Δεκαπεντε

90 6 3
                                    

Ο μονος φιλος ειναι ο εαυτος μου, με βριζει με πληγωνει με αγαπαει με αποτελειωνει. Ειναι παντα μαζι μου ανασα αναπνοη μου σαν τη διδυμη αδερφη μου. Αδερφουλα σ αγαπω να το θυμασαι αυτο. Ο εαυτος σου θα ειναι το μυστικο σου.. Σ αγαπα και σε μισει μα παντα ειναι διπλα σου εκει. Ετσι κι εγω παντα θα σε ακολουθω και θα σε κοιτω ψηλα απ τον ουρανο. Βαρεθηκα μια ζωη χωρις ουσια τιποτα πια δεν εχει αξια για αυτο κι εγω ειοα να δωσω ενα τελος σε ολο αυτο. Πριν φυγω σου εγραψα το γραμμα αυτο. Θελω να το χεις παντα φυλακτο. Εγω θα σ αγαπω και απο αλλο κοσμο θα σε προσεχω. Γυρω σου θα γυρνω καθε μου λεπτο. Καινουργιους φιλους θελω να βρεις και να προσεχεια πως θα ζεις. Συγγενεις και φιλους να αγαοας και διπλα τους μια ζωη να περπατας. Μην παραδοθείς πριν φιλους να βρεις. Εγω φευγω αλλα ξερω οτι θα προσεχεις και θα αγαπας αυτο που εχεις. Παρεα να βρεις κοντα τους να ζεις και να δεις πως θα τα καταφερεις...

Πολυ μελοδραμα ε?! Λογικο.. Αυτο λοιπον ηταν αυτο που εγραψα για το θεατρικο που πηρα μερος περυσι στο σχολειο μου. Ενα θεατρικο που γραψαμε μονοι μας καποια ατομα και τρεις καθηγητες τα λογια του εργου και τους στοιχους απο τα τραγουδια.. Πως σας φαίνεται?
Το θεμα του εργα ηταν αυτο : Ηταν καποτε μια κοπελα που ειχε εναν διδυμο αδερφο. Αυτος αυτοκτονησε καποια στιγμη και λιγο πριν ειχε αφησει ενα γραμμα στην αδερφη του... Μεσα απο την δικη μου φαντασια αυτο θα ηταν περιπου το γραμμα.

Αυτα.. Θελω σχολια.. Καλο διαβασμα και καλο κλαμα χαχαχα..

Η φιλη μου η ποιησηDonde viven las historias. Descúbrelo ahora