In sfarsit am recastigat-o pe iubirea vietii mele , fata fara care nu pot respira , insa imi este frica de ceea ce va spune cand va afla ceea ce sunt , ce monstru zace in mine !
Imi este teama de ziua aia ! Nu vreau ca temerile mele sa se adevereasca !
Cand ii voi spune ce monstru sunt , sigur va pleca de langa mine si ma va parasi , sigur se va speria , iar eu nu voi rezista sa o mai pierd inca odata , voi muri daca va pleca !
Peste cateva zile va fi luna plina , sper sa nu mai fac nicio prostie !
****
Florin povestete:
M-am indragostit , cine poate crede ca un vampir se poate indragosti , poate pune suflet , ori poate simti durere atunci cand persoana iubita nu este langa el !
Insa in calea fericiri mele , sta un varcolac , cu un miros infernal , daca imi va fura iubirea vietii jur sa ii scot maruntaiele si sa le dau cainilor !
M-am indragostit de felul cum rade , felul cum se joaca in parul meu , cum imi zmangaleste caietul cand o ciupesc !
O iubesc , nu pot trai fara ea !
****
Ies din gandurile mele si o vad venind cu .... Dylan !
Ma calmez stiu ca va vebi langa mine in banca !
- ce inseamna asta Rebeka ?
- Poftim?
- De ce esti cu el ?
- Dupa cate ti-a facut , eu am fost mereu alaturi de tine Rebeka , eu , nu el , el a stat cu taratura aia !
Ma ridic si plec , nu inainte de ai arunca o privire urata dragului meu catel Dylan !
Il urasc si jur sa ii scot maruntaiele la urmatoarea luna plina , sa vedem cum o va mai lua in brate fara jumatate de corp !
***
Luna plina !
Nu va puteti inchipui cum este. Ai impresia ca domini tot ce e viu in jurul tau, iar senzatia de forta este fantastica. Totul incepe printr-o stare de beatitudine, la fel ca starea de dupa ce ai baut un pahar de sampanie. Cand simt acea ameteala, stiu ca a venit momentul sa vanez si nimic nu-mi poate scapa. Pentru ca eu sunt vanatorul absolut, eu sunt arma perfecta".
Dupa starea de ameteala, un fel de ceata rosiatica I se pune pe ochi si minute in sir nu poate vedea nimic. In tot acest timp simte si aude ceea ce se intampla in preajma sa. Numai ca cele doua stari sunt mult amplificate:
"Pot auzi ce ii spune vecina de la ultimul etaj sotului sau sau chiar ce isi spun niste indragostiti aflati la cateva sute de metri de mine".
Apoi, treptat, valul i se ridica de pe ochi si incepe sa vada.
"Noaptea vad aproape la fel de bine ca ziua. E fantastic, va spun".
Apoi simte cum intreg trupul sau se transforma, devenind puternic. Nu s-a uitat niciodata in oglinda, pentru ca, spune el, "in acele momente nu mai gindesc ca un om civilizat. Nu mai stiu ce este o oglinda sau lucruri de acest gen. Toate simturile mele se ascut pentru vanatoare".
Nu a avut curajul nici sa experimenteze starea alaturi de niste prieteni, pentru ca nu stie care pot fi urmarile, daca le poate face rau sau daca se va putea controla.
Dylan povesteste:
A venit timpul , timpul sa ma transform in monstrul care sunt , nu ma suport cum sunt , nu pot fi si eu un om normal !
Plec in padure numai acolo stiu ca nu voi rani pe nimeni
** **
Autorul povestete:
Insa stiti ce se petrece?
Rebeka decide sa plece la o plimbare prin padure , in miezul noptii , cand varcoalcii se transforma !
Baiata faptura !
****
Rebeka povesteste:
Decid sa plec la o plimbare prin padure , este luna plina iar linistea padurii ma linisteste , acolo copacii sunt ca si niste printi care au suferit in urma pierderii persoanei iubite si au jurat sa nu mai iubeasca niciodata , fiind blestemati sa se transforme in mirifici copacii , pazitorii Reginei padurii, o femeie foarte rea , care a placut multi dintre acesti frumosi printi insa niciunul nu a vrut-o , cel mai mutl la iubit de Demetris , un print frumos , cu parul ca si abanosul si ochii ca si jadul , era tatal unui varcolac , in noaptea cu luna plina a venit in padure ca sa se transforme , regina l-a vazut si s-a indragostit de el , la fiecare luna plina statea si il privea pana dimineata , intr-o zi l-a intemnitat si l-a obligat sa se casatoreasca cu ea ! Insa acesta a refuzat , a zis ca nu se va casatori in viata lui cu o persoana atat de rea care a blestemat mii de suflete , insa pe Demetris nu la transformat in copac , ci la lasat in forma sa de om pentru ai admira frumusetea ''
Se aud urlete , urlete care sunt a lupilor , pazitorii lunii , se spune ca in zilele cu luna plina lupii se lupta ca sa ajunga la zeita lunii si sa muste din ea , pentru a scapa de blestemul care le macina trupurile !
Isi vor iar trupul inapoi , nu vor sa mai traisca sub blestemul trupului paros pe care il au !
Se aud mii de fosnituri si maraituri prin spatele meu , aleg sa fug departe de aceste zgomote , insa nu fug prea departe , in fata mea apare ceva masiv cu niste ochii rosii ca si focul iadului , un cop mare si paros care se tot apropie si maraie spre mine !
Sigur aici voi muri , asta va fi sfarsitul meu , murind in padure ucisa de imaginatia mea !
Ii pot simti respiratia , ii pot vedea ura din ochii lui mari si rosii !
Se apropie ceva foarte repede , chiar foarte rapid !
Ce mai este un alt monstru care vrea o bucatica din mine !
Impinge monstrul mult mai departe de mine cat sa pot fugi cat ma tin piciorele , in mintea mea se deruleaza mii de intrebari , oare ce o fi fost acei doi monstri , oare visez , daca visez sper sa ma trezesc inainte sa mor !
Nu vreau ca pe crucea mea sa scrie ''Moarta in vis ''
Alerg cat pot de repede si ajung acasa , cum am ajuns asa repede nici macar eu nu imi pot da seama , daca este un vis da Doamne sa ma trezesc !
*******
CITEȘTI
Lose in youre mind
Teen Fiction#Dragostea adevărată apare atunci când simți că iubești pe cineva din toata inima ta și indiferent ce ar apărea în calea ta, nu te vei da la o parte pentru ea, adică vei face orice pentru acea iubire, pentru acea persoana care te iubește înapoi. Mul...