Doğa ' nın ağzından. ...Şuan müdürün odasındaydik. Ben , evren , şiir, Kayra , sarı çiyan ( ece ) ve tuna. Ben , evren , şiir , Kayra hepimiz sinir Küpüne dönmüştük. Haklı olarak. Zaten biz hep haklıydık.
Müdür denilen genç yakışıklı adam konuşmaya başladı bize ters ters baktiktan sonra. " neden kavga ettiniz " dedi. Kayra açıklama yaptı. Bizden ses çıkmayınca. "birileri yenilgiyi kendine yediremedi . Ve bizi korkutmaya çalıştı. Ancak sonuç ortada ,korkan tek kişi , kendisi oldu !!!! " dedi . Ece ye ters ters bakıp.
Sarı çiyan da durmadi tabi . " sen kapasana ceneni " . Şiir ile evren tam kıza bir şey diyecekti ki Müdür konuştu. " ben buraya sizin tartismanizi dinlemek için çağirmadim . Karşımda bari düzgün durun . " dedi sert bir şekilde.
Evren ' nin ağzından. ....
Odada derin bir sesizlik vardı. Ece yüzünden azar işiten taraf biz olmuştuk. Lanet olsun! !!!!!
Müdür Ece ile Tuna yi dışarı atmıştı. Onlarla sonra konuşacakmiş beyefendi.
Sessizliği bozan kişi Müdür olmuştu. " bakın kızlar bu sizin degistirdiginiz üçüncü okul. Ve eminim ki okuldan ayrılma sebebinizin çoğu aynı. Evet belki bu konuda haklı olabilirsiniz ancak bu hemen kavga etmenizi gerektirmez. Sizden ricam birdaha sizin hakkınızda şikayet gelmesin. Anlaştık mı? ? " dedi.
Konuya açıklık getirmek için doğa konuştu.
" evet hocam bu degistirdigimiz üçüncü okul. Ancak şuna emin olmalısınız ki biz kimseyle durduk yere kavga etmeyiz. Eyer bizden şikayet gelmesini istemiyorsanız ogrencilerinize söyleyin sebepsiz bir şekilde bizle ugrasmasinlar. " dedi. Iyi demişti. Müdür birseyler geveledikten sonra ben konuştum. " çıkabilir miyiz ? " .
" Tamam şimdi çıkın fakat birdaha böyle bir olay olursa bu kadar kolay cikamayacaksiniz.
Hepimiz anlamsızca Müdüre baktık . " yani mutlaka bir cezanız olacak. " dedi. Bizde kafa sallayıp odadan çıktık.
Şiir 'in ağzından. ....
Odadan çıktığımız da karşımızda kapıda bekleyen tuna ve bu kişisi (yani ece) vardı . O kıza tahammül edemiyor Duk hiç birimiz.
Bu kişisi konuşmaya başladı. " ne oldu kuzuya donmussunuz . Ayy tuna şunlara bak ya hepsi birbirinden ezik."
Bu kız benim sabrimi zorluyordu. Gerçekten artık fazla olmuştu. Bende konuşmaya başladım onun altında kalirmiydim. Tabiki Hayır.
" bak canım haddini daha fazla aşma. . Yoksa mudur falan dinlemem gebertirim seni o zaman seni biricik sevgilin de kurtaramaz . "
" sen kendini ne sanıyorsun. Süper güç felan mi ? "
" Hayır kendimi senin gibi Ego ist sanmıyorum. "
Bu sefer onun yerine tuna konuştu.
"Kızlar tamam ayrılın artık. "
Kayra da onunla aynı fikirde olacaktı ki " evet hadi gidelim daha fazla şunların seviyesine inmeyelim " dedi. Hepimiz kafa sallayıp ilerledik.Kayra ' nin ağzından. .....
Kızlar bana katılıp, onların yanından ayrılmıştik. Tam için rahatlamisti ki arkadan ece nin sesini duydum.
" siz tam bir eziksiniz. Anca kaçmayı beceriyorsunuz. "
Bu kız cidden sınırlarını fena şekilde asiyordu. Doğa arkasına dönemden " tuna şu kızı sustur yoksa biz gelip susturucagiz. " dedi.
Şiir onu kale almamisti, evren ise ece ye karşı bir şey demedigi için sinirliydi.
Ece arkadan bir kahkaha attı. Onun kahkaha atmasiyla evren in onların yanına sinirle yaklaşması bir oldu . Bizde evren in arkasından tabii.
Evren yanlarına gidip tam ece ye tokat atacaktiki eli havada kaldı. Onun elini tutan kişi ise kaan di .
Kaan konuşmaya başladı " sakin ol evren . Tuna sende ece yi burdan götür. " dedi.
Evrende hemen havadaki elini indirdi. ...
Merhaba ben Rabia. Umarım bu bölümü beğenirsiniz.
Sizleri sefiyozz...
Iyi okumalar. ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 TATLI BELA #Wattys2016
Humor"Şimdi plonör yapıyoruz." "Neden? Biz uçakmıyız?" ***** "Hadi sevgili yapalım!" "Kızım malmısın! Aslan Max'mı bu, gidelim marketten alalım?" ***** "Hadi 3 harfli çağıralım. " "O ne lan?" "3Harfli işte." "Lan o ne?" "Cin diyor lan Cin!" ***** "Allah...