WYMMA#1

189 14 0
                                    

*BamBam*

BamBam: Alaaa omma!!Tak ada perempuan lain ke nk suruh BamBam kahwin selain Choa?!?BamBam x suka dia..Lagipun dia gf kawan BamBam,Luhan..


Omma Bam²: Jangan nk tipu omma..Kamu dari kecik lagi suka Choa..Tolonglah Bam²..

BamBam: Tapi omma.....

Tak sempat BamBam habiskan kata² dia,appa dia terus bersuara..

Appa Bam²: X ada tpi²..Esok kita pergi rumah Choa..Keputusan muktamad

BamBam tetap tak berpuas hati..Dia mengambil keputusan untuk masuk ke biliknya..Dia terus menaiki tangga dan menutup pintu bilik dengan sekuat hatinya..

BamBam: Ishh omma ni..Aku betul² tak suka dia..Tak ada masa aku nak suka perempuan tu..Dah la bukan test aku-_-

*Choa*

Choa: Kenapa Choa?!?!Choa x suka dekat BamBam..Janganlah paksa Choa!!

Omma Choa: Kamu suka atau x,ikut suka hati kamu la tapi kamu tetap kena kahwin dengan BamBam...Esok diaorang datang nk bincang pasal perkahwinan korang..

Choa akhirnya terpaksa mengalah dengan keputusan ommanya..

*Esoknya*

Kok kok kok

Bunyi pintu di ketuk..Choa terus membuka pintu dan dia terkejut melihat keluarga BamBam ada di depan pintu rumahnya..

Omma Bam²: Annyeong Choa..Omma ada??

X sempat Choa membalas,ommanya terus datang ke arah pintu..

Omma Choa: Choa,spe tu??*terus tngk ke keluarga BamBam*Ohh..Korang dah smpai..Masuklah..

Choa: Ermmm..Omma,Choa naik dulu ye..

Omma Choa: Mana boleh..Kita nak berbincang ni...

Bersambung....

"Will you marry me again??"(Slow Update)Where stories live. Discover now