*biep biep biep*
"Ahrrgg het is die stomme wekker". Ik sta op en loop naar de wekker toe die staat aan de andere kant van mijn kamer zodat ik opsta, het helpt helemaal niks want nadat ik op snooze heb gedrukt duik ik mijn bed weer in. Dan schrik ik op het is de eerste schooldag ik moet opschieten, ik ren de badkamer in en doe mijn dagelijkse routine en mijn haar laat ik gewoon los. Ik ga weer naar mijn kamer en pak een high waisted jeans en een witte crop top snel spurt ik naar beneden en hoor natuurlijk weer geschreeuw van mij moeder dat ik niet moet rennen. Eenmaal beneden zoek ik iets om mee te ontbijten en ik zie wat croissants liggen dus ik pak er een op en eet mijn croissant op terwijl ik mijn instagram check. Nadat ik klaar ben met instagram checken en mijn ontbijt heb gegeten ga ik weer naar de badkamer om mijn tanden weer te poetsen. Ik ga snel weer naar beneden en trek mijn nikes aan met een zwarte leren jas, ik pak mijn huissleutel en fietssleutel en ik loop het huis uit. Ik pak mijn fiets uit de schuur en fiets naar school.
Eenmaal op school aangekomen zet ik mijn fiets in het slot en loop naar binnen. Ik zoek mijn lokaal op want we hebben eerst zo een kenningsmaking ding dus ik moest naar lokaal B48 eenmaal aangekomen bleek het dus dat iedereen er al was en ik heel awkward naar binnen kwam. Ik zocht snel een stoel en ging zitten, toen begon de voorstellingsronde ik moet zeggen dat ik aardige kinderen heb in mijn klas.
Nadat de bel ging trok een meisje mij mee, ik keek haar met een oogetrokken wenkbrouw aan ze zei dat ik haar al kende. Ik had natuurlijk geen idee ze stak haar hand uit en zei "hey ik ben sara", ik stak mijn hand uit en zei "hey ik ben lara". En toen kwam het bij me op dus ik zei: "ohwja we hadden samen muziek". Ze antwoorde gniffellend.