Hoofdstuk 9

33 1 5
                                    

En mijn zoektocht begint weer, ik loop de hele zaal rond zoekend naar mijn best friend (klinkt zo geweldig). Als ik aan kom zie ik dat hij best close staat te dansen met mijn vriendin laura, en dan komen de gedachtes: Daan en laura samen nu yaaaaaassss.
Ik blijf heel pedofielig kijken totdat daan me opmerkt en van zijn gezicht te lezen weet hij niet of hij blij moet zij ndat ik het nu weet. Hij beent op me af en trekt me mee als we stil staan is hij meteen ook stil. Ik kijk hem aan en begin te lachen hij kijkt verbaasd " ben je niet boos" vraagt hij."natuurlijk niet ik ben juist blij want ik heb dit voorspeld en het is gewoon gebeurt" Zeg ik enthousiast
En zijn ingehouden adem komt nu in een keer eruit geblazen. "Pfieeew" Ik zie dat laura staat te wachten dus ik geef daan een schouderklopje en zeg "zet hem op stoere bink" en ik loop lachend weg. Dan sta ik weer naast Lisa en begin te praten over van alles en nog wat. Als ik opeens 1 hand over mijn rug voel glijden, ik draai me met een ruk om en zie niemand staan. Lisa tikt me aan en geeft een richting met haar hoofd aan , ik kijk verward maar als ik de hint begrijp kijk ik om en zie daar oliver en zijn vriendengroep staan. Ik kijk lisa aan met een verbaasde+een boze blik. ( ff mijn vraag, hoe zou zoeen gezicht eruit zien met boze wenkbrouwen en open mond of opgetrokken wenbrouwen en 1 streep mond :) )
Ik wil op hem af lopen maar lisa houdt me tegen " Lisa waarom hou je me vast?" Lisa kijkt me aan met een meen je die blik" nou anders zette je jezelf voor schut je weet dat hij altijd een antwoord heeft?" Ik kijk haar aan en snap wat ze bedoeld ik bedank haar en we praten verder. Na een dik halfuur van praten krijgen we dorst, we lopen naar de drankjesbar toe en bestellen allebei een ice tea. We lopen nu naar de dansvloer toe en zoeken derest van onze vrienden, en zo als altijd kunnen we hun niet vinden dus we lopen nu richting de tafels. Terwijl we daarnaartoe lopen flitsen er allemaal gedachtes door me heen: Waarom wilt daniel weten als mijn best friend een jongen of meisje is, vind ik hem nou nog leuk?!!!, Neeee ik vind hem niet meer leuk wow dit moet sara weten maar . Een harde stem verstoord mijn gedachtes. "Laraaa!!" schreeuwt lisa zowat in mijn oor . "whats wrong with you" zeg ik tegen lisa terwijl ik mijn oor open probeer te krijgen.Lisa haalt haar schouders op " tja jij luistert niet" ik rol met mijn ogen " Ik zou op passen" zegt lisa. Ik weet niet waarom ze dat zei maar dan zie ik de tafels en dan zie ik iets wat ik niet wou zien maar toch weer wel. Ik zie dat julia aan het zoenen is met oliver en weer schieten gedachtes door me heen: Lara wrm ben je geschokt jij hebt hun ge-shipt en je geship is altijd waar en wrm zou ik iets voelen voor die aap, omgg wrm is zijn lach zou schattig NEE lara focus. dit gebeurde ook bij daniel maar dit is anders. nee lara hij is voor julia.Ik knipper een paar keer met mijn ogen en begin te gillen, en dan niet gillen zodat iedereen het hoort maar klein en enthousiast. Julia en oliver zoenen aaahhhh. En dan kijken julia en oliver me aan. julia een beetje rood en beschaamd en oliver met een verbaasde blik die ik niet kon plaatsen. Ik ga zitten naast Sara en we praten voor je wilt niet weten hoelang. *ping* Julia leest haar bericht en wenkt me."Laar me pa is er zullen we gaan?" "Ja is goed ik zeg even gedag" we lopen naar onze vriendengroep toe en we zggen iedereen gedag en we geven de girls natuurlijk knuffels. En julia en oliver geven elkaar een afscheids kus en dan lopen julia en ik samen naar de kluisjes, we pakken onze spullen en lopen naar de auto. Terwijl we lopen zeg ik dat als we thuis zijn ik alles wil horen over Oliver.

Aaahhh lang stuk? or naahhh.
well i hope u guys like it en het is alweer 2016 can't believe it. maar ik probeer vaker te uploaden maar ik heb de komende week best veel toetsen dus ik probeer zo veel mogelijk alrightt?. Het is serieus 1:32 terwijl ik dit verhaal aan het schrijven ben en mijn batterij is 2% But its worth it. Ik zit nu al bij 781 woorden en nu al meer maar ik ga denk ik slapen( youtube enzo dus) Goodnight♥ en nu dus 802 woorden

I Think My Crush Likes My Best FriendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu