Wat vooraf ging...
Ik kwam onderweg een bord tegen met 'kanker verziekt je taal' Kanker... Me vader... Uff, sterk blijven Rachid. Ik zette een lied op van Seffelinie - Sterk blijven. Pff ik word zo depressief van zijn teksten eey. Daarnaast, hij heeft best een raar accent. Maakt niet uit, zijn teksten zijn hard en daar luister ik naar.
Perspectief van Sara
De wekker ging om kwart voor 7. Pfff wa yemma.. Gaan we weer.... Jullie zullen vast denken 'WRM ZO VROEG', nou, ik weer van mezelf dat als me wekker 1x af gaat ik m gelijk uit zet. Dus doe ik altijd 6 wekkers erachter aan. HAHAHAHHAHA. Nou ja, mohim, opstaan dan maar. Ik ging wassing verrichten en bidden. En daar stond ik dan voor me kast, als er iets is in het leven waar je de moeilijkste beslissing moet maken, dan is het dit wel. Ik moet ineens denken aan die jongen van gister in het ziekenhuis. Hij was zo knap. Jammer dat hij niet naar mij keek maar naar Latifa... Latifa is ook gwn een mooi en knap meisje. Maar dat betekent niet dat hij op haar mag slijmen. He is still mine. Goed.. Kleding kiezen jaa. Word het mooi weer vandaag? Hmmmm... Yepp. Waar heb ik eigk zin in... Oke, dan trek ik maar een zwarte broek aan, met een zwarte hemd en een blouse erboven die leger blauw is en doorschijnend is. Hmmm, i love it. Het is zo een lange blouse, met aan de zijkanten zo een spleet😍😍. Me haar doe ik in een staartje, ik pak me horloge en pak me tas met me boeken. Ik zit tot 5 uur vandaag 😭😭 word hel gwn. Als ik kijk op me horloge zie ik dat ik tijd zat heb. Ik ga rustig een ontbijt maken en een lunch. Ik pak me telefoon en ging naar whatsapp, kijken of Aicha nou heeft gereageerd. Maar nee, die ibouizan liet me op blauw. Ik besloot dus om d'r ff te appen.
S: eyy
S: kifesh ik sta op blauw
S: eey rea danPfff dan niet joh. Meestal als ze niet reageert, dan zit er iets achter. Hmmmm... Maar zou dit iets goeds of slecht betekenen. Die Amir is een goeie jongen, als ik naar me gevoel moet luisteren. Maar als ik in zijn ogen kijk, dan zegt me gevoel iets anders.. Het is niet negatief maar ook niet positief. Wat zou het zijn...
Perspectief van Latifa
Ik loop richting school en ja hoor ik zie die kehba's weer bij de ingang staan wachten. Ufff zij hebben nooit wat beters te doen. Ze keken me weer vies aan en gingen dingen fluisteren en dan lachen en naar mij kijken. Weet je Latifa, let it go, let it be and i'll be me. Niet naar ze kijken. Denk aan Sara. Gekke meid. Gelijk moest ik glimlachen. Ik liep de school binnen en ik zag Amir. Nee dat moest ik niet hebben. Hij wou naar mij toe lopen maar ik deed alsof ik hem niet zag en liep gelijk door. Hij liep nog achter mij aan en riep me naam. "Latifa, Latifa!!" Shit shit! Ik versnel me pad en ik loop snel om een hoek, en kijk snel of ie nog echter me aan zit. Maar nee, hij is weg. Pfiieeuw, gelukkig. Net dat ik me wil omdraaien en wil lopen, staat er iemand in de weg. Ja hoor, heb je nm weer...
"Latifa, hee zag je me niet?" Pfff waarom ik altijd 😭 "Euhm.. Oh, is het al zo laat? Ik moet naar me les." Zeg ik snel. "Oh welke kant moet je op?" Een kant waar jij niet mee kan.. "Ehh, welke kant moet jij op?" "Volgens mij vroeg ik het jou eerst. Zeg Latifa, zit je ergens mee waardoor je geen zin hebt om te praten of begrijp ik je verkeerd?" En of je me verkeerd begrijpt eh 7mar. "Nee nee kben gwn wat moe.. Ik.." En gelijk moest ik denken aan me vader, ik mis hem zo erg.. Zonder dat ik het weet verlaat een traan mijn wang. "Latifa gaat het wel met je?? Moet ik water voor je halen? Hier, heb je een zakdoek." "Hou die zakdoek maar bij je, ik wil naar papa!" En ik ren ergens naar toe. Waar weet ik niet. Als ik maar ff alleen ben. Ik kijk om me heen en zie niemand. En huil rustig in me eentje. "Waarom knuffelde je haar Amir waarommmm." Zeg ik in mezelf. "Papa kom naar huis ik mis je, mama mist je, iedereen mist je." TRRRRRIIIINNNNGGGGG. Shit de bel. Pff ik heb echt geen zin in de les. Straks ziet Sara mij zo en dan?? Wat moet ik tegen d'r zeggen??? Ach fuck eerste uur. Ik ga wel ff in de aula zitten. Ik zit daarzo en kijk een beetje om me heen. Ik pak me telefoon erbij en zie een app van Sara.S: hee waar ben je?? Je droomprins zit in deze klas 😏😏
L: hee kheb me verslapen ik skip het eerste uur. Geen zin in die gezien van mvr. Van Aggelen.
S: Ohh saff sgoedd Hbibaa xxEn ik laat d'r zo op blauw staan. Even kijken of er iets op instagram te vinden is. Als ik zo kijk zie ik een volgverzoek van iemand. Y._ounes. Hmm wie is dat? Als ik naar z'n pf kijk, komt ie me ergens bekent voor. Maar wat. Onder z'n pf staat 'liefde is net als kanker: je komt er niet meer van af'. Hmmm.. Kvind t maar gek. Naja. Pff kheb honger man. Ff kijken wat ik kan eten. Hmmmmhmmm, ik mag dan in een slechte bui zijn, maar om dan niet te gaan eten? Hahaha, food for life ❤️.
Zo dat was het dan alweer. Eindelijk een deel geplaatst na een jaar ofzoo hahahaha. Sorry schatties dat t zooo lang heeft geduurd maar khad ff zware periode gehad. In Shaa Allah ga ik meer delen plaatsten. Stem, reageer en deel!! Tips & ideeën zijn altijd welkom 💕
1003 woorden!! 💝
JE LEEST
Kan ik iemand vertrouwen..?
RandomDit verhaal gaat over een 17 jarig meisje genaamd Latifa. Latifa is een braaf, verlegen, onzeker en lief meisje. Ze werd op de basisschool altijd al gepest vanwege haar uiterlijk en is daardoor onzeker over haar zelf. Maar dan, als ze naar de middel...