Wat vooraf ging..
Ondertussen ging ik me klaarmaken en ging haar helpen in de keuken. Haar moeder kwam ook en ik gaf haar een kus op haar voorhoofd. Ik had als voorstel om de stad in te gaan met Latifa, ff afleiding zoeken voor haar. Ik bedoel, als je elke dag je vader bezoekt, wordt je er wel depri van toch?
Perspectief van Amira
Die shitana van een Sara ging naar boven toen ze wakker werd, en ging daarna weer naar beneden de keuken in. Haha, die is sowieso op jacht naar eten. Ik zag dat ze een kusje gaf op de voorhoofd van mijn moeder. Naahw, echt lief. Ontbijt was klaar, en we gingen ons klaarmaken en gingen richting stad. Ik zag Amir lopen richting het station, maar ik zei hem geen gedag en gelukkig zag hij me niet, en Sara anders ook niet. Pfieuw.. We liepen door naar stad en zagen een hele leuke shirt in de berhska. Het was een witte met een cupcake erop en een gezichtje. Zo schattig. Aah, ze hebben mijn maat niet meer... Wel die van mijn zusje Aya. Ik koop graag, voor mij, of voor een ander, maakt mij echt niet uit. Als ik maar kan kopen en mensen blij kan maken. Ik zag een mooie, bordeaux rode jurkje en die moest ik hebben. "Latifaa" Die hebben we weer hoor.. Haha. "Jaa? Sara waar ben je?" "Hiero" Jepp, en nu weet ik precies waar ze is *bruh* Ik liep door en vond haar uitindelijke bij de sierraden en hoeden en petten. Ze had een leuke pet op, wat haar echt te gek stond. "En?" Vroeg ze me. "Weet je, Karim had gelijk. Je lijkt nu echt een zwerver met dat ding HAHAHA" "Omg, echt??" En ik zag dat ze gauw die pet af deed. "Grapje grapje, staat je leuk whollah, alleen met wat doe je dat aan dan?" "Hmmm.. Daar heb je een punt voor." En ze ging verder zoeken naar bij passende kleding. Wat ik vaak op internet zie zijn van die sletterige outfits van die Amerikaanse meiden. Met die croptops enzo. Te bloot gewoon. Maar het kan ook gewoon met een leuke t-shirt, leuke sweater en een broek met van die loshangende riemen, dat zou best vet zijn. Waar is die jurkje nou ook alweer die ik had gevonden? Oh ja, heb ik in me handen vast. Ik loop even naar Sara en zeg tegen haar dat ik het even ga passen. Ze liep met me mee en ik ging het passen terwijl zij stond te wachten. Ik had mezelf nog niet in de spiegel bekeken voor ik het aan Sara liet zien. Ik liet het aan Sara zien, en haar mond viel meteen open. "Wat? Staat het me lelijk??" "Nee, nee.. Juist niet.. Het staat je... Het staat je..." "WAT ZEG DAN" Ik loop gelijk naar een spiegel en bekijk mezelf. Ik schrok een beetje want, omg die jurk staat mij fantastisch, al zeg ik het zelf. Haha. Ik zag dat een aantal mensen mij aankeken, en ik draaide in een soort van rondje om te kijken wie naar mij keek. En ik zag, omg, wat moet hij nou weer hier doen. Sara loopt naar me toe en zegt "Haha, lekker voor je. Je ziet er beeldschoon uit, whollah. Nu kijkt iedereen naar je. Waar wacht je nog op, ga het kopen!" Ik keek weg van de persoon die ik zag en liep terug naar mijn kleedhokje. Ik liep naar de kassa en wou net afrekenen, tot die gozer naar me toe liep. Omg, wat wilt hij nou van me. Als hij me maar niet weer iets durft te flikken. Sara was nergens te bekennen dus die kan me niet verdedigen. "Zal ik het voor je betalen?" Omg, hij wilt nog betalen ook. "Nee, nee, ik hoef deze niet meer, ik ben van gedachte verandert." "Waarom zou je dat willen? Het staat je prachtig" Ik begon het warm te krijgen, en schaamde me omdat hij me complimenteerde. Wat moet ik nu doen? Ik bedoel, waarom komt hij naar me toe. Ik wou net weglopen tot hij me vastpakte.
Perspectief van Soulayman
Ik was met me boys in de stad aan het hangen en een van me vrienden zei dat ie iets moest kopen voor zijn zusje omdat ze jarig is en hij het vergeten was, dus moet hij het goed gaan maken met haar. We liepen de Zara in ik zag een croptop. Misschien iets voor haar..? "Eey, is dit niet iets voor haar?" "Wat? Die? Wesh wil je haar een hoer maken of zo? Beter leg je die weg voor ik je gelijk ga maken met de grond, beter doe je dat." Ik moest hard lachen en legde het terug. Ik keek wat verder en zag een leuke sierraden set. Ik moest ineens denken aan die meiden van vorige keer. Uff, die ene die een grote bek gaf, zij is echt... Pffff. Zij is speciaal. Hoe ze tekeer ging tegen mij, hoe ze mij kleineerde. Zij is gewoon niet te temmen. I like that. In ieder geval, wij liepen verder wat rond en kwamen uiteindelijk op een lange jurk, met een mooie borduursel op de voorkant bij de bovenkant. De jurk zelf is blauw, het borduursel zwart met wit. Heel erg mooi. Daarbij kocht mijn bro een lange vest bij voor haar, en wat sandalen. "Hier ga ik haar zeker blij mee maken. Alleen nog wat sierraden erbij, dat maakt het helemaal af voor haar." "Eey, ben je zemmer geworden of zo? HAHAHA" "Nee man, ga weg. Ik heb gewoon goeie smaak." "Hahaha ik geloof je, rustig babe. Kom we gaan naar beshka daar hebben ze mooie sierraden." "Saff, is goed." Zo gezegd, zo gedaan. Daar aangekomen liep ik nog even wat te kijken bij de herenkleding. Ik keek en zocht naar een broek dat mij zou staan. Tot ik een meisje met een bordeaux rode jurkje de paskamers uit zag lopen. Wow.. Het stond haar echt.. Echt... Geweldig gewoon. Wacht eens even... Is dat meisje niet van de vorige keer? Zo hee, zij is echt bloedmooi. Vorige keer liep ze in een traingspak rond, met niet eens haar maat (te groot dus) en ook nog eens met adidas slippers. Dat maakte het gewoon helemaal af hahaha. Ik moet echt nummer fixen bij deze meid. Amir zal zo blij worden eey als hij hoort dat ik een nummer heb van een chick, of misschien niet.. Hij loopt alleen maar te dromen de laatste tijd. Sowieso over deze meid. Maar deze word gewoon van mij. Ik loop maar naar haar toe, om het af te betalen. "Zal ik betalen voor je?" Ik zag dat ze mij geschrokken aankeek met die mooie ogen van haar. Ik ga zowat flauwvallen. "Nee, nee, ik hoef deze niet meer, ik ben van gedachte verandert." "Waarom zou je dat willen? Het staat je prachtig" Ik zag dat ze om haar heen keek, en haar vriendin zocht, die nergens te bekennen was. Ze wou net weglopen, maar ik liet dat niet toe. Ik pakte haar vast bij haar arm en trok haar terug. Ze viel bijna en kwam daardoor tegen me borstkas terecht. Even voelde ik me hart sneller kloppen. Ik voelde haar hart helemaal tekeer gaan. Arm kind. "W-wil je me a-a-asjeblieft m-mij l-lo-loslaten" Ik merkte dat ze stotterde, en liet haar gelijk los. En ze ging weg. Ik zag haar niet meer. En toen kwam mijn vriend aanlopen. "Eey, hier ben je dus. Ik loop je de hele tijd te zoeken man." "Nou, hier ben ik dan." We gingen wat spulletjes afrekenen en gingen weg. We gingen allebei naar huis. Onderweg dacht ik alleen maar aan die mooie ogen van net. Maar die hard-to-get meisje is nogal.. Hard to get.. Oke, slechte grap. In ieder geval, ze is gewoon niet te temmen zoals ik al zei. Maar deze meid van net, is zo zacht en schattig. Ach, weet je wat Soulayman, wacht rustig af. Het komt wel goed. Dit ga ik Amir dus never vertellen. Straks word het nog een fittie tussen ons twee. Dat wil mama niet hebben.
Perspectief van Latifa
Wow, die gozer was echt eng. Wtf moet hij van mij? Oke, Latifa, vergeet dat van net. Loop gewoon weer terug naar de kassa, en reken af. Sara had die pet maar terug gelegd, en nam hetzelfde jurkje als ik, alleen dan in het paars. En paars, ik zeg het jullie, paars staat haar meer dan geweldig. We gingen daarna even naar La Place. We namen wat we wouden, maar toen zag ik meisjes van.... Meisjes van de basisschool. Wat zij me hebben aangedaan, vergeet ik nooit meer. Ik weet het nog maar al te goed.. Ik was altijd de lelijkste. Ik was altijd de domste. Ik was altijd het zwarte schaap gewoon. Docenten om hulp vragen, had geen zin. Ze liepen alleen maar achter de konten van deze meiden aan. Deze meiden deden zich zogenaamd voor als mijn hartsvriendinnen. Rachida en Halima. Zij zijn gewoon duivels. Zij hadden elke dag mij klappen gegeven, in het begin vertrouwde ik hun nog. Ik weet nog dat ik een jongen leuk vond. Rachida en Halima gingen naar hem toe en zeiden dat ik hem leuk vond, en zeiden verder dat ik een aantal andere jongens leuk vond en met al die jongens een relatie had. Maar dat was niet waar. Die jongen geloofde hun meteen, en liep naar me toe en zei "Nou, leuk Latifa, slet dat je bent. Beetje achter jongens aan rennen, hea? Ik dacht dat je anders was. Nou weet je, stik er maar lekker in. Ik hoef je nooit te zien, op rotten, nu!" En ik rende huilend weg. De rest van de jaren op de basisschool, werd ik alleen maar gepest, vies aangekeken en in de steek gelaten. Niemand die me overeind hielp. En nu, lopen die 2 hoeren hiero rond. "Sara, kijk, Rachida en Halima zijn daar." "Echt?? WAAR???" Sara wist onderhands al wie dat zijn, al sinds de eerste klas. Zij heeft altijd al wraak op hun willen nemen. En nu ze hier zijn, gaat zij sowieso haar kans grijpen. "EEY, HALIMA EN RACHIDA!" "Sara, sssttt.... Mensen kijken deze kant op" "Ja, en? Laat ze lekker kijken, als ik me ding maar kan doen." En voor ik het wist, liepen die 2 onze richting en moesten gelijk lachen toen ze mij zagen. "Heee Latifatje, hoe is het sletje, hahahahaha" Zei Halima Urrgghhh, ik kan ze wel een bitch klap in hun gezicht geven. "Wie is dit? Ook een vriendin-sletje soms?" Zei Rachida. Ze dragen ook nog eens hoofddoek merk ik op, alleen dan met strakke en korte kleding en ook nog eens met 20 kilo make-up. Ugghh, ze zijn dik geworden. "Hee, dat jij onzeker bent over jezelf, betekent niet dat je een ander naar beneden moet gaan halen met onzin. Als je zo jaloers bent op haar, probeer in haar voetstappen te lopen dan." Zei Sara boos tegen ze. "Oh, dus je wilt zeggen dat wij jaloers moeten zijn op deze vuilnisbak? Ha, heb je het goed mis." Zei Halima. Oke, dat had ze niet mogen zeggen. Want wat Sara nu gaat doen, gaat zeker uit de hand lopen. "Luister jij eens even..."
Wat gaat Sara met die 2 doen denken jullie? En hoe zal het verder met Soulayman en de rest aflopen? Stem, reageer, en weet: Follow = follow back ;)
JE LEEST
Kan ik iemand vertrouwen..?
RandomDit verhaal gaat over een 17 jarig meisje genaamd Latifa. Latifa is een braaf, verlegen, onzeker en lief meisje. Ze werd op de basisschool altijd al gepest vanwege haar uiterlijk en is daardoor onzeker over haar zelf. Maar dan, als ze naar de middel...