Capitolul 8

15 1 0
                                    


Julie povesteste: 

Vine spre mine un tip blond destul de dragut si atragator , oare vine sa vorbeasca cu mine , doamne logic ca da , sunt cea mai inrezistibila persoana din toata scoala asta . 

Imi asez parul ma dau repede cu glos si ma pregatesc de conversatia cu baiatul asta dragut 

Insa se pare ca vine spre mine destul de furios , si imi spune sa nu ii fac rau Rebekai , de ce tarfa asta mica are asa multi cavaleri pe cal alb , prima oara a fost Dylan , acum tipul asta , ma rog cu Dylan se pare ca nu mai vorbeste , iar el o tot priveste inloc sa se uite la puicuta de mine , ce o vedea la urata aia , doamne fereste , daca tipul asta crede ca eu nu o sa imi duc planul mai departe atunci inseamna ca este prost dar frumos 

- Crezi ca imi pasa de amenintarile tale , tu stii cu cine vorbesti ?

- Da , cu proasta scolii ! 

- Cine esti tu sa ma faci pe mine proasta , eu sunt diva scolii , sunt frumoasa si desteapta scolii , tu , pustiule esti abea venit in aceasta scoala si ai face bine sa nu te pui rau cu mine ! 

- Ca altfel ce ?

- Vei avea de suferit ! 

- A da , si ce vei face , iti vei rupe o unghiuta incercand sa ma bati , ori iti vei da jos extensiile !!

Cine se crede ingamfatul asta sa ma ameninte pe mine ,  voi vorbi cu Dylan , nimeni nu se ia de mine! 

Ma duc in clasa si il gasesc pe Dylan in banca cu castile in urechii 

-Dylan ! strig la el si ii smulg castile din urechi !

- Da isterico , ce ai patit ?

- Tipul ala blond , de langa fosila aia s-a luat de mine ! 

- Si ce vrei sa iti fac eu ? Si ia stai cine este fosila ?

- Rebeka , logic nu o vezi cat de urata poate fi ! 

- Julie , este ultima oara cand iti spun , nu te mai lua de Rebeka , este numai vina ta ca nu mai vorbeste cu mine !

****

Dylan povesteste

Ma uit la ea de cateva zile , nici macar nu vrea sa imi raspunda cand ii dau un simplu buna , nu vrea nici macar sa se uite la mine , sta in banca cu tipul ala blond , cine dracu o fi si ala , si ce cauta langa fata mea ! 

Asta nu stie ca ala este teritoriu minat , dar sincer chiar imi place pentru ca s-a luat de cateaua aia de Julie , este numai vina ei ca m-am certat cu Rebe , javra dracu ! 

Imi este dor de ea , imi este dor sa o vad cum rade , imi este dor de ochii ai caprui si de imbratisarile ei , au devenit ca un drog pentru mine ! 

Nu mai suport sa o vad asa departe de mine si mai ales asa rece ! 

Iar tipul ala decand a venit sta numai langa ea , pana si la cantina sta cu ea si o faca sa rada , nu suport sa vad pe altcineva langa ea . 

Il omor data viitoare ! 

Fiind prins in gandurile mele , nu imi dau seama ca s-a sunat si mai este si pranzul , si iauitel pe blondul ala care pleaca cu fata mea , baa in mortii tai este a mea ! 

Plec spre cantina , ma duc la bufet si imi iau de mancare , ma duc sus pe rampa , a da rampa era locul celor populari , acolo era si curva de Julie, logic doar eu am facut-o populara 

Am priveliste  la masa lor , si il vad cum o face sa rada , oare ce io zice clovnul ala asa de amuzant ! 

- Hei frate , ce ai patit ?

- Ce sa patesc frate , iubirea vieti mele nu mai este ! 

- Cum adica frate , uite-o acolo jos in carne si oase ! 

- Eu sunt iubirea lui , Julio ! spune Julie 

- Nu , nu esti tu , este Rebeka , ea este mult mai diferita decat tine , tu esti insirata de toata scoala ! - Ii spune Julio ! apoi se intoarce iar la mine 

- Fate , eu zic sa te duci acolo jos si sa ii arati tipului aluia a cui este fata ! 

Nici nu mai stau pe ganduri ca sar dupa rampa si ma duc fix la masa lor , il ridic pe tip si incep sa ii car la pumni , se pare ca nu se clinteste si este ca si cum nici nu ar simti ! 

Intr-o secunda ma trezesc cu un pumn de la furaciosul asta de fete ! 

Cand vreau sa ii intorc un pumn o aud pe Rebeka  

- Incetati ! ce inseamna asta ,. de ce va bateti , din vina mea ? Dylan ti-am spus sa ma lasi in pace sa iti vezi de iubita ta . Uita-ma 

- Dar nu am cum , te iubesc !

- Asa o iubesti , facand-o sa sufere ? Spune tipul 

Apoi Rebeka il ia de mana si pleaca ! 

Rebeka povesteste :

Il iau pe Florin de mana si ma duc cu el in clasa , scot din sertarul dulapului o trusa de prim ajutor si incep sa ii curat ranile , Florin se uita la mine foarte atent ! 

- De ce te uiti asa la mine ? 

- Nu imi pot lua ochii de la tine ! 

 Eu bufnesc in ras apoi continui sa ii sterg ranile , ii pun un pansament si apoi strang pansamentele , pe usa se pare ca intra triumfatorul Dylan , se uita urat la Florin , oare de ce , logic l-a vazut cand ma luat in brate ca sa imi multumeasca , sincer , nu ma intereseaza parerea lui ! 

Sa ramana cu Julie , cu ea si-a tras-o in timp ce era cu mine , asta nu este iubire, daca tine asa mult la ea sa ramana cu ea , ma simt foarte bine in compania lui Florin , el ma intelege ! 

Ma asez in banca iar Julie vine spre mine , se apropie de mine foarte nervoasa , nici apocalipsa daca vine nu este la fel cum vine Julie ! 

- Auzi fosilo ! 

- Fosila esti tu , bucata de carne , ai pe fata varul de 2 cm si tu imi zici mie ca sunt fosila , mumia dracu ! 

- Lasal in pace pe Dylan ! imi spune ea ! 

- Ai vazut tu ca i-am facut ceva ? Ial fata mea , este numai al tau ! 

Dylan vine o ia de mana si pleaca cu ea afara din clasa ! 

Dylan povesteste: 

O scot pe Julie afara si o lipesc de perete ! 

- Ti-am spus sa o lasi in pace ! 

- Tu ai vazut ce ti-a facut in cantina ! 

- Nu este problema ta ! o zic dand cu pumnul in dulapurile elevilor ! 

******

Lose in youre mindUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum