Hoofdstuk 7

6 0 0
                                    

Pov Kaj

Ik heb net Gaya opgehaald en we rijden samen naar de mac, na een tijdje zijn we er en staat Jai, Dioni en Cassius, dat is ook voor het eerst dat Cassius er al is! We lopen met ze alleen na binnen en gaan wat bestellen, als je dan toch bij de mac bent kan je net zo goed wat eten! We gaan ergens zitten met ze allen. Wat is er met Sam vraagt Dioni en Jai tegelijk, je hoort duidelijk dat ze bezorgt zijn. Jaa antwoord Cassius erachter aan. Ik kijk Gaya aan en ze knikt dat ik het moet vertellen. Nou laatst toen we naar de club zijn gegaan toen waren jullie al weg en was ik Sam aan het zoeken, toen ik hem had gevonden was hij helemaal stoned. Ik heb hem naar huis gebracht en de volgende dag met hem gepraat. Nadat ik ben weg gegaan kwam Gaya thuis en lag hij weer stoned op de bank met jointjes naast zich, gisteren toen die van het feest af komt appte Gaya mij dat hij helemaal stonk naar of hij weer geroken had, en er zaten nog jointjes in zijn broekzak! Je zag ze schrikken toen ik uit verteld was. Maar zo is Sam helemaal niet dat zou die nooit doen zei Jai. Nee dat dacht ik ook maar blijkbaar mengt Gaya zich in dit gesprek. Jongens ik denk dat we dit met ze allen moeten proberen dat hij stopt want ik heb al met hem gepraat maar alleen naar mij luistert die niet, want daarna is hij gewoon doorgegaan, ik ben bang als Sam niet stopt dat hij dan nog verslaafder word en straks B-brave uit elkaar gaat. Jaa ik ga zeker helpen alles voor B-brave en Sam zelf natuurlijk zegt Dioni. We praten nog veder en dan gaan we naar huis ik rij richting Sam's huis en Gaya stapt af, dankje je voor het helpen met Sam en brengen zegt Gaya. Graag gedaan, ik wil Sam graag helpen hij is onze vriend dus. Okee dat is waar maar ik ga, ik app je nog wel als er iets is met Sam. Oke doeii en ze loopt naar binnen, ik rijd door naar mij eigen huis.

Pov Gaya

Nadat Kaj me thuis heeft afgezet loop ik het huis binnen als ik in de kamer komt zit niemand ik loop door naar de keuken. Daar is ook niemand ik kijk de tuin in en zie Sam zitten, die een joint aan het roken is. Ik pak snel me telefoon en maak foto's van Sam. Ik pak wat drinken en loop naar boven naar me kamer en doe de deur op slot. Ik hoef straks geen sam in me kamer die stoned is. Ik pak me laptop en ga wat youtube rondkijken. Na dat een tijdje gedaan te hebben ga ik toch maar naar beneden. Beneden aan gekomen zit Sam op de bank TV aan het kijken. Hey zusje was je er al? Vraagt Sam. Hey ben al eventjes terug antwoord ik en loop door naar de keuken. Daar ligt een joint op tafel, ik maak er een foto van en pak de joint en loop terug naar de kamer waar Sam op de bank zit. Hey Sam wat moet je hier mee vraag ik en laat de joint zien. Je ziet aan Sam's gezicht dat hij schikt, maar snel veranderd dat. Ow nee gisteren was een vriend blijven slapen na het feest en hij rookt dat. Ow okee ik loop terug naar de keuken.

Pov Samuel

Toen Gaya dat vroeg schrok ik best wel, hoe kon ik dat ding ook op de keukentafel laten liggen. Gaya loopt terug naar de keuken, Gaya wat ga je er mee doen vraag ik dan? Weg gooien roept ze terug. Waarom? Roep ik terug en loopt richting de keuken. Omdat hij niet van ons is en jij hem niet gebruikt en ik ook niet dus hebben we er niks aan zegt ze. Ik moet zorgen dat je hem niet weg gooit dat heeft namelijk veel geld gekost! Jaa maar ik geef hem terug aan mij vriend, heb ik beloofd en anders word hij boos want zo ding is super duur. Oke maar wel terug geven aan die vriend en niks zelf mee doen. Zegt ze duwt dat ding in me hand en loopt naar boven. Gelukkig heb ik hem terug en heeft ze niks door anders was ik de lul! Ik loop naar de gang en doe hem in me jaszak. En ga weer op de bank zitten TV kijken.

-----------------------------------------

Van je beste vrienden moet je het hebben!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu