WYMMA#4

86 11 0
                                    

Selepas itu Choa terus ke bilik untuk menukar baju...Choa hanya mengenakan baju T-shirt bewarna biru muda dan seluar pendek..

Choa terus keluar dan melihat Luhan sudah berasa di luar..Luhan memakai baju T-shirt bewarna biru sama seperti Choa..

Choa:Dah lama sampai??*Peluk Luhan dari belakang*

Luhan:Tak..Baru je sampai..Ehh..Kita tak bincang pun pakai baju biru..Intip Lulu dari dalam bilik eh tadi??*Buat muka nakal*

Choa:Mama ada la..Memang Cho nak pakai baju ni..Perasan ingat orang Intip dia-_-

Luhan:Alololo..Gurau je..Jom la..

Choa:Hmmm..Yelah..Kajja

Luhan dan Choa menaiki motor Kawasaki Luhan ke suatu tempat yang belum diketahui Choa..

Skip__

Luhan:Sampai dah..

Choa:Kenapa datang sini??

Luhan:Adalah..

Choa:Lulu,orang datang taman petang..Bukan malam..

Luhan:Lulu tahu la-_- Jangan cakap banyak la..Nahh, ambil ni..

Luhan memberi sepucuk surat..Choa berasa pelik..

Choa:Kenapa bagi Cho surat ni??

Luhan:Oklah..Lulu nak pergi ke suatu tempat dulu..Lulu nak Cho baca surat ni bila Lulu dah pergi lain nanti..Ikut je arahan surat ni..Ok??

Choa:Ok..

Luhan terus meninggalkan Choa..Selepas bayangan Luhan hilang,dia terus membuka surat itu dan membacanya

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Dear love,
Lulu nak cakap yang Lulu sayang sangat² dekat Cho..Lulu nak Cho ikut je laluan perjalan kaki dekat taman ni sampai jumpa bentuk love dan dekat love tu ada surat lain..
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Choa:Apa yang Lulu buat ni*Tersenyum*

Choa terus berjalan mengikut laluan perjalan kaki yang ada..Dalam 5 minit kemudian,dia menjumpai love yang dicarinya dan surat..Di surat itu tertulis"Pergi ke buaian"

Choa terus berjalan..

Skip__

Choa:Aikkk???Tu je ke??Takkan tu je..Dah tak ada kertas..Hurmmm..Baik aku duduk dekat atas buaian dulu..

Choa terus duduk di atas buaian yang ada di taman itu..Choa membuka iphone miliknya dan terus melihat gambar² Luhan dengan dirinya..

"Kenapa aku kena kahwin dengan BamBam??Kenapa³!?!Macam mana aku nak cakap dekat Luhan semua ni..Dah la BamBam tu sahabat dia..Aku tak nak hubungan diaorang runtuh sebab aku"-kata hati kecil Choa

Tanpa Choa sedar,air matanya mula mengalir dengan laju..

Tiba² ada seseorang bersuara tetapi tak tahu dari mana muncul suara itu...

???:Pertama kali saya berkenalan dengan awak,saya jadi tak tentu arah..Senyum awak,tawa awak,semuanya buat saya tenang..

Choa mengelap air matanya dan mencari pemilik suara itu..

???:Saya tak tahu kenapa tapi jantung saya akan berdegup laju bila awak ada dengan saya..Adakah ini namanya cinta??Saya sayang awak Choa...Tapi.....

Tiba² pemilik suara itu keluar dari salah satu pokok yang ada di taman itu..Choa terkejut melihat Luhan yang keluar..Choa terus bangun dari buaian dan mendekatkan dirinya dengan Luhan..

Choa:Tapi apa???*Matanya mula berkaca*

B E R S A M B U N G...

-----------------------------------
Mianhei kalau pendek..Author update awal part ni sebab idea tengah berlambak datang..Jangan lupa vote & komen ye^^

"Will you marry me again??"(Slow Update)Where stories live. Discover now