Tae:Aveai de gand sa renunti la puteri?
Eu:Am avut ...
Tae:De ce?
Ma ridic de pe canapea si ma indrept spre camera tragand-o pe Alex dupa mine pana in camera meaAlex:De ce esti asa de agitata?
Eu:Nu stiu cum sa iti spun...e posibil sa nu ma crezi
Alex:Eu mereu voi avea incredere in tine cum ai tu in mine.
Eu:Tu de ce ai plans atunci cand ai terminat de citit cartea?
Alex: Pentru ca a murit Jeff,si ca Scarlett sufera asa mult din cauza asta.
Eu:Aha. Pai eu am plans pentru ca il cunosc pe Jeff. Nu e o fiinta supranaturala.
Cand aveam 16ani am fost cu tata in padurea in care Jeff locuieste,dar eu ma pierdusem de tata. M-am asezat langa trunchiul unui copac si am asteptat sa ma gaseasca,eram asa speriata incat nici nu mai stiam cum sa imi folosesc puterile. Acolo ne-am intalnit noi,bine-nteles el vrand sa ma omoare,dar eu am facut repede un scut cu mainile(magie) ,atunci privirile noastre s-au intalnit si na...ce putea sa se intample...incepea sa imi placa fata lui alba,si ochii negri asa de blanzi cu [,]care ma privea. Am dezactivat scutul uitandu-ma cand la el cand la cutitul din mana lui,si am inceput amandoi sa radem,nu stiu de ce. S-a asezat si el langa mine si am inceput sa povestim. Am locuit un timp impreuna pana cand mama a aflat si a incercat sa il omoare. Eu i-am zis ca ar fi mai bine pentru viata lui sa plece(nu sa ne despartim) pana se mai calmeaza mama. El a zis ca mai bine moare decat sa plece de langa mine. Am facut ce am crezut eu ca e mai bine si i-am zis ca ne despartim,apoi el a zis:" Daca e ultima data cand te vad,macar sa te vad facand ce iti place mai mult" Normal ca am fost de acord.Am omorat ce oameni au avut ghinion in acea zi,apoi s-a facut nevazut.Alex statea cu gura cascata si ma privea uimita si speriata.
Alex:Tu,tu omorai oameni?
Eu:Da,dar m-am lasat,dar dupa ce am citit cartea aia,parca mi-a venit sete de sange. Ar trebui sa incerci,e distractiv
Alex: Ma indoiesc. Vorbim alta data despre asta
Eu:Ok,doar nu te speria,nu fac nimic. Daca ar fi sa il intalnesc din nou pe Jeff as face-o cu mare plecere. Si o vei face si tu,si o sa iti placa
Alex :Am zis ca vom vorbi despre asta mai tarziu
Eu:Bine... Fuck ce unicorn incapatanat
Alex:De ce ai plans? Si nu imi mai spune unicorn
Eu: Bine...unicorn .Nu suport ca cineva sa spuna sau sa scrie ca Jeff al meu a murit. El e nemuritor,daca inca ma mai iubeste. Acum problema este ca,si Tae si-ar da viata pentru mine.
Alex:Inca o intrebare,ultima. De ce te-ai razgandit,si ai vrut sa iti pastrezi puterile?
Eu:Pai,daca am aflat ca Jeffrey traieste,si ca baietii il cunosc,va fi o zi in care il voi intalni si il voi face fratele meu.
Alex:De ce nu il faci pe Tae?
Eu:Ai zis ca aia va fi ultima intrebare
Alex:Ehhh,asta e ultima
Eu:Unicorn... Nu stiu daca Jeff mai simte ceva pentru mine,dar sunt sigura ca Tae va fi mereu langa mine.
Alex:Cred ca voi aveti de discutat,spune uitandu-se spre usa.
Ma intorc si eu sa vad la ce se uita Alex. Era Tae care ,presupun ca auzise toata conversatia
Alex a iesit din camera,lasandu-l pe Tae sa intre.
Simteam cum ochii sunt atacati de lacrimi acestea facamdu-si loc si pe obrajii mei. Ma asez pe pat cu fata in palme si plang si mai tare. Sigur acum Tae ma uraste,nu ii reprosez nimic,chiar are dreptate.
Tae se aseaza langa mine pe patEu:Stiu ca ma urasti,daca vrei putem sa nu mai vorbim o vreme,daca asa te vei simti mai bine,am reusit sa spun printre suspine.
Tae:...Tu chiar crezi ca eu as putea sa traiesc fara tine. Mai bine spune-mi spanzura-te decat sa pleci si sa nu te mai vad. Eu te iubesc ,si stiu ca nu ma vei face sa regret asta. Tu esti cel mai bun lucru care mi s-a intamplat in viata. As renunta la orice,numai ca sa vad zambetul ala frumos de pe fata ta,pe care acum nu il ai pentru ca plangi.
Eu:Ai fi de acord sa il fac pe Jeff fratele meu?
Tae: Daca te face fericita,da.
Ma prinde de talie si ma apropie de el,prinzandu-ma intr-o imbratisare tare stransa,apoi ma saruta usor,apoi din ce in ce mai salbatic. Reusesc sa schitez un mic zambet in timpul sarutului,si el la fel.
Alex:Vad ca sunteti ok.
Tae:Da.
Alex:Am vrut sa va anunt ca Cc tocmai ce si-a violat sora. Stiu ca suna ciudat dar cioara a murit.
Ne bufneste rasul pe toti intr-o clipa.
Eu:Hai sa mergem jos sa il consolam pe Cc ca i-a murit sora si ca nu a avut ocazia sa o violeze.
Alex:Eu cred ca a facut-o. Cat cioara statea intinsa el zicea ca doarme. Tocmai cand i-am sters eu un sut,de cioara a zburat pe fereastra si-a dat seama ca a murit. Tragic. Ce e cu omul ala??
Hei unicorni ,ponei,fiinte si ce mai sunteti voi. Acesta e noul capitol sper sa va placa astept pareri
CITEȘTI
Ciudații si ciudățenii
FanfictionUneori ajungi sa te indragostesti de cine nu trebuie. Poate ca te iubeste la inceput,dar dragostea dispare pe parcurs ce iti faci prieteni noi. Asta e o mica parte din viata mea...daca vreti detalii,cititi cartea