Pov Samuel
Ik word wakker en kijk om me heen waar ik ben, ohja ik lig op de bank. Ik pakt de joint's van de grond en stop ze weg in me jaszak, voor later ofzo. Gaya is nog steeds niet terug van de sauna denk ik. Ik pak me telefoon en app even de boys
WhatsApp gesprek:Samuel: hi krekels, wie zin vanavond naar de club feesten
Dioni: ik stem voor!
Jai: get ready to party!
Cassius: nope sorry heb een date!
Dioni: zozo wat ben je allemaal van plan
Jai: doe het rustig aan he!
Cassius: jaja rustig maar hoor
Kaj: nou voor uit dan maar!
Samuel: nice!
Dioni: 9 uur bij mij!
Jai: yo
Kaj: top!
Samuel:
Cassius: veel plezier, niet te veel chicks verleiden
Dioni: haha succes met je date jij!
Einde gesprek
Nicee dan heb ik vanavond weer wat te doen. Ik hoor de deur dicht gaan en Gaya loopt de woonkamer in en komt naast me zitten. En hoe gaat het me je vraag ik, jaa hoor gaat goed antwoord ze rustig. Dat vind ik altijd zo knap aan Gaya ze kan soms zo overstuur zijn maar na een paar uur later dan gaat het weer goed en doet ze net over er niks is gebeurd. Sam joehoe roept Gaya en zwaait met haar hand voor me ogen. Jaa wat is der zeg ik. Rook jij vraagt ze dan, ik schrik een beetje van de vraag maar zeg nee. Okee zegt ze waarom eigenlijk vraag ik, ow nee je stikt een beetje en je t-shirt ook. Ow haha nee! Ze knikte en liep naar boven, gelukkig daar ben ik goed van af gekomen, straks had ze het door. Gaya mag dat echt niet weten ze maakt me af als ze dat hoort! Na een tijdje op de bank gezeten te hebben en nagedacht bestel ik pizza voor mij en Gaya en eten we die samen op. Gaya ik ga vandaag uit met de jongens is dat oke? Jaa hoor tuurlijk ga maar, doe je rustig aan! Jaja komt goed roep ik nog terug en loop naar boven, om me klaar de maken voor vanavond!
Pov Kaj
Ik krijg net een appje van Gaya
WhatsApp gesprek:
Gaya: hey Kaj! Gaat Sam met jullie uit?
Kaj: ja dat had Sam voorgesteld
Gaya: ow oke mooi veel plezier
Kaj: dankje doegg
Einde gesprek
Dit is echt de familie Leijten, altijd bezorgd om elkaar maar nooit omzich zelf. Ik ga nu snel douchen en maak me klaar om zo naar Dioni toe te gaan. Als ik klaar ben rij ik naar Dioni, als ik er ben staat alleen Sam's scooter. Ik zet me scooter er naast en bel aan. Dioni doet open en ik geef hem een brohug en loop naar binnen. Sam zit op de bank en geef hem ook een brohug en ga naast hem op de bank zitten. Paar minuten later is Dioni helemaal klaar en is Jai er ook. We gaan op weg naar de zelfde club als vorige keer, dat wou Jai graag want hij had daar een leuke chick en misschien zou die er nu weer zijn zei die. Aangekomen bij de club gingen we naar binnen en zochten een plekje, Jai haalde voor iedereen wat drinken en kwam weer terug. Hij was zo aan het rondkijken dat iemand tegen hem aan liep en de glazen omgooiden. Dioni lachtende zich kapot, ik kon me lach ook niet in houden. Dat was zijn geld weg omgegooid, hij was natuurlijk aan het kijken of zijn chickie er was. Naar nog een paar pogingen drinken te halen, zijn we al aardig aangeschoten. Jai heeft zijn chickie weer gevonden en staat daar bij Dioni ging even naar WC en Sam weet ik niet, laat ik die maar eens gaan zoeken denk ik. Ik loop gewoon meteen naar buiten naar de rokers plek. Daar aan gekomen staat inderdaad Sam met een paar gasten joint's te roken en andere dingen, hij ziet me gelukkig niet. Ik pak me telefoon en maak foto's van Sam en met welke jongens en wat die doet, ik loop weer terug naar binnen en zie Dioni staan ik loop er na toe maar hij staat te zoenen met een meid. Dus loop gauw ergens anders heen. Ik kon nog steeds niet geloven wat Sam allemaal mee bezig is. Nadat Jai en Dioni klaar zijn met hun chickie's gaan wij naar huis, ik laat Sam maar kijken of hij het nog allemaal weet wat die doet. Eindelijk ben ik thuis aan gekomen en ga ik naar boven naar me bed.
Pov Samuel
Ik kwam Bram weer tegen en was met hem weer mee naar buiten gegaan, en sta nu wat de praten en te roken met Bram en zijn vrienden. Het is heel gezellig, ik vraag me toch wel af waar de andere jongens zijn. Ik loop naar binnen en ga opzoek naar de andere jongens maar kan ze niet vinden. Bram komt mij kant op lopen, wie zoek je vraagt bram. Oh de jongens antwoord ik een beetje normaal. Ow die zullen vast al naar huis zijn, kom ga mee een beetje lol maken. Ik besluit maar mee te lopen weer naar buiten en het gezellig te houden. Na een tijdje buiten te hebben gestaan en gepraat ben ik moe en wil naar huis gaan. Sorry jongens maar ik ga maar eens naar huis zeg ik dan, ah jammer was net zo gezellig, maar als je nog wilt bel me maar zegt bram. Okee dankjee doei! En loop naar de club uit ik heb me scooter nog bij Dioni staan bedenk ik me nu, ach die haal ik morgen wel op. Ik loop naar huis, naar een half uurtje lopen ben ik dan eindelijk thuis. Ik check nog ff me telefoon, bericht van Bram
WhatsApp gesprek:
Bram: ey was gezellig, gauw nog een keer. Als je nog nodig hebt app maar!
Samuel: ja indd, ja zou ik doen!
Einde gesprek
Ik sluit me telefoon af en ga in me bed liggen binnen paar minuten vak ik in slaap!
Pov Gaya
Ik hoor de deur met een harde klap dicht gaan. Dat zal Sam wel zijn denk ik, na een tijdje ga ik toch kijken wie dat is. Ik loop naar Sam kamer daar ligt hij op bed te slapen, hij heeft zijn kleren uit en op de grondliggen. Ik loop er na toe en er komt een lucht van af, het ruikt echt na of hij joint weer heeft gerookt! Ik loop terug naar me eigen kamer en besluit Kaj even een appje te sturen.
WhatsApp gesprek:
Gaya: hey Kaj, sorry dat ik je nu app, ik hoop niet dat je er van wakker word maar Sam is net thuis en zijn kleren stinken naar of hij joint heeft geroken, ik vond ook nog een jointje in zijn broekzak! Ik wou je dit even vertellen, heb je nog wat verdachte gezien toen jij bij de club was met Sam?
Einde gesprek
Ik leg me telefoon weg en probeer te slapen naar een paar minuten val ik in slaap.
-----------------------------------------
JE LEEST
Van je beste vrienden moet je het hebben!
FanfictionSamuel houdt van feesten vooral met zijn beste vrienden, tot dat het een keer fout gaat en dan? Zijn vrienden willen hem helpen maar weten niet hoe? Meer weten lees dan dit spannende boek!