Hoofdstuk 15 (door lindaa_x ):
'Heb je zin om vanavond samen met wat vrienden van de club en hun vrienden te gaan stappen?' vraagt Jasper als hij en Demi samen al een tijdje op de bank zitten.
'Ja gezellig!' zegt Demi.
'Ik stuur ze wel even een appje dat wij ook komen.' zegt Jasper en pakt zijn mobiel.
'Gedaan, ze kunnen niet wachten om je weer eens te zien.' zegt Jasper vrolijk. Demi wordt nog vrolijker dan dat ze al was.
'Ik moet nog heel even wat huiswerk maken, vind je dat erg?' vraagt Demi.
'Nee joh, ik zorg wel voor de boodschappen en het eten.' zegt Jasper lief. Demi loopt naar haar kamer om hier wat huiswerk te maken.
Ze had zichzelf voorgenomen vandaag tien pagina's te schrijven aan haar verslag over voeding, die ze volgende week af moet hebben. Ze is al over de helft en ze moest zeggen dat ze erg tevreden is over wat ze nu op papier heeft staan.
-
'Kom je? Ik heb het eten klaar!' roept Jasper naar Demi. Gelukkig was Demi net klaar met het schrijven aan haar verslag en huppelt dan vrolijk naar de keuken
'Wat heb je gemaakt, het ruikt echt heerlijk.' zegt Demi als ze de keuken in komt lopen en ze Jasper bij het fornuis ziet staan de borden op te scheppen.
'Lasagne. Op Jasper's manier.' zegt hij met een grote glimlach.
'Oehh, lekker!' zegt Demi en gaat snel aan de keukentafel zitten en zet Jasper de borden op de tafel waarna hij ook zelf gaat zitten.
'Eetsmakelijk.' zegt hij en neemt een grote hap van de lasagne.'
'Eetsmakelijk.' zegt dn ook Demi en neemt net zoals Jasper een grote hap van de lasagne.
Na ongeveer twintig minuten zijn ze beiden uitgegeten en zitten propvol.
'Het was echt heerlijk, maar ik zit nu wel helemaal vol.' zegt Demi en wrijft even over haar nu iets opgezette buik.
'Dankjewel, ik vind het echt leuk om voor jou te koken, je lust alles.' zegt hij en knipoogt even waarna Demi even moet blozen.
'Ik ruim dit wel even op.' zegt Demi dan na een tijdje.
'Nee joh, ik help je wel.' zegt Jasper en staat al op en loopt met een paar borden al naar het aanrecht waardoor Demi hem niet meer kan stoppen.
-
'Hey!' zegt Jasper als Demi en hij het huis van Joël en Naomi inlopen en geeft de jongens een mannelijke handdruk en de meiden een knuffel en Demi geeft de meiden als zowel de jongens een knuffel.
'Leuk dat jullie er zijn, nu moeten alleen Davy en Amber nog komen.' zegt Joël en gaat weer op de bank zitten en Jasper en Demi volgen zijn voorbeeld.
Na een paar minuten komen ook Davy en Amber en gaan ze weg, omdat het ondertussen al elf uur was. Gelukkig hebben de jongens morgen geen training.
'Het gaat wel lekker tussen jullie, hé?' vraagt Naomi met een knipoog.
'Ja, hij is echt de meest perfecte jongen die ik ken.' zegt Demi weer helemaal verliefd, waardoor Amber en Naomi even moeten lachen.
Na ongeveer vijf minuten lopen komen ze bij de club aan waar ze graag heen wouden, namelijk Club Air, waar de spelers van Ajax een eigen VIP ruimte hebben.
'Gave club!' schreeuwt Demi boven de muziek uit en met z'n allen lopen ze naar de banken toe waar ze op gaan zitten.
'Ik ga wel wat drinken halen.' zegt Davy en samen met Jasper loopt hij naar de bar en komt even later terug met drie dienbladen, twee met allerlei soorten dranken en ook een dienblad met alleen maar shotjes, wel genoeg om iedereen al aangeschoten te krijgen.
'SHOTJES!' roepen Naomi en Amber tegelijk en zitten al op het puntje van de bank.
'Ik pas. Misschien later nog.' zegt Jasper en gaat achterover op de bank zitten.
'Meer voor ons!' schreeuwt Naomi en de rest moet lachen.
-
Let's find a light inside our universe now
Where ain't nobody keep on holding us down
Just come and get it, let them say what they say
'Cause I'm about to put them all away
Focus on me, f-f-focus on me
Focus on me, f-f-focus on me
Focus on me (Focus), f-f-focus on me (Focus on me)
Focus on me (Focus), f-f-focus on me (Focus on me)
I can tell you're curious
It's written on your lips
Ain't no need to hold it back
Go 'head and talk your shit
I know you're hoping that I'll react
I know you're hoping I'm looking back
But if my real ain't real enough
Then I don't know what is
Focus van Ariana Grande klinkt door de boxen in de club en Demi, Naomi en Amber zingen luidkeels mee, maar vaak gaat dit grandioos mis, wat ook komt door de drank die ze al ophebben. Na de shotjes hebben ze cocktails gehad en daarna nog een rondje shotjes gedaan en zijn ze nu weer bezig met de cocktails. Jasper is nog steeds niet aangeschoten en kan dan ook erg hard lachen als zijn vrienden en vriendin weer eens iets doms doen.
'Ik moet echt even naar de wc!' roept Demi boven de muziek uit en krijgt nog een snelle kus van Jasper op haar wang, waarna ze naar de wc's loopt.
JE LEEST
Wintertijd
FanfictionDemi is een negentienjarige studente. Veel tijd om te werken heeft ze niet, maar iedere winter staat ze traditiegetrouw bij haar oom in de oliebollenkraam. Al decennia lang is Amsterdam de vaste stamplek voor hun kraam. Als Demi op een dag samen met...