WYMMA#8

67 8 0
                                    

???:Tahniah BamBam,,Choa...

BamBam & Choa terus memusingkan badan mereka ke arah pemilik suara itu..Mereka melihat seseorang yang mereka kenal iaitu Luhan yang memberikan senyuman yang kurang ikhlas..

BamBam:Ahh Luhan..Gomawo..

Luhan:Ok..Jaga elok² Choa..*Peluk BamBam*

BamBam:Ar..Arraso..

Luhan melihat Choa yang dari tadi hanya diam..Choa hanya tunduk dan tidak melihat sesiapa pun..Tanpa dia sedar,air matanya mula mengalir..

Luhan:Choa...

Belum sempat Luhan berbicara,Choa terus memotong

Choa:BamBam,aku nak pergi tandas kejap..

BamBam:Erkk..Nae..

Skip__

Malam,di rumah keluarga Choa..

Keluarga mereka makan bersama pada malam itu..Selesai makan,Choa terus ke bilik untuk berehat kerana penat melayan tetamu..

Di bilik~~

Choa:*Melihat BamBam tido di lantai*Kenapa dia tido dekat bawah ni??

Choa mendekati BamBam dengan perlahan..Dia terus duduk di sebelah BamBam yang lena tido..Dia membelai wajah BamBam dengan lembut..

Choa:Kau ni comel juga bila tido..Ermm...Betul ke kau suka dekat aku..Diari yang Luhan cakap tu sebenarnya diari lama aku..Dulu aku suka kau tapi sejak Luhan pindah ke sekolah kita,aku terus jatuh cinta dekat dia dan aku mula benci kau..

BamBam yang tido terus tersedar dan mula membetulkan dirinya untuk duduk di sebelah Choa..

BamBam:Kau suka aku dulu??Sebenarnya Choa,aku nak minta maaf..

Choa:Dulu je..Maaf sebab??

BamBam:Pasal aku cakap aku dah suka kau masa mula² kita dijodohkan hari tu..Sebenarnya aku tak pernah suka kau..Aku buat semua tu sebab Luhan yang suruh..Aku caring pasal kau hari tu pun sebab aku dan janji dengan parents kita..Mianhei sangat sebab tipu kau..Aku tak ada niat..Aku sebenarnya bercadang untuk ceraikan kau selepas beberapa bulan kita kahwin ni..

Choa terus bangun dan membaringkan badannya di atas katil..Dia tidak melihat ke arah BamBam malah badannya menghala ke arah balkoni biliknya..Air matanya mula mengalir dengan laju..Dia menutup mulutnya supaya BamBam tidak mendengar tangisannya..

BamBam:Choa..Aku...

Choa:Ak..Aku penat,aku nak tido..Kau tido la dekat atas sofa tu..Kan sakit pula belakang kau tido dekat bawah..

Skip__

Choa bangun dari tido dan melihat BamBam masih nyenyak tido..Dia terus menuju ke bilik mandinya untuk mandi..Selesai mandi,dia terus keluar dari bilik mandi dan melihat BamBam ada di hadapannya..Dia tidak menghiraukan BamBam dan terus melanggar BamBam..

BamBam:*Melihat Choa*

Choa:Kenapa kau tengok aku macam tu??Pergi mandi la..Aku nak pakai baju ni..

BamBam mula menuju ke arah Choa yang berada berdekatan dengan katil..Tiba² dia menolak Choa jatuh ke atas katil..Choa yang masih bertuala terkejut dengan tindakan BamBam..BamBam terus menaiki badan Choa..

Choa:Apa yang kau nak buat ni BamBam??

BamBam:Aku nak minta maaf dengan kau tentang apa yang aku cakap semalam..

Choa:Aku dah maafkan kau la..Bangun la weii..Aku nak pergi pakai baju ni..

BamBam:Kalau kau betul² maafkan aku,kau kena mandi dengan aku..Dan ehemmm....

BamBam ingin membuka ikatan tuala Choa tapi di halang oleh Choa..Choa menolak badan BamBam tapi tidak berhasil..

Choa:Lepas la BamBam!!Kau ni dah kenapa!!!

Tiba² BamBam mengucup bibir Choa..Choa tergamam..

BamBam:Tak apa la kalau tak mandi dengan aku..Aku anggap kau betul² maafkan aku sebab kau tak marah pun masa aku cium kau tadi..*Ambil tuala & masuk ke dalam bilik mandi*

Choa:*Bangun dari katil dan memakai pakaian*Kenapa byuntae sangat dia ni..Nasib baik dia tak buat apa² dekat aku tapi apa maksud dia cium aku??Arghhh!!Jangan fikir la!!

Dalam bilik mandi~~

BamBam:Arghhh!!Kenapa aku tiba² buat macam tu dekat dia!!Adoii..Tapi dia nampak betul² seksi tadi sampai naik nafsu aku..Nasib baik aku tak makan je dia tadi..

Skip__

Omma dan appa Choa bersembang dengan Choa dan BamBam di ruang tamu..

Omma Choa:Haishh kamu ni BamBam..Romantik sangat la..Duduk pun rapat dengan Choa..Siap Peluk lagi..Choa tak lari la..

BamBam:Alaaa omma..Bukan selalu boleh romantik macam ni..Betul tak bbyul??

"Bbyul??Kau panggil aku bbyul!!Eii..Geram pula aku dengan mamat ni..Dah la peluk aku tanpa kebenaran.."

Choa:Ahh..Nae..Hihi

Appa Choa:Hmmm...Korang tak boleh nak romantik mana kalau ada omma & appa jadi nahh..Ambil ni..

Choa:Kunci apa ni appa??

Appa Choa:Kunci rumah baru korang..*senyum*

B & C:What?!?!??!

B E R S A M B U N G...

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Mianhei kalau byuntae...Peningkan baca ff author ni??Mian sebab author tengah stress jadi tulis ff pun mengarut je...Tapi teruskan baca ff author ni ye^^

"Will you marry me again??"(Slow Update)Where stories live. Discover now