ECRİN
Şaşkınlıktan bakmayı bırakıp hemen ağzımın üstündeki elini çektim ve suratına bakmadan yanından uzaklaştım. Aslı ile Elize bakarken aşağıda olabilecekleri aklıma geldi. Merdivenleri yönelmemle bir betonla çarpmam kaçınılmaz oldu. Tabiki bu sefer beni tutan biri olmadığı için yere düştüm. Kafamı kaldırdığımda kiminle çarptığımı anladım. Bir de dik dik bakıyor beyefendi. '' Aylak aylak gezeceğine önüne baksan keşke Yeni'' dedi yeniye vurgu yaparak. Olduğum yerden kalktım ve tam bir laf söyleyecektim ki arkadakinin eliyle susmam için yapınca ne olduğunu anlamadım. Tam ağzımı açıcaktım ki müdür beyin '' Ecrincim bir sorun mu var?'' demesiyle arkamı döndüm. Müdür bey beni nerden tanıdığını bir türlü anlam veremeyerek ''Yok Efendim'' dedim ve uzatmadan merdivenlere yöneldim. Aşağıya indiğimde kızların soru soran bakışlarıyla kafamı başka yere çevirdim. Sabahtan beri çektiğim neydi abi yaa.
Eve gelmemizle teyzem kapıyı açtı. Salona girdiğimizde bizim hazırlanmış bir parti ve eğlence deposu komşularımızın olduğunu görünce bugün hiç bitmeyecekti belli. Akşam saat 10 gibi herkes evine dağılınca ev birbirine girdiğini anlamamız bir oldu. Aslı direk konuya girdi tabiki. 3 gün Sonra yurda gidicez ya kaçırır mı fırsatları. Neymiş efendim yarın alışverişe çıkmamız lazımmış, ordan kuaföre tabiki saç baş düzenlemesi falan filan işte aslı'nın işi nolsun başka. Hemen ağzımı açıp itiraz edicekken ablamın ne demek istediğimi anlamasıyla hemen beni geçiştirdi. Ve büyük bir sorun ve ben ''
ECRİN VE ALIŞVERİŞ''
Gece aslıyı yollayıp doğruca odama gittim. Okul dedik dedik bir de yurt çıktı başımıza. Aslı yaktın beni! Yatağıma cebelleşerek yatmamla uykuya daldım. Güzel bir uyku çekmiştim. Sabah uyanmam bir şey tabiki. Kim uyandırsın beni? Başımın belası Aslı'yı alkışlayacağım ama bu sefer çok güzel uyandırdı. Hanımefendi almış laptopu odaya ses sistemini kurmuş açmış son ses müziği... Bende naptım tabiki geceden hazırlıklıyım. Aslının böyle bir şey yapacağını tahmin ettiğimden geceden kulaklarımı bolca pamukla kapattım . Sabah bütün mahalleyi uyandıracak bir ses. Ben emniyetli bir şekilde gözlerimi açtım tabiki çıtım çıkmıyor. Sakin bir şekilde uyanmamla aslının şarkıyı kapatması bir oldu. Biliyor beni niye bu kadar hazırlık yapıyor ki. Pis pis sırıtmamla kulağımdaki depoyu boşaltmaya başladım. Bu seferde yataktan kalkmam için uğraşıyordu neymiş bugün avmler, çarşılar, bütün alem bizimmiş. Uff Aslı diyerek zorla da olsa sıcacık yatağımdan ayrılmak zorunda kalmıştım.Salona geçtiğimizde kahvaltı hazırdı bile. Teyzem bugün için fazlaca para vermişti. Ne gerek vardı ki buna alt tarafı iki kumaş parçası ?
Kahvaltıya oturduğumuzda Aslı
'' Ecrin elbise almalısın fiziğin çok güzel. '' dediğinde tam bir şey söyleyecektim ki sözümü keserek ablam Belinay
'' Evet Ecrin itiraz kabul etmiyorum. Ne seçersek onu deneyeceksin ve alacağız.'' Dedi ve tavrını ortaya koydu.
Aslı pis pis sırıtırken ağzımı büzerek gözlerimi devirdim. Kahvaltı yaptıktan sonra hızlıca sofrayı topladıktan sonra hazırlanmaya başladık.''İŞGENCE BAŞLIYOR!!!''
Ablam renkli bir etek üstüne askılı siyah bir badi üstüne nar çiçeği bir ceket giymişti. Altına topukluları giyince güzel renkli gözleriyle tam bir uyum içindeydi. Aslı kısa kırmızı eteği ve beyaz askılı badisi, çantası topuklu ayakkabıları ile tam bir esmer güzeliydi. Ben ise şort desensiz bir badi üzerine salaş bir ceket kemerimi takıp şapka mı aldığımda bende hazırdım. Gözlüklerimi taktığımda üçümüzde hazırdık.
Ablam teyzemin arabasını almayı başarmıştı şükürler olsun. Çok güzel iç açıcı bir rengi vardı çok estetik bir görüntü içindeydi.''Teyzem farkı'' nolsun dimi? Arabaya atladık ve yol boyunca son ses müzik... Gerçekten müzik dinlemeyi çok seviyorum.Kafamı bir o tarafa bir diğer tarafa sallayıp duruyordum. Bunu yapmak nedense çok hoşuma gidiyor. Sonunda alışveriş yapacağımız Avm'ye gelmiştik. İstemsiz bir şekilde dolaşırken binbir çeşit elbise deniyorduk. Zorla da olsa bende deniyordum. Ortama ayak uydurmalıymışım. Diğer kızlar nasılsa bende öyle olmalıymışım. Bir sürü elbise ayakkabı alıyorduk. Delice israf !!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimdeki Ben !
HumorHerkesin tanıdığı 'SEN'le İçinde yaşadığın 'SEN' Aynı MI? Herkesin herkesten sakladığı içinde fırtınalar kopartan sırları vardır. Emir ve Ecrin 'in bu sırları ortaktı. Belki de Ecrin'i Emir'e çeken bir neden de buydu. Emir Ecrin'i gitgide karanl...