hoofdstuk 8

5 0 0
                                    

Pov Gaya

Ik heb geen zin in verder gezeur dus ik heb besloten om maar na boven te lopen. Ik zie de foto's die ik net heb gemaakt zal ik ze Kaj doorsturen? Ik denk even goed na en besluit om ze dan wel na Kaj toe te sturen. Hij wilt Sam helpen en ik ook.

WhatsApp gesprek:

Gaya: heey Kaj, kijk is wat ik heb gevonden en hoe ik hem tegen kwam toen ik thuis kwam *afbeelding

Kaj: super goed dat je foto's hebt gemaakt dan hebben we wat bewijs. Zo kunnen we het hem misschien wel het makkelijkst laten inzien dat hij verkeert bezig is.

Gaya: jaa inderdaad, maar we moeten het wek binnenkort gaan doen want straks loopt het alleen maar erger uit de hand.

Kaj: jaa klopt misschien kunnen we morgen met alle Sam gaan converteren!

Gaya: ja is een goed idee. Ik ga nu denk ik maar slapen ik ben echt kapot, door dit gezeik met Sam! Ik wil hem echt super graag helpen! Ik hoop ook echt dat hij de hulp gaat accepteren.

Kaj: ja dat hoop ik ook! Maak je maar niet te veel zorgen schat! Je moet ook een beetje aan jezelf blijven denken hé! Als er iets is dan kan je altijd bellen of komen ofzo!

Gaya: ja dat weet ik. Thanks Kaj, je bent echt een schatje X ik ga nu echt slapen, slaaplekker!

Kaj: slaaplekker X

Pov Kaj
Ik heb net met Gaya geappt over Sam. Hoe kan die dat nauw doen. Ik denk dat zijn ouders dit al helemaal niet mogen weten dan wordt die zeker het huis uit gezet. Moet ik de jongens inlichten wat er morgen gaat gebeuren. Ik besluit om het niet te doen. Dan gaan ze zich misschien zorgen maken om Sam en dat wil ik voor nu even voorkomen. Ik maak me wel druk om Gaya. Ze zit er wel heel erg mee en op Sam zijn steun kan ze nu niet terug vallen. Ik ga haar morgen zeggen dat ze echt bij mij steun kan zoeken ook al ben ik de beste vriend van Sam. Stel nauw dat die wel weg moet na een afkick kliniek dan gaat Gaya echt niet alleen daar in dat grote huis wonen. Dat bekijken we later wel met de boys eerst maar eens even afwachten hoe Sam gaat reageren. Me telefoon gaat het is Sam. Zal ik opnemen? Ik besluit om de telefoon op te nemen en te kijken wat die te vertellen heeft.

Telefoongesprek:

Sam: Heey Kaj, ik had een vraagje, misschien zin in vanavond mee na de club te gaan?

Kaj:  ik denk dat ik voor een keer oversla. We zijn deze week al best vaak uit gegaan.

Sam: oke dan vraag ik de rest van de boys wel Doei!

Kaj: oke doei!

Einde gesprek

Hij deed wel heel erg kort af maar ik heb echt geen zin om nu met Sam na de club te gaan dan gaat die sowieso weer een joint's gaat roken

Pov Dioni

Ik lig lekker op bed ik ben echt kapot van alles. School maakt me echt dood. Maar gelukkig zit ik nu in me laatste paar toetsen die ik nog moest maken en die heb ik deze week gemaakt. Ik wordt gebeld door Sam.

Telefoongesprek:

Sam: Heey Dioni, heb je zin om vanavond naar de club te gaan?

Dioni: Nee sorry, ben echt moe door school enzo.

Sam: jezus man waarom is iedereen en heeft niemand zin! Ik dacht dat jullie altijd zeide altijd zin in een feestje blijkbaar dus niet

Dioni: doe eens even rustig het kan toch een keer dat we allemaal geen zin of moe zijn en dat jij er wel zin en energie voor hebt.

Sam: oke ik ga hangen doei!

Einde gesprek

Pff wat doet hij geïrriteerd deze week echt niet om aan te zien het zou wel liggen aan het roken van hem. Waarom doet hij het dan ook dit had ik echt nooit verwacht! Ik besluit om kaj even een berichtje te sturen dat die zo opgefokt is

WhatsApp gesprek:

Dioni: Yo Bro ik wou je even laten weten dat Sam me bet belde om mee te gaan naar de club en toen ik nee zei dat hij helemaal geïrriteerd werd!

Kaj: okee laat hem maar hopen dat hij vanavond toch niet zelf naar de club gaat en dan gaan we hem morgen wel met ze allen confronteren!

Dioni: oke ik hoop echt dat het gaat lukken en wil meewerken en dat het niet te koste gaat van B-brave! Maar ik ga slapen ben echt kapot moe!

Kaj: is goed bro! Slaap lekker tot morgen! Ik app je nog wel daarover

Dioni: is goed truste!

Einde gesprek

Ik sluit me telefoon af en ga lekker na me bed toe morgen wordt een drukke dag.

-----------------------------------------

Van je beste vrienden moet je het hebben!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu