Wat vooraf ging..
Ik moest door die knipoog van Karim ineens denken aan Amir. Ugghhh.. Hij liet een meisje gewoon hem knuffelen. Toch heb ik een goed gevoel over hem. Waarom dan..?
Perspectief van Amir
"Ufff hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik je niet hoef!" Wejoow die kehba houd maar niet op met stalken. Oké, op naar school. Ik heb tijd zat dus besloot ik te gaan lopen richting het station. Toen ik in de trein zat, zag ik een oude vriend van de basisschool. "Heeewaa younes!" "Eeeeyy Amir! Lang geleden man!" "Jaa man, pff" "Hoe is het met je?" Vroeg Younes mij. "Gaat goed, met jou?" "Ook goed" "mooi.. Waar ga je naar toe als ik vragen mag?" "Ik ga richting me vervolgopleiding langs, moet even een mapje ophalen waar me werkstuk instaat en dan weer terug naar ziekenhuis hiero" "Oh, so so, dokter enzoo" "Haha, ja, het gaat over kanker. Echt triest eey wat ik laatste tijd zie.. Maar eey, ik zeg je eerlijk. Ik zie een mooi, sterk meisje elke dag haar vader bezoeken. Ze is zo mooi mattie. Blauw/bruine ogen, stijl bruin haar en haar kleding stijl is ook wauw met die figuur van haar" blauw/bruine ogen, stijl bruine haren? Dat heeft Latifa ook. Haha, grappig. "Hahah ga je haar fiksen?" En ik deed me wenkbrauwen op en neer" "Haha nee nee, haram hè. Dat weet je" "hahaha aait aait waar is die player van vroeger gebleven hea? Hahahah. Nee, goed hoor Maa Shaa Allah" "Dank je wel, dank je wel. Waar ga jij eigenlijk heen?" "Naar de universiteit, maar ik moet uitstappen. Succes hea!" "Dank je jij ook!"
Perspectief van Younes
Ik kwam Amir tegen en was zo blij hee, zo lang niet meer gezien. Ik heb hem over het meisje verteld die ik dagelijks zie in het ziekenhuis. Miskiena, haar vader ziet er zo ziek uit. Ik blijf smeekbedes verrichten, in de hoop dat ik haar een keer het ziekenhuis in zie lopen met een glimlach. Toen ik Amir vertelde over haar, keek hij bedenkelijk. Zou hij haar kennen..? Nee, vast niet, sowieso niet. Hij weet niet eens wie ik bedoel dus ja. Ze is zo.. Anders. Niet zoals die hoeren die de hele dag aan je broek blijven hangen. Ik zal haar de mijne maken, en dat door bij haar vader te blijven. Aangezien hij kanker heeft, en ik een werkstuk erover moet maken, kan ik me kans grijpen. De vraag is wel of ik bij die vader mag blijven. Ik hoop dat het mag. Amir die stapt uit en bij de eerst volgende moet ik ook. Ik loop naar me school, haal het mapje op en neem weer de trein terug. Op naar mijn toekomstige schoonvader.
Perspectief van Aicha
Pffff die zwemmer heeft mij op de grond geduwd nadat ik hem knuffelde. Ik heb echt spijt van wat ik hem heb aangericht eey. Zijn moeder ging kapot hieraan plus ik heb mijn familie naam zwart gemaakt. Ik sta nu bekend als de hoer... Pffff. Ik wil Amir terug, had ik maar nooit met zijn hart gespeeld en was ik maar bij hem gebleven. Door mij ging hij in de drugs en maakte daardoor z'n ma kapot. Ik heb 2 jaar lang moeten wachten om hem eindelijk tegen te kunnen komen, om proberen mijn kans te pakken en hem terug te winnen maar tevergeefs.. Uffff als hij mij niet terug wilt, dan moet ik het zelf maar gaan doen. Eens kijken of hij nog helder kan denken als ik zwarte magie op hem heb gedaan, hahaha!
Perspectief van Sara
Die jongen hee is zo knap, hoe heette hij ook al weer... Oh ja, Amir. Maar heb ik hem al eens eerder gezien... Ik zal het gaan vragen aan me achternicht Aicha. Eens kijken of zij iets uit hem kan halen. Maar eerst moet ik Latifa en Amir aan elkaar zien te koppelen. Aangezien mijn achternicht veel mensen kent en weet hoe iedereen in elkaar zit. Ik hoorde de voordeur opengaan en zag dat Latifa thuis was. Ze had een zak aan boodschappen gedaan en ging ontbijt maken. Ondertussen ging ik me klaarmaken en ging haar helpen in de keuken. Haar moeder kwam ook en ik gaf haar een kus op haar voorhoofd. Ik had als voorstel om de stad in te gaan met Latifa, ff afleiding zoeken voor haar. Ik bedoel, als je elke dag je vader bezoekt, wordt je er wel depri van toch?
Stem en reageer peeps, en denk: follow is follow back! ❣♥️
JE LEEST
Kan ik iemand vertrouwen..?
RandomDit verhaal gaat over een 17 jarig meisje genaamd Latifa. Latifa is een braaf, verlegen, onzeker en lief meisje. Ze werd op de basisschool altijd al gepest vanwege haar uiterlijk en is daardoor onzeker over haar zelf. Maar dan, als ze naar de middel...