"Maar dan zie ik de persoon gezicht"
"What the fudge Oliver wat doe jij om" ik kijk achterom naar de klok
" Half 1 onder mijn raam"Fluister ik boos.
"hoe wist je dat ik het was" probeert hij te fluisteren maar hij praat gewoon hard.
ik rol met mijn ogen " ik ruik lelijke bavianen van afstand " glimlach ik.
" Ik kan zo naar boven klimmen he dus pas op je woorden" Sist hij.
Ik kijk achterom het eerste wat ik zie is een grote houten potlood ik gris het van mijn tafel en loop weer naar het raam. "hé Oliver!" Roep ik.
Hij kijkt op en ik raak hem vol in zijn gezicht met het potlood.
Ik hoor een krak en een kreun van pijn. Ik glimlach voldaan en voordat ik het raam sluit fluister ik nog " Weltrusten Oliver" met een kwaadaardig lachje.
Ik heb helemaal geen zin meer in netflix en best ontzettend moe dus ik sluit mijn laptop af en ik lig in bed.
Ik kan maar niet slapen en besluit toch weer het raam open te doen, maar hij is er niet meer ik begin te grinniken in mezelf en ik lig weer in bed.
Ik sluit mijn ogen en val in slaap.
2 dagen laterHet is vandaag zondag en ik haat de dag nu al, want ja maandag is school. " Nog 1 week Lara en dan is het vakantie"denk ik bijmzelf.
Wacht... HET IS VAKANTIE WOEEPPPPP
Ik besluit in de vakantiesfeer te komen dus ik loop naar beneden en maak een uitgebreid ontbijt. Eerst maak ik het beslag van pannenkoeken.
"Waar is de poedersuiker" mompel ik inmezelf.
Ik zeef de poedersuiker over de pannenkoeken en ik glimlach voldaan.
Sinaasappelsap is ook lekker dus ik begin sinaasappels te persen en in te schenken.
"Ma, Pa, Demi, Mark Het ontbijt is klaar " schreeuw ik naar boven.
Ik hoor wat gestommel maar zie toch mijn familie naar beneden komen en hun gezichten zijn priceless. Allemaal ogen en mond open.
"Lara wow wat ik... Ben .... Wow" Stamelt mijn moeder.
woowww zo verbaasd dat ik eten kan maken denk ik bijmezelf.
Nadat iedereen me heeft bedankt en heeft gesmuld gaat de huistelefoon over.
" ik ga wel" roep ik naar mijn familie. Ze knikken wat en eten hun eten verder op.
"Met Lara dijkgraaf" (Is dat een achternaam? Idk maarja)
"heey schatt" Hoor ik door de telefoon, ik verstijf ik ken deze stem al altegoed.
"lieverd wie is dat " roept mijn vader. "Ehm gewoon een klasgenoot pap" roep ik terug
" soso klasgenoot he niet meer? Vraag hij poeslief.
" Nee, en probeer geen contact meer op te zoeken doei" en daarmee verbreek ik het contact.
Arrgghhh. Hoe komt hij steeds aan die nummers fluister ik mezelf toe, zou die me stalken?ik voel de rillingen al over mijn rug gaan over de gedachte
Mijn moeder staat nu in de deuropening" wat wou die klasgenoot?" Vroeg mijn moeder.
"Ehm.. Ze snapte wiskunde niet" zeg ik op mijn onschuldigste stem ooit. (dat denk ik dan")
Mijn moeder knikt twijfelend en niet helemaal overtuigend.
"Bedankt voor het ontbijt maar ga nu maar leren voor de toetsweek na de vakantie, Wij zijn even weg oke?" vraagt me moeder.
"Ja hoor" Antwoordt ik en loop naar boven.
Ik pak mijn schoolboeken en mijn ipad want ja ik werk met ipads op school. ugghh
Je krijgt veel werkboeken dus je tas is net zo zwaar, meestal opend je boek niet dus dag huiswerk hallo strafwerk want ja leraren vertrouwen je niet.
Maar ik begin met wiskunde en natuurlijk snap ik er niks van, net als ik mijn zus demi wil roepen voor hulp gaat de voordeur open en meteen dicht.
Nou wat een leuke familie denk ik bijmezelf.
"waar gaan ze eigenlijk naartoe?" vraag ik mezelf.
" ze denken dat ze een afspraak hebben met ene dokter helemaal in groningen" Zegt Oliver lachend.
"oohh oke" zeg ik.
"WAACHTTTT WAATTTT oliver????? Hoe kom jij in mijn huis" vraag ik geschokt.
Hij grinnikt en zegt " je raam staat open en waarom zou ik je ouders weglokken en jou dan niet komen opzoeken?".
"Nou misschien heb je een goed verstand" kaats ik terug.
Hij kijkt beschaamd weg en voordat ik het weet wordt ik tegen een muur gedrukt.
"Wat doe je" sis ik naar hem.
"Je snapt het niet he?!" Roept hij. Ik kijk hem raar aan.
"natuurlijk smap ik het als je me tegen een muur aandrukt" zeg ik sarcastisch.
Hij kijkt wanhopig en twijfelt uiteindelijk doet hij zijn mond open "Ik vindt je leuk Lara, al sinds dag 1" mompeld hij maar ik hoor het toch.
Ik sta daar verschrikt tegen een muur.
"Ehh ik ehm Je moet gaan" zeg ik stotterend
Hij laat me langzaam los stapt dan naar achter en loopt weg zonder achterom te kijken.
Ik blijft verbluft achter en zak als de deur dicht gaat ineen.
"Nee Lara dit kan je julia niet aandoen ze is je vriendin" mompel ik inmezelf.
Ik ga weer aan mijn bureau zitten maar van leren komt niks meer van. Ik sluit mijn ogen voor rust maar de slaap neemt de leiding.
Ik schrik wakker ik kijk op mijn klok "Woww heb ik 3 uur liggen pitten?" zeg ik.
Ik kijk naar mijn wiskunde die nog steeds hetzelfde ligt als hoe ik het zag voordat ik in slaap viel. "MIJN WISKUNDE" schreeuw ik. Snel pak ik mijn boek en begin met leren
Na een uur zit en redelijk in mijn hoofd en kan ik eindelijk rusten maarja dat duurt nooit lang he want mijn moeder schreeuwt vanaf beneden: "LARAAAA DEK DE TAFEL NU".
"JAAA MAAAMM" schreeuw ik terug.
Ik loop naar beneden maarja natuurlijk val ik van de trap. Je hoort een klap een harde bonk en dan een pijnlijke kreun. Mijn moeder snelt de keuken uit en kijkt me aan alsof ik gek ben. "Niet doen alsof je lenig bent Lara dek de tafel gewoon" Zeurt ze.
Ik kijk haar met open mond aan meent ze die serieus? Ik zucht en sta op, pak alles om de tafel mee te dekken en loop naar de eettafel en ik dek de tafel.
Heel mijn familie zit aan tafel en we eten kipburgers en patat.
Mijn hele familie praat over alles en nog wat maar mijn gedachtes dwalen maar naar Oliver. Zou die menen wat die zei.
"LARAAA" schreeuwt mijn zus terwijl ze me door elkaar schud
" Wattt" snauw ik terug.
Je moet de borden opruimen en terug zetten in de kasten en daarmee loopt ze weg.
Na alle borden gedaan te hebben loop ik terug naar mijn kamer, en lig ik op mijn bed.
Ik begin weer met leren van andere toetsen want toetsweek heeft er veel.
Na een tijdje is het al 23 uur en ik besluit me klaar te maken voor bed, na een halfuur lig ik in bed.
"Hoe vertel ik dit aan julia" mompel ik in mezelf en voordat ik antwoord kan geven ben ik al in dromenland.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Heeeyyy schattekussss, wauw dat moet ik nooit meer zeggen maar wat vinden jullie van dit stuk?
Oliver is echt een pedofiel he ofniet haha. Laat in de reacties weten wat jullie van het verhaal tot nu toe vinden. En of ik iets kan verbeteren dus beschouw het als opbouwende kritiek.
De laatste tijd schrijf ik meer dan 1000 woorden like wowwww opeens heb ik veel inspiratie.
Dit verhaal heeft nu 1239 woorden maarja.
Tot gauw lieffiessss ofzo x