Capitolul 2

46 3 0
                                    

Am asteptat mult timp pana sa ajungem la locul minunat in care ma va duce Dylan , este defapt o cabana departa de ochii lumii , dar nu orice cabana , aceasta este ditai casaoia . Tin sa pun stop catorva randuri aici pentru a spune despre accidentul din clubul Colectiv , unde au fost arse 26 de persoane , condoleante pentru aceste persoane

Si mai ales pentru familiile lor :(

Am intrat in minunata casa , unde ne astepta o masa frumos aranjata cu lumanari deparca am fi fost regina Elisabeta si Regele ah mama Fat-Frumos .

Pot spune ca inca nu a incercat sa imi scoata ochii , ori sa imi fure organele ! 

Mai vedem .....

Ne-am asezat la masa , am inceput sa vorbim despre trecut si nazdravaniile decand eram mici , el mi-a spus ca a avut o experienta la varsta de 13 ani cu o fata , o experienta de neuitat , va dati voi seama despre ce este vorba

Eu i-am povestit despre amintirile mele din copilarie , a fost foarte amuzant .

La un moment dat el a pornit muzica si am inceput sa dansam , ne-am tot apropiat , si ne-am apropiat atat de mult incat am inceput sa ii simt respiratia lui care mirosea a menta , respiratia lui ajungea pe gatul meu , mii de fiori imi tranversau intrecul corp , simteam nevoia sa sar pe el , sa ii rup hainele , dar nu puteam face asa ceva .

Am dansat , apoi el a spus ca trebuie sa mergem acasa , avem scoala si trebuie sa ne odihnim .

'' Vezi tuto , nu ti-a furat organele , ce sa faca cu ele , sa le puna in vitrina ? ''' 

Taci constiinta proasta ! 

Am ajuns acasa , mi-a deschis portiera , mi-a intins mana si am ajuns in fata usii , se tot apropie de mine , uff oare ce o sa se intample , raman incremenita uitandu-ma la el care se aporpia de mine, se apropie tot mai mult si imi sopteste '' Noapte buna printeso ''

Ajung sus in camera mea , imi arunc hainele de pe mine pe scaunul din camera ,cred ca toata lumea are unul :)) , apoi ma schimb in pijamale si ma intind in pat .

In capul meu se tot derulau toate clipele din aceasta seara , si ma gandeam oare cum poate sa se intample asa ceva , oare m-am indragostit ??

Neah, fara dragoste , acum scoala , baietii doar frang inimi si pleaca , nu exista iubire

Dimineata , ma trezesc foarte zapacita , imi fac repede baita si fug la scoala , acolo dau de el care vorbea cu alta fata , nu stiu ce ii spunea dar aceasta zambea , radea si avea un ras foarte rasunator , m-am aporpiat de banca cu pretextul sa cer cartea unui coleg si i-am auzit spunanandu-si '' mai stii ce am vorbit , o sa primesc '' .

Pot spune ca ma durut , desi nu stiam despre ce vorbesc ei, poate ca vorbeau de teme , de ciocolata , off doamne sper ca nu de un pupic '' ce tot spui zapacito si asa nu te place nu vezi ce urata esti'' , a multumesc constiinta buna-voitoare .

Profesorul intra in clasa si prima persoana pe care pune ochii sunt eu , off oare de ce eu , ma scoate in fata clasei si ma pune sa citesc ceva despre dragoste '' mi se pare mie sau asta are probleme , nene tocmai in idila asta ma aflu si eu , nu puteai sa gasesti altceva '' .era vorba despre o fata care a renuntat la un baiat pentru altul , nu stia ce simte pentru primul baiat asa ca a renuntat la el , dar peste putin timp si-a dat seama ca tine la el , ca il iubeste ...

Profesorul asta este ceva de genul '' asta mica este noua hai sa o facem de ras '' 

Domnule profesor tin sa mentionez ca nu vreau sa primesc atentie , ori sa vad lumea razand de mine!

Multumesc anticipat ! 

Cred ca ar trebui sa ii dau cu cartea asta in cap , sa simta el toata dragostea din acele file ! 


Lose in youre mindUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum