Capitolul 17

6 0 0
                                    

Ma strange strans de mana , vreau sa imi dea drumul insa se pare ca nu vrea ! 

Ma intorc spre persoana care ma tine strans de mana , ma uit in ochii lui , persoana pe care o vad si care mereu mi-a fost aprope ... 

Persoana de care am cea mai mare nevoie 

Cel ce ma apuca de mana si ma tine strans in brate este Florin , nu stiu cum a stiut ca voi fugi , ca voi plange 

- Cum de ai stiut > 

- Am auzit alarma sufletului tau , si am venit cat am putut de repede ! Te rog nu mai plange si linisteste-te , mereu iti voi fi aproape ! 

Cuvintele lui ma incalzesc si ma calmeaza , nu pot sa cred ca Dylan a facutn una ca asta , a renuntat la mine pentru Julie 

Poate ca asa este mult mai bine , poate ca este mai bine ca a renuntat la mine , sutn sigura ca nu eram eu fata pe care si-o dorea , sunt sigura ca i-as fi distrus intreg viitorul 

Ma simt obosita , ma simt slabita de puteri , nu mai am vlaga , pic intr-un somn adanc ! 

Florin P.O.V 

 O aud cum alearga si cum plange , ii aud bataile inimi care sunt foarte rapid , fug spre ea si o prind de mana , apoi o trag cat pot de repede in bratele mele , stiu ca aici se va simti in siguranta ! 

La un moment dat simt cum imi aluneca din brate , o prind repede si o duc la masina ! 

O pun pe bancheta din spate si o las sa se odihneasca , eu ma duc inapoi la ore , vreau sa ii vad fata imbecilului ala ! 

Intru in clasa si il vad cum se linge cu Julie , ce inima poti avea scarba de o poti face sa sufere iar tu te saruti cu spurcaciunea asta aici ! 

Ma  vede se ridica din banca si se apropie de mine 

- Cum este ? Se simte bine ? 

- Mai ai si curajul sa intrebi cum se simte , tu cel in care avea cea mai mare incredere , i-ai rupt inima in bucati , du-te si lingete cu micuta ta curva , sa nu te mai prind pe langa Rebeka , daca te vei mai apropia de ea , eu iti voi smulge capul ! Apoi eu insumi te voi duce tatalui tau ! 

El nu mai are dreptul sa se apropie de ea , ia facut prea mult rau , a ranit-o prea mult ! 

Rebeka este o persoana calda si buna , nu merita sa sufere din cauza lui ! 

El care zicea de mine ca am o inima rece se pare ca sunt mai demn de mila si de iubire decat el ! 

Stiam ca sunteti niste monstri , insa nu am crezut ca sunteti chiar in halul asta , daca tatl tau ar mai fi aici sigur ti-ar fi spus acelasi lucru ca si mine ! 

Nu stiu cum ai putut sa o ranesti in halul asta Dylan , insa ai facut-o ! 

Cand se va trezi sper sa se simta mai bine , sper sa scape de durerea care ii apasa sufletul , si sa ii apara iar zambetul pe chipul ei angelic ! 

Fara zambetul ala eu nu pot trai , fara sa o vad zambi nu pot respira ! 

Dylan P.O.V 

Nu pot sa cred ca am facut asta , am ranit-o , nu ma va ierta niciodata , dupa ce am vorbit cu Florin m-am asezat in banca mea , nu mai sunt in stare de nimic 

 Imi pot aminti doar privirea ei cand ne-a vazut  ! 

Ochii ei care erau plini de lacrimi si durere , poate ca are dreptate , sunt cu adevarat un monstru , nu merit sa o tin langa mine , am ranit-o ! 

Sunt un adevarat monstru ... 

Imi inchid ochii si imi apar mii de amintiri in cap 

Imi apar momentele cand am cunoscut-o , imi apar momentele frumoase , primul sarut , prima atingere , prima imbratisare ! 

Vara a trecut insa toate amintirile au ramas , am distrus inima persoanei pe care o iubesc cel mai mult ! 

Este numai vina mea , daca nu o sarutam si nu o tineam de mana pe Julie ! 

Este numai vina mea , ma urasc pentru asta ! 


Lose in youre mindUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum