Hoofdstuk 7

31 1 4
                                    

We stoppen net precies voor de deur, "Woow het is net als vorig jaar" zeg ik. "Het gebouw is nooit veranderd in een jaar haha" We stappen uit de auto en zeggen mijn vader gedag en sluiten aan bij de rij. Na ongeveer 5 minuten staan we binnen en zien we onze vriendinnen staan.We pakken snel een kluiskaart en proppen onze spullen in die super kleine kluisjes.En dan lopen we de dansvloer op. We horen sorry van justin bieber en iedereen begint mee te zingen en te dansen.
"Is it too late now to say sorryyyy cause I'm missing more than just your bodyyyyy oehoho is it to late now to say sorrryyy yeah I know-oh-oh that I let you down is it too late to say I'm sorry now? Tudududu Sorryyy"
Na een paar uur ben ik het zat dus loop ik naar een stoel toe en ga zitten. Ik pak mijn telefoon om te kijken of ik nog berichten heb, Ik zie dat ik geen berichten heb maar dat is logisch iedereen is op het feest. Ik geef mezelf een facepalm. "Dat is niet nodig hoor" Ik kijk langzaam op en kijk recht in de ogen van.

ja dit stuk is klein maar spannend ? I guess... Ik heb een idee voor een nieuw persoon maar ik heb nog geen naam. Het is een jongen met bruine ogen en bruin haar. Weten jullie een naam? Thanksss!!!

I Think My Crush Likes My Best FriendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu