Firul povestirii pare unul continu,fara intamplari nefericite,totul fiind intr-o armonie perfecta. Cei doi se simt bine unul in bratele celuilalt,privesc rasaritul impreuna si parca toata lumea era atenta asupra lor. Au reusit involuntar sa capteze atentia tuturor,pana si pentru cei mai apropiati lor a fost ceva neasteptat sa ii vada impreuna. Toata lumea parca era a lor,totul avea sa fie perfect,erau toate sansele ca ei doi sa ajunga exact ca cei din povesti: sa traiasca fericiti pana la adanci batraneti unul langa celalalt si sa aiba una din cele mai frumoase povesti de dragoste pe care o poti impartăşi.
Kal si cu Ştefi se indreapta dinspre soarele ce isi aratase toata splendoarea si caldura sa, inspre locul unde aveau sa se linisteasca si sa vorbeasca. Cei doi petrec dimineata racoroasa si cu mirosul sarat al marii impreuna,unul in bratele celuilalt.
Odata cu despartirea acestora,fiecare ducandu-se spre camera sa, intervine si partea care il va face pe Kal sa intre intr-o depresie din care doar o persoana putea sa il scoata.
Cum se trezeste,Kal se duce impreuna cu prietenii sai la cumparaturi pe plaja marii,la fel si Ştefi. Cei doi nu se intalnesc pret de cateva ore,pana cand Kal ii scrie un mesaj in care ii spune ca vrea sa o vada:
Kal: - Vrei sa mergem la un suc? (asteptand nerabdator clipa in care o va vedea).
Ştefi: - Nu pot. (raspunse ea dupa cateva zeci de minute).
Kal,fire fragila incepe sa se ingrijoreze si incepe sa se roage de ea sa se vada,spunand ca are nevoie de ea cat mai repede. Kal stia ca deja e prea tarziu. Nu mai putea renunta la ea,si acuma credea ca ea v-a renunta la el,la fel cum se intampla de obicei. Kal pune suflet in fiecare atingere si in fiecare privire,mai intai fara sa isi dea seama iar apoi ajungand sa fie ranit sufleteste.Deja au trecut ore de cand au vorbit si nici un semn de la ea. Kal intra in depresie. Vrea sa planga dar nu poate,voia doar cateva clipe singur alaturi de acea fiinţă frumoasă care il face sa simta ca traieste. Asta nu se intampla. Kal isi aprinde o tigare dupa care incepe sa fumeze neincetat pana aproape nu mai poate sa respire. "Acuma e clar ce se va intampla" spuse Kal cu o voce ragusita si in acelasi timp inmuiata de lacrimile ce dadeau sa ii curga.