*TRINGG* De schoolbel ging we hadden nu tekenen.
Ik liep dus zo de klas in en zag dat we een andere plattegrond hadden, ik zat dus naast sara en voor mij zaten daniel en jake. Sara wou iets tekenen maar ik ben daar niet goed in dus vroeg ze aan daniel of hij haar kon helpen, hij zei tuurlijk en boog voorover zijn gezicht was heel dichtbij die van sara en ik begon zoeen pedofiele lach te maken... alweer. Ik ging verder met mijn tekening en voordat ik het doorhad ging de bel alweer. We hadden pauze, ik liep met sara, daniel en jake naar het volgende lokaal wiskunde. We liepen al een tijdje totdat sara mij niet hoorde dus ik vroeg iets van 10 keer iets aan haar, dus toen keek ik nep boos met een pruillip en zei sara je negeert me. Ze keek me aan en zei sorry ,opeens vroeg Daniel wil je een knuffel ik natuurlijk kijken zovan omg en zei zovan nee met zoeen nep vies gezicht om het niet zo erg te laten klinken. Maar van binnen Gilde ik zo hard.We waren in het wiskunde lokaal aangekomen en de bel ging. We gingen zitten. Sara en ik gingen naast elkaar zitten , we waren heel de tijd aan het praten over daniel. Toen viel het me op dat alle lichten in het lokaal uit zijn behalve het licht boven hem, ik zei tegen sara he has the only spotlight lol.
Toen wiskunde was afgelopen waren we uit, sara en ik bleven nog ff op het plein om met elkaar te praten. Sara zei dat haar gevoelens groter zijn geworden. Ik zei dat ze ff moest wachten want straks weet ze het niet zeker en vertelt ze aan hem dat ze hem leuk vind.Om de stemming normaal te maken duwde ik haar van haar fiets af.HEEY als jullie het verhaal via Daniel zijn ogen willen zien ga dan naar het account: stelladawriter