Tipul asta blond ce vrea sa spuna , cum adica eu eram sa o omor pe Rebeka , adica trupul ala firav pe care il doream atat de mult in aceea seara , copila al carui sange il doream si al carui cap voiam sa il smulg era de fapt Rebeka ?
Cum am putut sa fac asa ceva , cum am putut macar sa ma gandesc macar sa ii fac rau
Daca murea , daca acum nu ii mai vedeam ochii de care m-am indragostit , parul ei frumos si zambetul ei atunci cand ii fac un cadou
Dar cine ma oprit , era o sugatoare din cate imi aduc eu aminte , oare noul nostru coleg este vreunul din noul clan care usu face acum veacul pe meleagurile noastre ?
Acum mult timp , tatal meu a facut un tratat de pace cu sugatoarele, deoarece le-a prins vanand oameni pe teritoriul nostru , le-a propus sa nu mai vaneze oameni in rest au voie sa e hraneasca cu animalele , dar ce sa caute sugatoarea aia pe teritoriul meu , nu are voie , defapt are daca nu ataca ori se hraneste
Dar de ce sa o salveze el pe Rebeka , ok a avut grija de ea cat timp eu nici macar nu m-am uitat la ea , dar oare sa o placa , pai ii rup capul , nicio sugatoare nu se apropie de printesa mea !
Este numai si numai a mea , a nimanui altuia !
*****
- Rebeka , am vazut ca in scoala sau deschis cursuri de dans , mergem si noi ?
- Nu prea as vrea , sunt stangace de felul meu , nu vreau sa cad pe acolo
Florin s-a rugat de mine ore in sir ca sa ma inscriu la acel curs si pana la urma am acceptat , cred ca am si eu dreptul sa ma distrez
Mergem spre sala acolo sunt multe persoane , chiar foarte multe , oare care este grupa noastra , aa uite-o acolo , scriind mare '' Florin si Rebeka , suntem aici ''' , grupa noastra se numeste Block Masters , am facut cunostinta cu Arda care este de origine turca , cu Samuel , Jasmine si o fata care se uita urat pe mine Amberly !
Nu i-am facut nimic , oare de ce se uita asa pe mine
Instructorul vorbeste :
- Ok copii , sa incepem mai intai cu incalzirea , apoi va voi arata cativa pasi !
****
A fost distractiv , adica am invatat niste pasi foarte draguti , si Florin a avut o idee chiar foarte buna in legatura cu scoala de dans!
Hm... Florin vorbeste cu o fata foarte draguta , oare se infiripa ceva intre ei , dar nu stiu de ce sunt geloasa , de ce as putea fii geloasa pe fericire lor ?
Poate pentru ca eu nu am parte de asa ceva , de cand ne-am impacat Dylan se poarta din ce in ce mai ciudat cu mine , si nu stiu de ce , nu i-am facut absolut nimic
- Hei blondule , sa inteleg ca esti pe felie !
- Ma invitat sa ies in oras cu ea !
- Sii ? Du-te ce mai stai !
- Nu pot , eu plac pe altcineva , nu are rost sa o amagesc !
- Ok , cum zici tu , hai sa mergem sa mancam ceva !
Ajungem la cantina , acolo il vad pe Dylan , era ca de obicei pe rampa , acolo unde stau populari , nici macar nu se uita la mine !
Insa o tine pe Julie in brate , de ce l-am iertat daca este atat de ipocrit si de insensibil , deci daia se purta ciudat cu mine ? Pentru ca el tine la Julie , si pe mine ma foloseste ?
Nu pot sa cred ca l-am iertat ca o fraiera!
Plec cand de repede pot de acolo , fug lasand lacrimile sa curga pe obraji mei , nu pot sa cred ca a putut sa faca asa ceva !
***
Dylan povesteste :
O vad pe Rebeka intrand in cantina cu sugatoarea aia , bine hai sa nu fiu rau cu Florin
In timpul ala Julie vine si se aseaza in bratele mele
- Hei iubire !
- Ce vrei Julie ?
- Imi este dor de tine , sa stii !
- Si crezi ca imi pasa ?
O vad pe Rebeka cum s-a oprit si se uita la noi , ii vad lacrimile cum incearca sa scape din coltul ochilor sai , nu pot sa cred , iar am ranit-o !
Cobor de pe rampa si dau sa ma duc dupa ea , insa Florin ma opreste !
- Frate , cred ca trebuie sa ii dai drumul , o ranesti , nu esti in stare sa o iubesti !
Ma uit la tipul asta si imi vine sa ii trag un pumn in moaca , insa ma abtin cat pot de mult !
Fug dupa ea si o gasesc stand pe scari !
- Rebeka !?
- Da Dylan , ce vrei!
- Vreau sa iti explic ce ai vazut , si sa iti mai spun un mic secret !
Ma apropi de ea , o iau de mana si ma uit in ochiisori ei care sunt plini de lacrimi , ce i-am facut?
'''Ai ranit-o prostule , asta ai facut ''
Nu vreau sa o mai ranesc , vreau sa fie fericita , si pentru asta cred ca trebuie sa ii spun si ceea ce suunt !
Asa ca decid sa imi iau inima in colti si sa ii spun , ma apropi de ea si .......
*****
CITEȘTI
Lose in youre mind
Teen Fiction#Dragostea adevărată apare atunci când simți că iubești pe cineva din toata inima ta și indiferent ce ar apărea în calea ta, nu te vei da la o parte pentru ea, adică vei face orice pentru acea iubire, pentru acea persoana care te iubește înapoi. Mul...