Biraz da Deniz'den bahsedelim;
Bugün Yankı'nın bir işi çıktığı için yanımdan çok önce çıkmış , ben de evde sap gibi oturuyordum. Beraber izlediğimiz film o gittiği için yarım kalmıştı. Tek başıma izliyordum.
1 saat sonra film bitmişti. Sonunda dedim kendi kendime. Açıkçası film beni çok fazla sarmamıştı. Göbeğimin üstüne koyduğum cips tabağını alarak masaya koydum. Kendimi çok yorgun hissediyordum saatlerce uzanmama rağmen . Yankı hala gelmemişti ve bu da bir o kadar canımı sıkıyordu. Yavaş yavaş endişelenmeye başlamıştım. Yankıyla yaklaşık olarak 1 buçuk yıldır çıkıyorduk ve ona deliler gibi aşıktım , bir o kadar güveniyordum. Onun yanında olduğumda güvende ve mutlu hissediyordum. Henüz bir temas yaşanmamıştı aramızda. Bu beni daha çok mutlu ediyordu. Hiçbir zaman bu konu hakkında tek bir laf dahi etmemişti. Israr etmiyor , aklımdan dahi geçmesine izin vermiyordu. Bu beni daha da ona bağlıyordu. Fikirlerime ve düşüncelerime sadıktı.
Sırıttığımı daha yeni fark ettiğimde gülümsemem daha da genişledi. Onu düşünmek bile beni mutlu etmeye yetiyordu. Yankıyla aynı okulda olmamamız beni üzüyordu ama bu sene başından itibaren onunla aynı okula gidecektik. Bir an önce o anın gelmesini istiyordum. Her zaman beraber olabilecektik böylelikle.
Telefonumdan mesaj geldiğine dair bir ses yükseldiğinde dikkattimi o yöne verdim. Ağır hareketlerle masanın üstündeki telefonu alarak tekrar yerime oturdum. Hızlıca mesajlara girdim. Mesajın Elif ' den gelmesini bekliyordum ama o değildi. Kayıtlı olmayan bir numaraydı. Hızlıca mesajı açtım ve okuduğum 2 cümle kafamda binlerce kuşku ve meraka yol açmıştı.
Gönderen : 05*********
Kader sokağındaki Kızıl Bara git. Yoksa bu güzel manzarayı kaçıracaksın güzelim.
Mesajı binlerce kez okumuştum ve anlam veremiyordum. Kimdi ve ne istiyordu. Gidip gitmemekte kararsızdım çünkü zarar vermek isteyen biri olabilirdi. Aklıma bir anda Yankı ' nın gelmesiyle duraksadım. Onunla mı ilgisi var mıydı veya o orda mıydı ? Eskiden yaptığı süpriz geldi aklıma. Eskiden aynı böyle bir süpriz yapmıştı bana. Bir adres verip beni oraya gitmemi istemişti. Tabi ki yine gizli numaradan. Oraya gitmiş ve aşık olan herkesi kalpten götürecek bir manzarayla karşılaşmıştım. Takım elbiseli bir Yankı , bir o kadar da güzel donatılmış masa ve ortam. Ne kadar klişe olsa bile ben o anda bayılmaya hazırdım diyebilirdim.Hızlıca düşüncelerimden ayrıldım ve koşarak odama ilerledim.
Muhtemelen yine süpriz yapacaktı. Büyük bir heyecanla üstümü değiştirmeye başladım.
Deli gibi mutluydum !
Gideceğim yer bir bar olacağı için ortama uygun bir şeyler seçtim. Yankı her ne kadar giydiklerime karışmasada onun üzülmesini istemediğim için aşırı mini şeyler giymiyordum. Genellikle pantolon terciğimdi.
Altıma siyah hafif yırtmaçlı pantolon , üstüme beyaz , sol tarafında cebi olan tişört ve son olarak siyah bir ceket giymiştim. Saçımı yukardan at kuyruğu yaparak aşırı ince bir eyeliner sürdüm. Aynaya baktığımda gayet hoş gözüktüğüme onay vererek aşağıya indim. Telefonumu ve anahtarımı masadan kaparak evden dışarı çıktım. Araba açıldığında dair ses çıkardığında hızlıca bindim. Daha fazla geç kalmak istemiyordum.
♧♧♧♧♧
Bara yakın bir yere arabamı park etmiş , şuan ise bardan içeri giriyordum. Bardan adımımı attığım andaki o koku tarif edilemez bir şekilde igrençti. Alkol , ter ve sigara kokusu karışmış ortaya gerçekten kötü bir sonuç çıkmıştı. Hafifçe öksürerek ilerliyordum. Uzaktan Berkeyi görünce gülümsedim. El sallayarak yanına gittim. Berke Yankı' nın en iyi arkadaşlarından birisiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yarım Ay
Roman pour AdolescentsHiç ayrılmıycakmış gibi önce , sonra hiç kavuşamayacaklarmış gibi baktılar birbirlerine. Biri uzaklara gitti , biri hep uzaklara baktı geceleri... Hoşçakalları sevmediğimi biliyorsun sevgilim. Sonra görüşürüz...