Capitolul 3

36 3 0
                                    


Dupa ce am citit cateva fete din clase se pare ca boceau , hellau faa , de ce bociti , nu o murit nimeni !! 

Se suna , se pare ca am luat si un 10 pentru ca am citit foarte bine , mama ce chestie . 

Se pare ca el nici acum nu ma baga in seama , oare am facut ceva gresit , de ce nu o vrea sa vorbeasca cu mine ??

Dupa terminarea orelor am plecat acasa , langa mine se opreste o masina , din aceasta masina ghici cine se da jos ..  Da , fat-frumos ! 

- Hei , Rebeka ! 

- Hei ! ... 

- ce faci ? 

- ai venit cumva sa ma intreb ce fac , fac foarte bine , multumit , acum poti pleca ! 

- dar ce ti-am facut ? 

- ce mi-ai facut , stai cu fetel razi in pauze , pe mine nici nu ma bagi in seama dar ce ma crezi pe mine , marioneta ! in acel moment am plecat si nu m-am mai uitat in urma .

Oare ce am facut sa primesc asta ? 

Ma scoate la intalnire apoi nici nu ma baga in seama , vorbeste foarte dubios cu fetele ! 

Nu cred ca merita sa ii dau atentie , pare genul de baiat care alearga dupa mai multe de odata ! 

Oricum nu conteaza , sunt obosita , cred ca este timpul sa dorm putin . 

*******

A doua zi , imi fac baita , etc , si ajung la scoala , se pare ca fat-frumos statea fix in banca mea , oare de ce sta acolo ?! 

-Pardon ! o spun pe un ton iritat .

- Nu ma baga in seama si isi vede de ale lui ! 

Ma asez in banca mea , pe locul meu si imi scot cartile , a vazut  ca toate caietele mele aveau pe ele numai varcolaci si vampiri . 

Ce te uiti asa , nu ai mai vazut fete pasionate de varcolaci si alte ciudatenii ? 

Ah dar cum sa iti iei ochii de la privelistea asta minunata , de la ochii lui verzi , ah mama !

Am citit undeva ca poimaine va fi urmatoarea luna plina , uuu , oare ce o sa se intample ! 

Se pare ca el s-a asezat in banca mea doar pentru a ma ruga sa ies la o intalnire cu el ! 

De ce as face asta daca el m-a ranit , sta cu fete si apoi vine la mine ! 

- De ce as iesi cu tine ?

- Doar te rog ! Va fi bine , iti promit ! 

Accept nu am ce spune , nu poti refuza asa o frumusete ! 

********

Au trecut zilele si uite ca a venit si ziua intalniri , ma pregatesc , ma fac frumoasa , si astept ca el sa vina . 

Luna este foarte frumoasa , este asa de mare si de galbena , deparca ar fi un cristal .

Este ora 18:30 de ce nu a venit sa ma ia ? oare a patit ceva ! sigur va veni ... 

Cu gandul la el se pare ca am adormit , dar nici el nu a mai venit pentru intalnire , ceea ce este suspicios a doua zi nici macar nu a venit la scoala , si s-a auzit la stiri ca un animal ciudat a fost observat ! 

Oare o fi fost misteriosul varcolac .

Dupa terminarea orelor  am plecat acasa , am papat si m-am bagat la nani , a doua zi am ajuns la scoala , si il vad pe el , aww ce ochii , ce par , ce corp , ma topesc  , dar trecem fara sa bagam in seama , el ma prinde de mana si ma intoarce cu  fata la el , 

- hei , scuze pentru ca nu am venit alalteri la tine :(  , am avut treaba cu familia ! 

- nu-i nimic se mai intampla , si plec in banca !

Ma uit in spate si vad cum isi pleaca capul..                                                                                        

Nu pot sa cred ca mi-a facut una ca asta , chiar tin la el , m-a lasat singura iar eu am asteptat ca el sa vina , poate ca tin al el ca o fraiera poate ca el nu tine la mine , nu cred ca trebuie sa continui , cred ca trebuie sa il las in pace si sa nu il mai bat la cap 

-Hei , Rebeka , chiar imi pare rau , nu am putut ajunge stiu ca iti este greu sa ma crezi .

- Stii ce , daca tu crezi ca eu sunt una din fete de care sa iti bati tu joc , sa o inviti undeva cand vrei tu apoi sa nu te prezinti , te rog sa ma lasi in pace .

-Dar , Rebeka .. eu !

Nu l-am mai lasat sa continue , m-am ridicat din banca si l-am lasat sa isi faca orice parere vrea el , nu pot sa cred ca am tinut la el .

Perspectiva lui Dylan : 

Nu pot sa cred ca am pierdut-o adica nu vrea sa mai vorbeasca cu mine , dar nu am putut ajunge , oare trebuie sa ii zic ca ma trag dintr-o familie de varcolaci , si ca aseara am fost sa vanez un varcolac care a macelarit un om nevinovat , nu pot face asta , dupa va zice ca sunt nebun , dar o vreau aproape de mine , este frumoasa , copilaroasa , este tot ce imi doresc , nu vreau sa o pierd 

-Hei , la ce te gandesti ?

-Hei , Julia , la nimic important !

-Asa este ca te gandesti la mine si la ce trebuie sa face diseara nu ?

-Ce trebuie sa facem diseara ?

-Oh , iubitule , noi nu am mai fost impreuna de ceva timp , si asta imi lipseste !

-Julia , te rog sa ma lasi in pace , eu tin la altcineva , pe tine nu te mai iubesc !

-La cine ti , la scheletica aia de Rebeka , la uratenia aia , tu nu ai vazut cat de oribila este , eu sunt o opera de arta pe langa ea , ia-ma , bateti joc de mine , atinge-ma unde vrei , stiu ca iti doresti asta ...

In acel moment a intrat Rebeka pe usa , vazand-o pe Julia cand isi punea mainile mele pe ea , s-a uitat un minut la noi apoi si-a plecat capul si s-a dus in banca , off , iar am facut-o , iar am dezamagit-o , nu pot sa cred , sunt un prost !

Nu trebuia sa o las sa se apropie de mine ! 

Mereu face asa , numai sa faca persoana de care imi place sa se indeparteze de mine , ok recunosc , de Julie ma mai folosesc , dar am inceput sa nu o mai suport , devine destul de enervanta pe zi ce trece , nu pot sa cred ca am fost cu asa fel de persoana , este si rea , si egoista , si mai ales este plina de sine !



Lose in youre mindUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum