"Hendes ankel er hævet og meget øm. Hun bliver udskrevet imorgen, men hun skal gå med krykker i lidt tid," hørte jeg lægen sige. Jeg åbnede lige så stille mine øjne." Hun er vågen, Emma er vågen" Hørte jeg Niall råbe. Tre drenge kom løbende hen imod mig. Louis og Harry gav mig begge kram, og Niall kyssede mig på kinden. Da jeg kiggede overrasket på ham, rødmede han. Jeg kiggede hurtigt væk. Hvor var han altså bare sød."Liam og Zayn er ude og spise, vi skiftes til at holde vagt ved din seng, så du ikke vågnede helt alene" Sagde Louis. Jeg begyndte at grine. Liam og Zayn kom løbende og krammede mig.
"Hvor længe har jeg sovet" spurgte jeg drengene."Omkring tre timer!" Fortalte Zayn mig." hvorfor blev i og ventede til jeg vågnede?". Drengene kiggede på hinanden."Øhm..vi...vi følte lidt at det var vores skyld" Fik Liam fremstammet.
Jeg vidste ikke, hvad jeg skulle svarer. Selvfølgelig var det ikke drengenes skyld. Jeg rystede bare på hovedet. Niall kiggede bekymret på mig "Gør det ondt nogle steder?", spurgte han." Nej, men min ankel,er da på ingen måde jeres skyld!" Grinte jeg.
Drengene smilede bare lidt genert.
1 Dag senere...
Nialls P.O.V
I dag skulle Emma tage hjem. Jeg var rimelig ked af det, for jeg var begyndt at holde af Emma.
Vi havde fået lov til at sove på hospitalet, fordi 1D fans havde fundet ud af, hvor vi var. Vi kunne på ingen måde komme udenfor. Politiet kunne først være her idag.
Emma var lige gået på toilettet og jeg havde noget vigtigt jeg gerne ville spørge drengene om." Jeg kommer til at savne Emma" Sagde jeg trist." Hvad hvis vi inviterede hende med?" spurgte jeg forsigtigt. "Inviterede hende med på vores tour?" spurgte Louis. Jeg nikkede forsigtigt, og kiggede på de andre, for at se deres reaktion. Alle så glade ud undtagen Liam."Er du sikker på, at det ikke er fordi, du er lidt lun på Emma?", spurgte Liam, mig. "Nej", svarede jeg lidt for hurtigt. Liam kiggede med faderlige øjne på mig!
" Liam helt ærligt, STOP!!!" Det sidste råbte jeg.
Harry og Louis hoppede op af stolene og Zayn havde fået et nervøst udtryk i ansigtet "så nu tror jeg lige, at vi tar og slapper lidt af", sagde Zayn meget forsigtigt.
Jeg stirrede surt hen på ham, for jeg vidste, at han støttede Liam.
"Lad Niall være", sagde Harry. Jeg kiggede taknemmeligt på ham.
"Lad os holde en afstemning, alle dem der gerne vil have Emma med rækker hånden i vejret", sagde Louis. vi rakte alle hænderne op."Så er der, jo ikke noget at diskutere", sagde Zayn glad.
Emma kom ind af døren og vi kiggede alle sammen spændt på hinanden. Emma brød tavsheden "Hvad sker der her?"
"Niall, vil du ikke fortælle hende det?" spurgte Liam.
Emma kiggede nervøst på mig."Emma har du lyst til at gå en tur med mig?" spurgte jeg." Jo selvfølgelig" svarede Emma. Hendes stemme knækkede over. Jeg smilede til hende for at berolige hende. Vi gik ikke udenfor, for fanssene havde overnattet i telte udenfor, så vi var stadig omringet.
"Vi tar snart på World tour og vi tænkte på om du ville med?" Hun kiggede overrasket på mig og mit hjerte bankede hurtigere. Der gik næsten et minut før hun svarede "Ja".Jeg blev overlykkelig. Jeg tog hendes hånd i min og vi fortsatte med at gå rundt i et stykke tid.
Harry's P.O.V
Niall var ude og gå en tur med Emma og Liam var lige kommet tilbage, efter han havde ringet til vores manager. "Tror i Niall har er crush på Emma?" spurgte jeg de andre drenge bekymret."Ja uden tvivl!" svarede Liam. De andre drenge nikkede."Hvad gør vi, hvis hun også godt, kan lide ham?," spurgte Zayn."Vi skiller dem vel ad," sagde jeg. De kiggede alle overrasket på mig, Liam sad med åben mund."Jeg mener bare, at vi kan ikke bare smide Emma ud af vores tour, det skaber for meget omtale og vi kan ikke lade dem blive sammen!" sagde jeg." Hvorfor ikke?" spurgte Louis." Vi kan ikke have Niall's kæreste med på tour, så vil fanssene bare undre sig over hvorfor jeres kærester ikke er med og der opstår hurtigt rygter, som går ud over Emma" sagde jeg."Kunne du ikke have sagt det lidt før! jeg har allerede aftalt det hele med vores manager," sagde Liam frustreret.
"Det skal nok gå. Det er jo ikke sikkert, at de bliver kærester og desuden er Emma ikke helt dum, så hun er nok klar over, at de ikke kan være kærester!" sagde Zayn overbevisene." gud hvor jeg savner Ellenor" udbrød Louis.
Emma og Niall kom gående ind ad døren. Emma sprang hen og gav os allesammen Krammere." tusinde tak drenge, jeg glæder mig bare så meget"
Det her kapitel var en lille smule længere :) håber i nød det
Vote, Comment and share
KAMU SEDANG MEMBACA
One Direction World Tour ( Danish 1D fanfic)
Fiksi PenggemarEmma møder boybandet One Direction ved en fejl, men de bliver hurtigt gode venner, og under et uventet hospitalsbesøg beslutter One Direction sig til at invitere Emma med på deres Tour. Emma er overvældet, men siger uden betænkelighed ja. Hende og...