si imi fac rutina de dimineata,ma imbrac destul de subtire,afara nu e pic de zapada. Il sarut pe Tae pe obraz,cobor jos si mananc repede micul de jun pregatit de Jin.

Jk:Unde pleci asa grabita? Tae nu s-a trezit?

Eu:Nu nu s-a trezit. Iar eu ma duc la Alex,apoi vom merge sa facem cumparaturi pentru diseara.

Jk:Pot sa merg si eu? Te roooog!!

Eu:Ok... Te astept afara.

Nu dupa mult timp iese si Kookie si ne indreptam spre casa Alexandrei.
*In fata casei*

Andy:Hei Pandicorn mic!

Eu:Hei uriasule,spun si il imbratisez. Alex s-a trezit?

Andy:Da.. E in baie.

Cc*de pe canapea*: Hei Sobolan Mic!

Andy+Jk:Sobolan Mic??!

Eu:Asa imi spune el...pfff

Cc:Pai e asa draguta..ca un sobolan

Jk:Ai rosit pentru ca iti place "complimentul" facut,sau pentru ca esti nervoasa?

Eu:Nu stiu..tu ce crezi?

Andy:Ook..spune razand scurt,intrati si asezati-va comod pana vine Alex.

Intram,iar eu ma asez pe coltul canapelei.Kookie vrea sa se aseze langa mine dar Cc il impinge si cade pe canapea.

Cc:Hei Prajiturica, ai grija!

Eu:Cc ,nu fi nesimtit!

Jk:Alex!!!!!Hai odata!

Alex:Vin! Ce-i cu graba asta?

Jk:Plecam? Pana nu ma enervez..si sincer am uitat cum e sa ma transform

Alex:Cred ca [,]cu totii am uitat cum sa ne folosim puterile.

Ii trimit un gand Alexandrei in care ii spun ca ,in seara asta cu totii ne vom folosi din nou puterile.

Eu:Bine,hai sa mergem,spun dar sunt intrerupta de usa care s-a deschis foarte aproape de fata mea.

Jinxx:Hei gasca!! Veniti sa va prezint pe cineva

Jake:Cine? Omul cu pizza?

Jinxx:As vrea eu,dar nu..e ceva mai bun

Andy:Batman?

Jinxx:Nu,pampalailor...iubita mea! Baieti...si fete..ea e Naomi

Eu+Andy:Naomi..vrajitoarea?

Eu:De cand iti place tie de Jinxx?

Nao:Ooooo...de cand l-am vazut prima data mancand pizza.

Jinxx:Ea va petrece Revelionul cu noi.

Alex:Atunci,vrei sa mergi cu noi la cumparaturi?

Nao:Cum sa nu?

Eu:JungKook! Lasa-l in pace pe Cc..stii cum e el..nu vreau sa te molipsesti.

Jk:Vin noona!

Jinxx:Stai!!

All:Ce?

Jinxx:E deja prima zi de cand v-am prezentat-o si voi imi furati Sosulețul meu de pizza(porecla lui Naomi,pusa de Jinxx)?

Andy:Ea e Multicornus Poneius.Va face parte din grupul fetelor noastre Andreea si Alex(Pandicorn si Unicorn)

Jinxx:Eu tot Sosuleț de pizza ii spun.

Ciudații si ciudățeniiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum