Capitolul 11

31 1 0
                                    


Ajung acasa , plina de namol si de frunze din padure , la cate cazaturi am luat , este ceva normal sa fiu murdara !

Intru in casa incui usa si fug in camera mea , stau foarte putin in pad apoi ma dezbrac si ma duc sa fac un dus ! 

Oare s fost adevarat ce s-a intampla ? 

Cum naiba sa fie , nu exista vampiri si varcolaci ! Tuto !

****

Dylan povesteste : 

Nu pot vedea , pot doar simti , simt un parfum frumos de trandafiri , imi pare cunoscut , insa monstrul din mine ma acapareaza si nu mai pot gandi limpede , nu mai pot deosebi omul de animal , ori pericolul de siguranta !

Vreau doar sa imi infing colti in acea persoana , sa o aud tipand , sa ii simt sangele si pielea sfartecandu-se ! Nu doresc nimic mai mult pe acest pamant decat sa aud acea persoana tipand 

Ma apropi de ea , asa cum un leu se apropie de micul pui de caprioara care s-a pierdut de mama sa !

Ma apropi foarte aproape de acest corp mic si plapand care imi pare cunoscut insa asta nu ma face sa ma intorc de la setea mea , incep sa seman cu o sugatoare daia scarboasa ! 

Micuta faptura se intoarce catre mine , ma vede si incepe sa tipe , acest tipat , acest corp palpand mi se pare foarte cunoscut , ma apropi din ce in ce mai mult , o las sa imi simta suflarea fioroasa apoi vreau sa ma infing in micutul ei capsor ! 

Cand deoadata apare o sugatoare, fara sa imi dau seama intra in mine cu o putere inimaginalbila si ma arunca cativa metri , prada mea fuge , ceea ce imi doresc , ceea ce vreau sa ucid fuge din cauza acestei sugatoare , ce bine m-as simti sa ii rup lui capul , insa dispare si el la fel cum a disparut prada mea , incerc sa ma iau dupa mirosul ei , mirosul de trandafiri insa dispare dupa 2 km .

Florin povesteste: 

Este luna plina , timpul cand totate javrele astea ies la vanatoare , ca de fiecare data in timpul cu luna plina ies afara in padure ca sa pot gasi o javra dasta sa ma mai joc putin cu ea , imi face mare placere !

Este ca si cum te-ai juca cu un urias catelus de plus doar ca asta este blanos si pute ! 

Aud o mica inimioara batand , batand speriata , ii simt frica si simt si mirosul acelui caine spurcat , alerg spre micuta inimioara care mai ca sta sa iasa din pieptul acelei fete , iar acea fata este chiar ....... 

Chiar fata pe care o iubesc , este Rebeka , Nu stau mult pe ganduri si intru cu putere in animalul asta spurcat si il azvarl cativa metri , apoi ma uit spre micuta mea si ii fac un semn sa fuga , se ridica si fuge fara sa se mai uite inapoi , ii simt frica , iar potaia asta se pare ca vrea sa fuga dupa ea , il tin ocupat pana cand micuta mea va iesi din padure , din teritoriul mortii , loc unde mii de suflete au disparut , insa nu si micuta mea , ea nu va muri in seara asta din vina lui , din vina potai asteia care este chiar Dylan , baiatul la care ea tina chiar asa de mult , cred ca javra nu si-a dat seama ca era sa o omoara pe Rebeka, animalul dracu , meeu cand se transforma nu mai distinge persoanele ! 

******* 

Dylan povesteste : 

De ce mi se parea asa cunoscut icul corp si mirosul de trandafiri al micului corp pe care voiam sa il ucid aseara , imi pare foarte cunoscuta si nu imi pot lua gandul de la ea , stau in banca pe ganduri si nu imi pot da seama ! 

Cand deoadata pe usa clasei intra o persoana cu acelasi parfum , ,ma uit catre persoana , acea persoana este fix iubita mea , este Rebeka , aseara era sa o omor pe Rebeka , nu pot sa cred , sunt un animal 

Florin vine spre mine , oare ce o vrea sugatoarea asta ! 

- Ia spune javra , te-ai simtit bine aseara ! 

- Ce vrei sa spui ?

- Ai incercat sa o ucizi pe Rebeka , prostule ! 

- Nu este adevarat , ma minti ! 

- Cum sa mint daca stiu ca iti doreai atat de tare sa ii rupi capul !?

- Poftim ? Sigur nu era Rebeka , nu te cred ! 

Nu se poate asa ceva , sa incerc sa ucid fata la care tin , nu asta chiar nu se poate !

Am incercat sa omor micutul trup al fetei la care tin . Am incercat sa ucid fata pentru care lupt ! 

*****

Lose in youre mindUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum