Emir 'in kokusu =D

210 51 22
                                    

Görseldeki Damla =D

Bir an kendime gelmeye başlamıştım sanki. En son hatırladığım yüzme havuzundaki adam ve camdan fırlayışımdı.Gözlerimi açmaya çalışsamda yapamıyordum. Sadece etraftan gelen bir kaç ses. Bir erkek sesiydi. Kimin olduğunu tam kestiremesem de. Teyzem ve ablam doktora '' Niçin uyanmıyor ? Bu zamana kadar uyanması gerekti.'' derken Aslı '' O her zaman çok uyur , endişelenmeyin.'' diyerek ortamı yumuşatıyordu.Elizabet hüzünlü sesiyle '' Uyan artık '' derken sesler istemsizce yok oldu. Uyku moduna geçmiştim. '' bunlar bana ne verdiyse artık !'' diye zihnimden söylenirken artık hiçbir şey duymuyordum.

Yüzümde bir nesef '' Uyan artık güzellik''' diyor. ''seninle daha çok uğraşacağım, yeter bu güzellik uykusu '' diyordu.Nefesini daha yakında hissettiğimde yanağıma güzel bir öpücük bıraktı. Bu Emirdi. Kesinlikle... 

Beynimde adeta fil tepiniyordu.Sanki üzerime ayı yatmış kıvranıyordu . Öyle ağır ve yorgun.Artık uyanmak istiyordum. 

Gözlerimin üstünden bir ağırlık kalkarcasına gözlerim aralandı.Karşımda esmer elinde mavi dosya ile başımda bekleyen hemşire kıyafeti ile  güzel bir kız duruyordu. '' Hoşgeldiniz Ecrin Hanım'' dediğinde odada Aslı ile Elizabet direk yatağın yanına geldiler . İkiside beni sıkıca kucaklarken canım yanmıştı. Belli etmemeye çalışsam da yüzümü istemsizce buruşturdum. Kalkmaya çalıştığımda ise başaramadım. Canım yanıyordu. Her tarafım kesik içindeydi. Buram buram hastane kokuyordu.Odada Aslı ve Eliz vardı sadece. Aslı hemşire ile birlikte doktora haber vermeye gittiğinde Elizabette ablama haber vermek için dışarı çıktı.Yaralarım hafif sızlıyordu. Kafamı geri yasladığımda yastık çok rahatsız etmişti .Kollarımı kaldıramıyordum.Kapı tıklatıldı ve içeri ferahlatıcı kokusuyla Emir girdi. Emir içeri girdiğinde yastıkla cebelleşiyordum. Yanıma gelerek yastığı düzeltti ve '' iyi mi rahat mı ? '' dediğinde kafamı onaylarcasına salladım ve ufaktan bir gülümse yayıldı suratıma. 

''geçmiş olsun ''  dediğinde ''teşekkür ederim'' dedim.Elinde çiçekler vardı . Hem de papatya !! . Birden gözlerim çiçeklere sonra Emir'in gözlerine kaydı.Gözleri parlıyordu. 

''Senin için '' dediğinde

Gözlerimi kısarak '' Nerden bildin papatya sevdiğimi ? '' dedim.

'' Hislerim '' dedi. Çok bilmiş bir tavırla. 

Tek kaşımı kaldırıp ona baktığımda '' Ne duruyorsun versene '' diyerek kollarımı açtım.

 Ani hareket edince canım yanmıştı. Çiçekleri koklarken içeri Aslı ile doktor girdi. Aslı '' Aa Emir gelmiş '' dediğinde Emir Aslı'ya bakarak gülümsedi. 

Doktor bana baktı ve '' Sizi hastaneye getiren yakışıklı genç '' dedi. Yakışıklıya vurgu yapmıştı. Sonra Aslı'ya bakıp daha sonra da Emir'e baktım. Sonra doktor yarın taburcu olabileceğimi söyledi. Bir şeyim yoktu fazlasıyla dinlenmiştim.  Akşama doğru ablam ve teyzemde gelmişti. 

Ablam '' Seni de kaybedeceğim diye öyle korktum kii '' dedi .

 Bende pis pis sırıtarak '' Ablam da beni ne çok severmişş '' dediğimde koluma vurdu. Suratımı buruşturarak '' yavaş bee !'' dedim . Özür dilercesine vurduğu yeri şefkatle okşadı. Teyzemi de ne özlemiştim. '' Seni iki gün yanımızdan ayırdık başına gelene bak '' dedi .'' Ahh!! '' diyerek kafamı geri yasladığımda kafamı duvara vurdum. Ablam '' Aynı ecrin yine sakar '' dediğinde odadaki herkes gülmüştü.

Akşam Emir , Teyzem ve ablam eve gitti. Aslı ve  Eliz ile birlikte sohpet ederken kapı çalınıp elinde oyuncak ayıyla içeri biri girdi.Ayı suratını kapatıyordu.  Aslı '' yuhh !!'' diye bağırdığında ayıyı yüzünden indirdi. Buraktı.'' Bakıyorum uyanmışsın'' dedi. Bu gelişi gülümsememe sebep olmuştu.'' teşekkürler'' dedim ve dudağımın kenarıyla ona gülümsedim.'' Adamlar tutuklandı.'' dediğinde gözlerimi fal taşı gibi açtım. '' Sahiden adama veya adamlara noldu ve neden oradaydılar ?? ''

İçimdeki  Ben !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin