Omma Choa mengangguk..BamBam menarik tangan Choa dan terus membawanya keluar..
BamBam:Oiii...Asal kau diam je??
Choa:Habis??Kau nak suruh aku nyanyi lagu "if you do" kat dalam??
BamBam:Haishh...Cakap nga minah ni buang masa jelah..
Choa:Kau panggil aku minah?!?Ehh..Luhan pun tak pernah panggil aku minah..
BamBam:Dah Luhan tu pakwe kau..Tu pun xleh nak fikir..Pabo..*Terus masuk ke dalam*
Choa:Ehh mangkuk ni!!Sesuka hati cakap aku pabo!!
Choa masuk ke dalam dan melihat BamBam sedang berbual mesra dengan keluarganya...
Skip__
Choa asyik menangis di biliknya kerana masih tidak dapat menerima hakikat bahawa dia terpaksa berkahwin dengan BamBam iaitu rakan karib Luhan..
Tiba² handphone milik Choa berdering..Choa terus berhenti menangis dan mengambil handphone miliknya..Di skrin tertera nama Luhan yang menelefonnya..
Di talian~
Luhan:Annyeong ma princess!
Choa:Annyeong*dgn suara yg agak sedih*
Luhan:Kenapa ni??Suara Cho macam Cho nangis je??Ada masalah ke??
Choa:Ehh..Mana ada..Cho ok la..Lulu jangan risau..
Luhan:Ouhh Ok..Cho,jumpa jom.. Ada sesuatu Lulu nak cakap..Penting..
Choa:Ok..Nanti Lulu datang ambil Cho,ok?
Luhan:Ok..Annyeong..
Talian dimatikan~
Choa terus turun dan meminta kebenaran omma dan appanya untuk keluar sebentar..Orang tuanya membenarkan dia keluar dengan syarat dia tak boleh balik lewat..
Selepas itu Choa terus ke bilik untuk menukar baju...
B E R S A M B U N G...
-----------------------------------
Mianhei tak best..Agak² apa yang ingin Luhan katakan kepada Choa??Kena tunggu part seterusnya la..Jangan lupa vote & komen ye...^_^
YOU ARE READING
"Will you marry me again??"(Slow Update)
FanfictionHye guys...Ini adalah first ff saya..Hope korang enjoy dengan ff saya yang tak seberapa ni..Hihihi..