2

8.5K 309 50
                                    

Unknown: Hej mała ;)

Ja: *kaszle* Nie będę pisać co ty masz małego *kaszle*

Unknown: Nie napiszesz "To znowu ty?"

Ja: Widzisz jak nudy działają na człowieka? Jestem nawet gotowa pisać z nieznajomym. I to takim,który jest irytujący nawet zanim się go pozna.
I z tego co widzę, jesteś przyzwyczajony , że dziewczyny ci piszą "to znowu ty?", więc dostaniesz miłą odmianę losu :)

Unknown: Napisałbym, że jesteś miła, ale właśnie zasugerowałaś, że dziewczyny mnie odtrącają, co jest kompletnym przeciwieństwem mojej atrakcyjności :)

Ja: Lol. Zacytuję Miasto Kości i napiszę :
"Wiesz , że skromność to też atrakcyjna cecha? "

Ja: No i właśnie! Zapomniałam zrobić bulwers, o to że pewnie jesteś pięćdziesięcio letnim pedofilem! Mimo, że i tak się nie spotkamy, ale tak zawsze robili w fanfikach :)

Unknown: Fanfikach?

Ja: OM! Nie wiesz co to fanfiki!? Aż ci się nie dziwię :) Chyba żaden chłopak nie wie co to jest + połowa dziewczyn :')

Unknown: Tak poza tym to jestem Clyde.

Ja: Aha.

Czy zmienić nazwę kontaktu na "Clyde"

Zapisano zmiany!

Clyde: A to nie jest moment, w którym powinnaś napisać mi swoje imię?

Ja: Nie :)

Clyde: To jak mam cię zapisać w kontaktach?

Ja: Jak chcesz?

Clyde: A powiesz chociaż pierwszą literkę?

Ja: Może kiedyś :)

Clyde: Wow. Widzę , że już przewidujesz dłuższą znajomość :*

Ja: Wszystko zależy od ciebie :)

Clyde: A od ciebie nie? :')

Ja: Mnie się nie da nie lubić :)

Clyde: Czy ty przypadkiem nie pisałaś, że skromność to atrakcyjna cecha?

Ja: Kto powiedział, że mam być atrakcyjna?

#SMSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz