Het was het kerstgala en we moesten allemaal gaan, ik had een wit jurkje aan met zwarte pumps en een leuke clutch.
daniel kwam naar me toen en vroeg wil je* BIEP BIEP BIEP* ARHH die stomme wekker, nu weet k niet wat hij zei. ik zat dus heel teleurgesteld op mijn bed maar besloot er uit te gaan en mijn routine in de badkamer weer te doen na mijn routine was het tijd om mijn kleding te pakken. ik pakte een broek met gaten bij de knie en een losse sweater. ik deed mijn choker om en een losse knot op mijn hoofd. ik deed een beetje babylips op. en ik pakte mijn eastpack en stopte al mijn boeken in van die dag. ik liep naar beneden en pakte wat yoghurt en pakte mijn schoenen en jas, het was al acht uur en ik had om tien over acht afgesproken. Het fietsen vanaf hier naar de plek is vijf minuten en ik fiets al snel, als ik aankom staan jake en lisa er al. snel fietsen we met zijn 3en naar school.
Aangekomen op school lopen we naar onze kluisjes en stoppen onze spullen erin. Dan lopen we samen naar onze les toe, als ik het lokaal binnen kom zit sara met Daniel te praten en lachen en ze kijken heel lief naar elkaar. Een steek van jaloezie gaat door me heen maar sara is mijn beste vriendin ik moet blij zijn. De les gaat beginnen en vandaag word het een rustige dag, dat dacht ik tenminste.heey sorry voor dit kleine stukje maar ik wou het spannend houden dus ja ♡.