Hoofdstuk 1

24 0 1
                                    

Pov Samuel

Ik word wakker van me telefoon die af gaat. Ik dacht dat het me wekker was maar inplaats van dat het me wekker is waren het de jongens, waarom zou je zo vroeg al wakker zijn en appen. Ik kijk op de klok op me nachtkastje en het is al half 1 , misschien toch niet zo vroeg als wat ik dacht. Ik besluit maar op het gesprek te antwoorden.

WhatsApp gesprek:

Kaj: wie gaat er vanavond mee na club air A'dam

Dioni: ik ga zeker mee!!

Kaj: nicee

Jai: jaa waarom ook eigenlijk niet!

Dioni: jai is altijd in voor een feestje!

Cassius: i am ready!

Kaj: mooi! Sam?

Dioni: die ligt waarschijnlijk nog te pitten!

Cassius: jaa dat denk ik ook!

Samuel: ey boys! Altijd in voor een feestje! Hoelaat?

Jai: hehe hij is wakker hoor!

Samuel: nou rustig! Het is Pas half 1

Kaj: oke! Vanavond om 10 uur voor de ingang wachten?

Jai: yo

Cassius: komt goed

Dioni: tot dan, niet weer te laten komen he Cassius!

Cassius: jaja komt goed

Samuel: ik zal er zijn!

Einde whatsapp gesprek

Ik sta op uit bed pak schone kleren en loop naar me badkamer, ik ga eerst even douche en kleed me aan. ik loop maar beneden, als ik beneden ben zit me zusje Gaya op de bank. Hey broertje ook eindelijk wakker zei ze. Ja hoezo eindelijk het is pas 1 uur! Ik loop door naar de keuken en schenk wat drinken voor mezelf in en drink het op. Maak een ontbijt voor me en ga naast Gaya op de bank zitten. Gaya ga jij vandaag nog wat leuks doen? Nou nee eigenlijk niet antwoord ze. Oh okee zeg ik .waarom eigenlijk vraagt ze? Nee gewoon wou ik even weten antwoord ik. Ga jij dan nog iets doen vraagt ze terwijl ze op de telefoon zit. Nee alleen vanavond met de jongens uit zeg ik! Ow gezellig zei ze en kijkt op uit haar telefoon. Ik loop naar de keuken en ruim me spullen even snel op. Ik loop naar boven en ga op me laptop maar wat filmpjes kijken en wat muziek luisteren. Al gauw is het s'avonds en eet ik snel wat en ga me klaar maken om naar de club te gaan. Als ik me haar goed heb gedaan loop ik naar beneden en roep dat ik weg ben, er reageert niemand dus ik schrijf maar snel een briefje:
Hey, ik ben met de jongens uit! Fijne avond zie jullie morgen
Doeii x samuel
Ik loop de deur uit en doe die op slot. Ik pak me fiets en fiets naar de club. Ik pak liever niet me auto of scooter als ik uit ga want dan kan ik niet zo veel drinken . als ik eindelijk bij de club ben zie Kaj en Jai al staan niet veel later komt Dioni er ook aan. Na een kwartiertje komt dan ook eindelijk Cassius eraan. We lopen gauw naar binnen, we zoeken een plekje en gaan we staan. Hé Kaj het was jou idee eerste rondje word van jou roep ik, oke maar dan doen jullie de volgende antwoord Kaj. Oke oke hup loop nou maar ik heb wel zin in een lekker wodka roept Jai nog na Kaj maar hij loopt al weg naar de bar toe. Kaj kwam even later terug met 5 glazen bier! Lekker zei ik en neem een glas van Kaj en de rest pakt er ook een ik drink hem snel leeg. Nadat we bijna allemaal een rondje hadden waren we allemaal al een beetje aangeschoten. Dioni heeft al een meid gefixd en staat met haar in een hoek te zoenen ik zie Kaj ook al met een meid dansen. Cassius die moest al naar huis en Jai is even naar de WC. Ik heb even warm en loop even naar buiten, er komt een jongen naar me toe lopen. Hey ben je alleen hier vraagt die. Nee met een paar vrienden maar die zijn binnen zeg ik. Ow gezellig zegt die en neemt een trek van zijn sigaret, wil je ook vraagt die. Nou zei ik ahw kom gewoon even een beetje lol maken. Oke oke hier, hij pakt geen sigaret maar een joint uit zijn zak en steekt hem aan neemt zelf een trek en geeft hem aan mij. Dankje zeg ik neem een hijs en blaas het uit, ik voeld me licht worden in me hoofd en het voelt geweldig, even alles vergeten. En vraagt die? Nou lekker even als vergeten. Ja hé dat dacht ik al als je meer wilt dan app me maar en hij geeft me zijn nummer. Ik neem nog een trek van de joint en geef hem terug. Ik ben stoned en loop weer terug naar binnen. Ik kan niemand meer vinden tot ik opeens iemand aan me arm trekt ik draai me om, het is Kaj . Wat heb jij nou weer gedaan vraagt Kaj. Niks hoezo? Nou je bent zo stoned als wat zegt die, kom ik breng je naar huis zegt KajWaar zijn de andere vraag ik. Ow die zijn al weg naar huis zegt kaj . Aangekomen bij mij thuis brengt kaj me na bed en val al snel in slaap.

Pov Kaj

Ik kom net terug van de club ik heb Sam naar huis gebracht hij was zo stoned als wat, ik weet niet wat die allemaal heeft gedaan maar ik hoop dat het een keer was, en nooit meer. Ik loop naar boven en ga in me bed liggen en val al snel in slaap.

De volgende middag

Ik word wakker en zet me telefoon aan en keek hoelaat het is half 4 in de middag. Ik stap uit bed en loop naar de keuken toe. ik pak een glas water en een paracetamol en neem die in. Ik heb denk ik iets te veel gedronken gisterenavond mijn hoofd ontploft van de hoofdpijn. Ik app Sam ,even kijken hoe het met hem gaat hij zal ook wel flink wat hoofdpijn hebben denk ik.

WhatsApp Gesprek:

Samuel: hey bro

Kaj: hey hoe is ie

Samuel: jaa gaat wel een beetje hoofdpijn maar veder

Kaj: weet je nog wat er
allemaal gisteren is gebeurd

Samuel: jaa tuurlijk!

Kaj: en?

Samuel: we zijn met de jongens naar club Air gegaan

Kaj: ja dat snap ik nog wel maar daar wat is daar allemaal gebeurd?

Samuel: jaa Cassius was al naar huis jullie waren met de meiden aan het dansen en weet ik het.

Kaj: ja en jij daarna?

Samuel: ik ben even naar buiten gegaan omdat ik het warm had

Kaj: en wat je daar allemaal uitgespookt?

Samuel: ja dat weet ik niet meer

Kaj: ow dat dacht ik al denk er maar goed over naar dan! Ik zie je doeii

Samuel: Oké ik zie je Doeii
-----------------------------------------

Van je beste vrienden moet je het hebben!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu