Yine herhangi bir gecede , insanlar kendinden yoksun , isimlerini , benliklerini unuttukları tek yerdi burası.
Issız karanlık sokağın sonunda sanki buraya ait değilmişçisine, ışıklarla dikkat çekmek için kurulmuş bar ve içinde ki insanlar . Hepsi ruhsuz , sadece eğlence için gelmiş , belkide sarhoşluktan nerede olduklarını unutmuşlar...
Kader sokağı , insanların kalabalık oldukları ama aslında yanlız oldukları yerdi. Unutmak için içerler , içtikleri için unuturlardı. İşte tam
bu yüzden her gün buraya gelirdim. Belkide burada nasıl biri olduğumu bir kere daha unutuyor bir kere daha çöküyordum. Hatırlamıyorum.İsmim tam olarak ne , ailem varmı , eskiden nerede yaşıyordum , hayatım nasıldı ? Bilmiyorum... Sadece bu sokak dedim kendi kendime.
Elimdeki bitmiş sigarayı son bir kere daha içime çekerek yere attım. Ayağımın ucuyla sigarayı ezerek kül haline getirdim. Sigara. Beni rahatlatan tek varlık.
Adımlarımı hızlandırarak bara giriş yaptım. Girişin önündeki iki pehlivan bana kafa hareketiyle hafifçe selam vermişti. Seviyordum bu tosunları.
Kendi kendime gülümseyerek barmene selam verdim.
" Hoşgeldin Alper. "
Tekli bar sandalyelerine oturarak Barmene seslendim. Eren.
" Her zamankinden mi ? "
" Her zamankinden. "
Ona bakarak gülümsedim. Beni çok yakından tanıyordu. Eski dosttuk. Bu bara ilk geldiğimden beri burada çalışıyordu. İlk bara gelişimde bir çocukla kavga çıkarmıştık ve bana yardım eden tek kişi o olmuştu. O gün tanışmıştık. İçeceğim önüme geldiğinde tek dikişte içtim. Ağzımın kenarına akan birayı elimle sıyırarak ayağa kalktım. Gözümü barda birbirine sürten , yiyişen , kucak dansı yapan insanlarda gezindirdim. Namus , gurur ne kadar da ucuz bir şeydi onlar için. Acıyorum.
Yanıma bir kızın oturmasıyla düşüncelerimden ayrıldım. S*rtük.
" Selam yakışıklı. "
" Defol başımdan havamda değilim. "
" Havanı veririz tatlım merak etme. "
Kahkahalarla gülerek göz kırptı. Tiksinç.
" Senin gibi bir or*spuyla aynı havayı solumak emin ol bana zevk vermez. "
Midemde ve kalbimde gümbür gümbür atan müzikle daha fazla ne kadar bağırabileceksem o kadar bağırdım. Kız göz devirerek bar sandalyesinden kalktı. K*çını bile doğru düzgün kapatmayan eteğiyle kıvıra kıvıra yanımdan ayrıldı. G*tünün deliği gözüküyordu resmen. Tekrar etraftakileri incelemeye başladım. Gözüme bir kız ilişmişti. Koca bar koltuğunda tek başına oturuyordu. Başı öne eğik ve çaktırmadan da olsa ağladığı belliydi. Ona doğru ilerledim.
" Oturabilir miyim ? "
Kafasını yukarı kaldırarak ağlamaktan şişmiş gözlerini üzerimde gezdirdi ve tekrar önüne eğdi.
" Bunu evet olarak kabul ediyorum. "
Büyük kırmızı koltuğa yayılarak oturdum. Kızı inceledim. Gerçekten güzel bir kızdı. Açık kahverengi beline kadar uzanan saçları , mavi gözleri ve ince bir beli vardı. Ortalama bir kilosu vardı muhtemelen. Başımı önüne eydiği yönde yüzüne yaklaştırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yarım Ay
Teen FictionHiç ayrılmıycakmış gibi önce , sonra hiç kavuşamayacaklarmış gibi baktılar birbirlerine. Biri uzaklara gitti , biri hep uzaklara baktı geceleri... Hoşçakalları sevmediğimi biliyorsun sevgilim. Sonra görüşürüz...