Del 1

54 6 0
                                    

Jeg hørte et glass ble knust og en kropp som falt hardt i gulvet. Jeg satte fra meg pc-en i sengen og løp ned på kjøkkenet. Der lå mamma på gulvet og bannet lavt for seg selv. Jeg løp bort til henne og hjalp hun opp. Vi gikk inn på rommet og jeg la hun i sengen med dynen lagt godt rundt henne. Jeg gikk ut på kjøkkenet og tok meg en liten kartong med smoothie og løp opp på rommet igjen. Jeg la meg ned i senga igjen. Og satte på 'The Vow'.

Jeg våknet av en lyd som hørtes ut som en sint pingvin. Jeg strakte meg ut etter mobilen og skrudde av alarmen. Hodet falt slapt tilbake i puta og og brystet hevet seg og slapp ut en gjesp. Jeg kastet av meg dynen og spratt opp fra sengen. Jeg fant frem klær og undertøy og jogget lett mot badet og hoppet i dusjen. Det varme vannet sildret ned hodet mitt som en liten foss. Øynene mine lukket seg i nytelse. Lukten av sjampoen danset i nesen min. Avocado oil & Shea butter. Jeg gikk ut av dusjen og tørket meg med et ru håndkle. Jeg tok på meg undertøyet og en grå ullgenser med sprudlende farger og en blå denim bukse. Det fremste håret ble satt bak og festet med en bobby pin. Jeg gikk ned på kjøkkenet og hentet meg et eple før jeg fant den svarte vesken min og syklet til skolen.

Jeg hoppet av sykkelen den hvite damesykkelen og satte den i sykkelstativet. Jenny kom smilende mot meg. Jeg smilte tilbake. Vi gikk mot inngangen. "Du vet Cameron? Han begynte å snakke med meg!" Hvinte hun. Hun hoppet av glede. Jeg bare nikket og smilte. Jeg er egentlig ikke så 'fan' av gutter, men jeg synes noen er fine og hotte. Jeg åpnet skapene og la på plass yttertøyet. "Hva har du?" spurte Jenny og så inn i skapet mitt. "Historie," sa jeg og sukket. "Du da?" "Naturfag, skal være i laben snakkes," sa hun og ga meg et slengkyss før hun gikk mot enden av bygningen. Jeg lo og ristet lett på hodet. Den jenta altså. Jeg gikk inn til klasserommet og satte meg tungt ned på en svart mønstret kontorstol. Det er litt ekkelt å tenke på at grunnen til at det er så stygge mønstre på stolene og bussetene er fordi de skal forvirre oss, de skal ikke vise hvor skitne og støvete de stolene egentlig er. Og det er litt ekkelt at vi alle sitter på dem, og de sikkert ikke har vasket dem på årevis. Jeg grøsset bare ved tanken. Elev strømmen flommet inn i klasserommet og satte seg på plassene sine. Fru. Telfort kom inn og stilte seg bak kateteret. Klokken ringte høyt i ørene på oss. Klassen reiste seg bak pulten. "God morgen," sa hun og begynte å skrive noe på tavla. Klassen satte seg ned igjen. Noen lå med hodet i hendene og andre sendte blikk til andre elever. 'de kule'sitter bort i hjørnet og hvisker og ler. Jeg skulle ønske litt jeg var en av dem. Lo og hadde det kjekt i timene. Istedenfor å sitte på stolen og sove.

Jeg satte meg ute på benken med Jenny. Hun snakket med andre jenter fra klassen. Jeg satt ved siden og lot som om jeg fulgte med i samtalen. De snakket om gutter. "Så, Aliza? Blir du med å drikker i kveld?" "Ajax skal ha fest," sa Jenny og smilte til meg. Det var en herlig følelse å vite at i hvertfall en person på denne skolen liker og vil være venn med meg. Men jeg likte ikke å være ut å drikke med henne. Det ender som alltid at hun stikker bort til noen gutter og etterlater meg alene. Men jeg føler jeg må. Jeg må passe inn i gjengen. "Ja, selvfølgelig blir jeg med," sa jeg og smilte et falskt smil til de andre jentene.

Jeg syklet hjemover. Jeg hadde en liten knute i magen min. Jeg gruet meg til festen. Jeg visste jeg kom til å ende opp alene, og at folk kom til å kalle meg en hore og ruse meg ned igjen, som alle andre gangene. De vil klå på meg uten at jeg kommer til å klare å gjøre noe imot. Og de kommer til å slå og true. Men verste av alt, jeg tårer ikke å snakke med noen om det, og jeg har ingen å snakke med om det. Hodet mitt verket etter all tenkingen. Jeg gikk inn og tok en paracet.

Jeg satte på 'Silence' for å roe meg ned. Den sangen hjalp meg alltid når binyremargen produserer mye adrenalin. Jeg danset rolig rundt til sangen mens jeg fant en kjole. Jeg tok på meg en kjole som mamma hadde da hun var ung. Det var en marineblå kort kjole med to svarte stropper på hver skulder. Jeg flettet toppen av hodet i en vanlig flette, og resten av håret hang løst ned på skuldrene mine. Jeg sminket meg lett og gikk ned. Jeg tok på meg noen svarte pumps. "Hade mamma" Hun kom inn i gangen og så på meg. "Hvor har du fått den kjolen?" sa hun skarpt. "Je jeg fant den i skapet mitt," stammet jeg. "Den er min!" Jeg skyndte meg ut av huset og gikk mot huset til Ajax. Jeg vet jeg ikke skal ta inn på meg det hun sier eller gjør. Jeg vet at det bare er sykdommen som snakker, men jeg klarer ikke å la vær.

Jeg møtte Jenny i krysset ved huset til Ajax. Vi gikk sammen inn i det store huset hans. Huset var nesten halvparten så stort som 'Det hvite hus'. Det luktet stramt av alkohol. Luften var tett. Jeg tok et glass med alkohol. Jeg kunne drikke så mye jeg ville og forsvinne inn i en annen verden. Den sterke væsken brant ned i halsen. Jeg tok et glass til, og så et til og sånt fortsatte det. Jeg hoppet og danset med musikken. En hånd tok meg rundt midjen. Han dro meg inn på et rom, han kysset meg varsomt i nakken. Han la meg ned i senga, han begynte å kline med meg. Hånda hans snek seg ned i buksa, jeg prøvde å stoppe han, men han ville ikke høre. Han bare lo, jeg lo med. Jeg var så drita at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Han prøvde å ta av meg klærne, men jeg nektet. Han dro vekk hendene min og klærne sine. "Sug meg!" sa han mot meg. "Nei jeg vil ikke," sa jeg og så bort. "HORE!" ropte han mot meg og slo meg. Jeg tok meg til kinnet og løp ned i stuen. Jenny kom løpende etter meg. "Din fitte hore!" ropte hun før hun slo meg. Jeg vaklet bakover. Musikken ble skrudd av og alle samlet seg i en ring rundt oss. Jeg skulle til å snu meg å løpe hjem, men veien var stengt. Jenny kom gående mot meg og rev meg i håret. Hun sparket meg en gang i magen. Jeg hørte det hoiet rundt oss. Hun slo meg i øyet. Hun lo en grusom latter. Den runget skarpt i ørene mine. "Hva er det jeg har gjort?" ropte jeg frustrert. "Alt!" ropte hun før hun spyttet på meg. "Men vet du egentlig, jeg var aldri vennen din. Jeg bare spilte, ingen vil være venn med en som deg. En løs bikkje, hore, bitch og bimbo som deg," sa hun og smilte hånlig. Alle andre rundt oss lo. Hun lo en kort ond latter før hun slo meg i tinningen. Jeg falt hardt på gulvet. Jeg hørte stemmer i det fjerne før et mørkt teppe la seg over meg.

------------------------------(<3)----------------------------

Credz til hlinkyrk mitt som laget coveret! <3 Og til dere lesere *TUSEN takk for at dere leser boken min. Jeg håper dere liker den! beklager veldig med dårlig oppdatering. Kommer nok til å være av og på. Har litt stress med skolen for tiden. Skal ha forestilling snart og tentamener og har i tillegg stallen 3 ganger i uken. Men skal prøve å oppdatere så mye som mulig😃 nyt det fine været! Har vært opp til 30*C ca. Hvor mye har det vært hos dere?

SilenceWhere stories live. Discover now