Pov Kaj
Ik besluit maar even langs Samuel te gaan. Dioni vind het leuk om mee te gaan, Gaya wilt niet en Jai en Cassius blijven bij Gaya. Ik bel eerst de kliniek of het wel kan.
Telefoongesprek
Kliniek: Hallo, waarmee kan ik u helpen?
Kaj: Hallo, ik zou graag even langs willen komen, op bezoek?
Kliniek: voor wie zou je dan graag willen komen?
Kaj: voor Samuel leijten
Kliniek: oke dat zou wel een uurtje mogen, dan zou ik tegen Samuel zeggen dat hij bezoek krijgt.
Kaj: oke dankje, Doei
Kliniek: Doei
Einde telefoongesprek
Dioni kom we kunnen naar Sam roep ik. Dioni komt de trap aflopen en samen rijden we naar de kliniek. Ik loop maar naar de balie om te melden dat we komen voor dat we ruzie ofzo krijgen. Hallo ik kom voor Samuel leijten zeg ik tegen de vrouw achter de balie. Oke hij is waarschijnlijk op zijn kamer, hij zit op kamer 5. Oke dankjewel! Antwoord ik maar vriendelijk. Dioni en ik lopen samen naar de kamer, daar aangekomen kloppen we op de deur, na even wachten word de deur open gemaakt. Maar niet door Samuel maar door een heel mooi meisje! Uhmm ik denk we verkeerd zitten zegt Dioni dan! Nou vorige keer zat hij hier ook antwoord ik terug. Wat is er antwoord het meisje bot. We komen voor Sam. Ow die is binnen zeg ze dood en loopt weg van de deur en laat de deur open. We lopen naar binnen en zien Sam op zijn bed liggen met zijn koptelefoon op. Waarschijnlijk is hij aan het nadenken over alles. Dioni springt op hem. Gast doe ff rustig ik schrik me dood antwoord Sam lachend. We geven elkaar een bro-hug. We gaan zitten. Echt leuk dat jullie er zijn jongens ik verveel me kapot zegt Sam dan. Nou ik zou me niet kapot vele met zo'n chick op de kamer antwoord Dioni. Haha jaa nou ze is best lekker ja maar ze is bot en arrogant Denk ik want ze heeft nog geen woord tegen me gezegd zegt Sam.
Pov Marleen
Ik heb net de deur open gedaan voor een paar vrienden van Sam denk ik, en ben weg gelopen. Ik heb echt geen zin in dat gezeik van waarom zit je hier enzo. Oke de jongens waren niet lelijk, misschien had ik wat minder bot moeten doen, maarja het is al gebeurt. Ik loop terug naar de soort van woonkamer ( daar staat een koelkast voor drinken enzo) ik loop naar de koelkast voor wat drinken. Hey Marleen ik heb ook wel dorst eigenlijk roept Sam. Jaa fijn dan pak je wat te drinken antwoord ik terug. Jij bent er toch dus of je nou alleen voor jezelf pakt of mij er ook bij. Nou ik dacht dat je benen had om te lopen, en dat je zo sportief was met je sportschool. Laat dan zien dat je een beetje kan lopen. Haha erg grappig reageert Sam, ik loop al weer zelf zegt hij erachteraan. Ik ga op de bank zitten en pak me telefoon. Sam loopt door de kamer naar zijn eigen kamer. Ik zou als ik jou oppassen met je mobiel, als ze dat zien dan ben je hem kwijt zegt Sam. Ervaring? Jaa maarja heb altijd nog me laptop zegt Sam en loopt weg. Ik hoor nog veel gelach en gepraat uit Sam kamer komen.
Pov Samuel
De jongens zijn net weg, ik ben met ze mee naar voor gelopen en loop nu weer terug naar me kamer. Ik ga naast Marleen op de bank zitten, die nog steeds op haar telefoon zit. Ik pak me laptop en ga weer op de bank zitten. waarom zit je hier eigenlijk vraagt Marleen dan na een lange stilte. Nou gewoon jointjes roken en al die shit enzo antwoord ik eerlijk. Ow maar zo zie er helemaal niet uit, en al helemaal niet of je het vaak hebt gedaan antwoord Marleen terug. Nee ik had het ook nooit verwacht om het te doen, maarja een keer geprobeerd en het was fijn. Dusja dan wil je het vaker doen. Ik was eigenlijk niet zo goed van het achterhouden dus me vrienden kwamen er snel achter en hielpen me. Toen heb ik niet echt geluisterd en nu zit ik hier zeg ik eerlijk. Op de hoop dat zij het ook zo verteld. En jij? Vraag ik dan maar! Jaa lang verhaal, maar om het kort te houden, vrienden feesten en dan loopt het wel is uit met de verkeerde mensen. Dusja en dan denken je beste vrienden het goed te doen om je hier heen te sturen zegt ze. Jupp inderdaad zeg ik eerlijk. Het is hier net een gevangenis je mag hier niks. Haha ja dat zei ik ook al. Tegen wie zegt Marleen dan? Haha wat zijn we weer grappig, oke dat dacht ik antwoord ik! Toch best blij dat zei me kamergenootje is, ze is toch best aardig! Na nog even gepraat te gaan hebben gaan we naar de eetzaal. Voor het ziekenhuis eten. We lopen weer terug naar onze kamer en gaan onze eigen kamer in. Ik wil even Gaya bellen maar dat kan niet want ik heb geen telefoon. Ik stuur wel op twitter een DM
DM
Samuel: Hey zusje, hoe gaat het daar? Zorgen de jongens een beetje goed voor je?
Ze reageert niet dus ik sluit me laptop maar af en probeer wat te slapen.
-----------------------------------------
JE LEEST
Van je beste vrienden moet je het hebben!
FanfictionSamuel houdt van feesten vooral met zijn beste vrienden, tot dat het een keer fout gaat en dan? Zijn vrienden willen hem helpen maar weten niet hoe? Meer weten lees dan dit spannende boek!