Clyde: Dlaczego to ja zawsze piszę pierwszy?
Ja: Bo nie ja?
Ja: A właśnie. Bo usychasz z tęsknoty ;)
Clyde: Zastanawiam się dlaczego jeszcze z tobą piszę...
Ja: Lol to po co piszesz pierwszy?
Clyde: Właśnie się zastanawiam...
Ja: Co za idiota... Tak btw to moja przyjaciółka śpi i się nudzę :'(
Clyde: Przecież jest po 13.
Ja: Dlatego się nudzę :)
Clyde: Kto śpi do 13?!
Ja: Jest już 20 po :')
Ja: Clara zawsze śpi do 12, ale wczoraj zbyt zabalowała :') Biedna będzie mieć kaca :')
Clyde: Byłyście na imprezie?
Ja: Yhm
Clyde: A ciebie nie boli głowa ?
Ja: Ja nie piję :)
Clyde: Ufff Nie jestem sam ...
Ja: Jesteś chłopakiem i nie pijesz?
Clyde: Jeszcze nie słyszałem stereotypu, że każdy mężczyzna musi pić alkohol ;) Nie lubię też papierosów :| Pod tym względem (choć jest ich więcej) jestem lepszy od innych ;)
Ja: Nie pochlebiaj sobie. Choć w sumie? Masz u mnie plusa. Nienawidzę ludzi którzy piją lub palą :/ Clara to jedyna osoba,którą toleruję :)
Clyde: Uff...
Ja: Czekaj. Idę wziąć jakieś tabletki na ból głowy, żeby nie musiała się dziewuszka męczyć :') Jak ja się cieszę,że ludzie po alkoholu mają kaca. Taka karma dla nich :)
Clyde: Chciałem napisać, że jesteś bardzo miła, bo martwisz się o przyjaciółkę, ale potem zaczęłaś pisać o nieszczęściu innych i...
Ja: Życie *wzrusza ramionami*
Ja: O nie hahahaha
Clyde: ?
Ja: Przypomniała mi się pani Stackrouth
Clyde: Pamiętam ją! Jak klasa przestała ją słuchać to mruczała pod nosem "życie" i wzruszała ramionami :') Uczy jeszcze?
Ja: Niestety nie :')
Ja: Dobra, kończmy już, bo chyba zaczyna się budzić ;)
Clyde: Papa!
Ja: Papa? Poważnie? Na razie.
CZYTASZ
#SMS
RandomUnknown: Fk stary! Ile razy mam ci mówić, że to nie ja ukradłem twoje brzydkie gazetki! Ja: Ogarnij odbyt stary! Powiedz swojemu koledze, że masz własne "brzydkie gazetki" i masz z głowy. A jak następnym razem będziesz pisać jego numer to sprawdź d...