" Aangekomen bij julia haar huis lopen we meteen naar ..."
DE KOELKAST DUUHHH..
Je kan nu wel denken koelkast? Iedereen heeft honger na een dag school ookal had je toen al gegeten.
We kijken wat er in de kast ligt maar we zien bijna niks want ja het is vrijdag de boodschappen moeten nog komen.
Ik zie een cake mix op het aanrecht staan en kom meteen op een idee.
"Lets make a cake" Zei ik enthousiast tegen julia.
Ze schudde iets wat ik niet kon plaatsen.
"Eeh whats wrong ? waarom ben je zo verdrietig"
"Hij wil niks meer met me te maken hebben" terwijl ze bijna in huilen barst.
"ssss het is maar een jongen je vindt echt wel een andere knappe boy heus wel" zeg ik geruststellend.
jammer genoeg werkt het niet en begint ze opeens te schreeuwen.
"MAAR HIJ GEEFT DAARNA WEL JOU EEN FUCKING KNIPOOG" schreeuwt ze zowat in mijn oor.
Ik kijk eerst verschrikt maar ik snap haar uitbarsting wel, ik bedoel wat nou als je hebt gezoend met je crush en de volgende dag knipoogd hij naar je vriendin.
Nu pas heeft julia door dat ze tegen me is uitgevallen.
Haar ogen worden groot en ze wil iets zeggen maar voordat ze haar mond opentrekt zeg ik snel " Het maakt niet uit juul ik snap je helemaal"
Haar mond klapt dicht en ze geeft me een bedankt knikje.
"zullen we nu de cake maken?" vraag ik twijfelachtig.
julia begint nu als een hongerig dier te knikken en ik barst in lachen uit.
Terwijl de cake aan het bakken is krijg ik een bericht binnen.Afzender: Onbekend
Hi schatt its meEn ik wist al meteen dat het oliver was
Afzender: Lara
Wat moet je oliver?Oliver:
Hoe weet je dat ik het ben? Trouwens Zet mij maar als de knappe jongen in je contacten.;)Lara: nee de lelijke baviaan klinkt beter.
Lelijke Baviaan: soso jij durft.
Laura: Ja oke doeiii.
En daarmee beëindig ik het gesprek, maar wacht hoe komt hij nou aan mijn nummer?!!! Omggg stalkt hij of ohw wait we zitten in een klassengroeg
Ik ben echt dom maarja ik voeg alleen mensen toe die belangrijk voor me zijn dus niet lelijke bavianen zoals hij.
*Pling* Aahhh de cake is klaar. Ik haal snel de cake eruit en laat hem afkoelen in de tussentijd maken julia en ik wat te drinken voor onszelf.
Als de cake is afgekoelt vallen we aan.
En omg hij smaakt zaliggg en ik eet er gulzig van, na de cake besluit ik om naar huis te gaan want het is 15:00 en ik moest nog iets regelen met me moeder.
Als ik julia gedag heb gezegd fiets ik richting mijn huis, onderweg hoor ik geritsel in de bosjes ,ik kijk om en daar zie ik de meest lelijke baviaan ooit en ja je raadt het al het is:OLIVER.
"Oliver wat doe jij in vredesnaam in een bosje" sis ik naar hem
"Ik ehh chill een beetje je weet toch"
Ik kijk hem aan alsof hij gek is want ja dat is hij ook.
" Nou veel plezier stoere boy" en met die woorden fiets ik zo snel mogelijk weg.
Als ik thuis ben regel ik het ene en andere en zit dan uitgepuft op de bank. Het is nu pas 16:00.
De winkels zijn nog open, ik sprint naar mijn fiets en fiets weg naar de hobby/interieur winkels dus de: action, Xenos, Big bazar, hema en zelfs de wibra.
Ik koop van alles en nog wat van wandplanken tot fotolijstjes.
Thuis aangekomen is het al 17:34.
En ik begin meteen met het her-decoreren van mijn kamer.
Om 19:05 loop ik naar beneden om t eten. Ik eet vandaag pizza en wat genoot ik zeg. Na het eten ruim ik op en ga verder met mijn kamer en uiteindelijk ben ik om 21:48 klaar en mijn kamer ziet er geweldig uit( al zeg ik het zelf) Ik vindt het best "tumblr" achtig. (Zie foto)Ik besluit om toch op me telefoon te gaan.
3859 gemiste berichten
What the fudge??? 3859 berichten!!!
Wie stuurt die allemaal, Ik zie dat Julia 3 Berichten heeft gestuurd of ik veilig thuis ben mijn mondhoeken krullen langzaam omhoog wat is ze toch overbezord grinnik ik. 10 berichten van Lisa om te vragen of we kunnen facetimen. Nu heb ik een hele brede lach op mijn gezicht maar die verdwijnt als sneeuw voor de zon als ik zie van wie de andere berichten zijn.
De andere 3846 zijn van de lelijke baviaan. Ik negeer die berichten en blokkeer hem want ik heb hier geen zin in.
"Pff nu is me humeur weer naar de klote." " Nee lara je gaat niet sip zijn door die baviaan" roep ik mezelf toe en ik besluit om me omtekleden in sportkleding en ik rol mijn yoga mat uit.
"Lets go for the bikini body" grinnik naar mezelf.
En nee ik vind me niet dik ofsoiets maar ik vindt het leuk om mijn frustratie in sport te gooien.
Na de workout drink ik een hele glas water leeg want man wat had ik het heet zeg. En nee het komt niet doordat ik zo hot ben, wow nu klink ik als oliver. Laat ik maar beter stoppen.
Ik maak me klaar om naar bed te gaan dus ik poets mijn tanden was mijn gezicht, ik neem een snelle douche en ik föhn mijn haar snel door.
Ik trek mijn sportkleding uit en trek mijn pyjama aan, Ik pak mijn macbook en start netflix op. Eens kijken of er een grappige comedy is en ik zie de comedy al namelijk: 21 Jump street ja het is oud maar who cares ik vins het een leuke film en omg dave franco is hottt. Maarja back to the point, voordat ik de film start vergeet ik mijn vriendjes. Ben and Jerry, Ik hol naar beneden en pak een bakje en sprint weer naar boven.
Eindelijk rust en ik begin te eten en de film te kijken, hier komt het mijn favoriete stuk en natuurlijk wordt het onderbroken door getik op mijn raam. Ik zet geïrriteerd de film op pauze en loop naar mijn raam waar het geluid vandaan komt, ik open mijn gordijn en mijn raam en kijk geïriteerd naar beneden. En ja hoor er staat iemand beneden maar dan zie ik de persoon's gezicht.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Heey beautifull people en alweer heb ik een lang hoofdstuk wowow wat verwen ik jullie toch. Jullie gaan boven mijn huiswerk maar niet leerwerk. :)
We hebben gewoon meer dan 1100 woorden in 1 hoofdstuk!! WHUTT confusing I know.
maar I hope u like this.
Xxx Moi