Perpektywa Clyde'a
Unknown: Jeny człowieku, co ty jej zrobiłeś?
Ja: Ktoś tu chyba pomylił numery -.- A jeśli to żart jakiegoś gówniarza to wybacz, ale nie mam humoru .
Unknown: Wyobraź sobie, że przewracam oczami Clyde. Niestety to żadna pomyłka, ale Victoria mnie ciągle denerwuje, prawdopodobnie przez ciebie.
Ja: Clara?
Unknown: Brawo Sherlocku
Czy zmienić nazwę na Clara?
Nazwa została zmieniona!
Ja: A co ja mam wspólnego z morzem czerwonym?
Clara: Naprawdę myślisz, że dziewczyna ma humory tylko wtedy kiedy ma okres? Ja na jej miejscu bym się cieszyła, że to koniec znajomości, a nie ignorowała świat.
Ja: Wiesz, że nie można ignorować świata? Widać, że blondynka ...
Clara: Uspokój konie kowboju! Blondynką w tym towarzystwie jest Victoria nie ja.
Ja: To od dzisiaj to blondynki są te inteligentne?
Clara: Właśnie bym się cieszyła, że skomplementowałeś moją bff, ale uraziłeś mnie, więc sory Misiek.
Ja: Pisze się przepraszam
Clara: -.- Już nawet piszecie podobnie ...
Clara: Ale ja tu nie o to. Teraz mnie nic nie obchodzi ,oprócz humoru mojej przyjaciółki, więc masz ją przeprosić,cokolwiek by znowu była tą entuzjastyczną dziewczynką, rozumiemy się Misiek?
Ja: Co ja poradzę, że nie odpisuje na moje wiadomości?
Clara: To znajdź sposób na odzyskanie jej sympatii, bo nie wytrzymam. A tak poza tym, podejrzewam, że nie chcesz stracić pieniędzy na pisanie wiadomości, na które i tak ci nie odpisze ;^ Nie będę się pytać ile sms'ów wysłałeś do niej po kłótni ^^
Ja: Cieszysz się z cudzego nieszczęścia?
Clara: Ktoś ci musi dać kopa w dupkę :D
Ja: Tak btw zdradziłaś mi jej imię
Clara: ...
Clara: ...
Clara: Ups?
CZYTASZ
#SMS
RandomUnknown: Fk stary! Ile razy mam ci mówić, że to nie ja ukradłem twoje brzydkie gazetki! Ja: Ogarnij odbyt stary! Powiedz swojemu koledze, że masz własne "brzydkie gazetki" i masz z głowy. A jak następnym razem będziesz pisać jego numer to sprawdź d...