Δωδεκα

89 9 0
                                    

Δεν θα αντεξω αν φυγεις και εσυ .. σε παρακαλω τουλαχιστον ,μεχρι να φυγεις να περναμε περισσοτερο χρονο μαζι.. ειμαι ηδη μονη μου αυτη τη στιγμη ακομα και αν βρισκομαι αναμεσα σε πολλα ατομα. Νιωθω μονη μου. Μονο εσενα ειχα κοντα μου. Αν φυγεις και εσυ τι θα κανω ; εσυ εχεις αρχισει απο τωρα να μετρας αντιστροφα και εισαι χαρουμενη που θα φυγεις πρεπει να ειμαι και εγω χαρουμενη για εσενα.. γιατι εισαι η κολλητη μου. Παντα γελαγες στις χαρες μαζι μου και ησουν διπλα στις δυσκολες στιγμες μου. Τωρα τι θα κανω αν φυγεις ; σε ποιον θα λεω τα λαθη μου για να με βοηθαει να τα διορθωσω ; ποιος θα με δικαιολογει οταν ολοι οι αλλοι με κατακρινουν ; ποιος θα ειναι διπλα μου οταν τον εχω αναγκη ; μονο εσενα ειχα τοσο κοντα μου.. και σε λιγο καιρο θα φυγεις .. σκεφτομαι απλα τα ονειρα που καναμε μικρες.. να κανουμε ταξιδια μαζι να γνωρισουμε καινουργια μερη καινουργιους ανθρωπους.. τωρα με ποιον θα κανω ονειρα μαζι ; με ποιον θα κανω τρελες ; με ποιον θα γελαω με τις βλακειες που εκανα ; με ποιον θα θυμαμαι ολα οσα εχω περασει μαζι του ;ποιον θα σηκωνω οταν πεφτει ; ποιον θα αγγαλιαζω στα δυσκολα ; με ποιον θα γελαω μαζι με ποιον θα κλαιω μαζι με ποιον θα θυμαμαι μαζι ; με κανεναν.. θα μεινω παλι μονη μου.. ναι λοιπον.. δεν θελω να σε χασω.. αν και αυτο ειναι αδυνατον.. απλα θα πρεπει να συνηθισω και με την δικη σου απουσια οταν πλεον θα φυγεις.. γιατι δεν ξερω τοτε ποτε θα σε ξαναδω.. να θυμασαι ομως παντα οτι θα σε αγαπαω πιο πολυ απο τον καθενα.. μπορει να μην το λεω συχνα αλλα εισαι η καλυτερη φιλη που θα μπορουσα να εχω. Σε ευχαριστω για ολα!

Δημιουργια της στιγμης .. ξερω λιγο περιεργο.. πιστευω λιγοι θα καταλαβουν..

Η φιλη μου η ποιησηOnde histórias criam vida. Descubra agora