1 haftadır okul Emirsiz geçiyor. Okul çıkışları yanına gidebiliyorum arada sırada tabiki. Hastaneden taburcu olup evde dinlenecek. Ben bu zamanda Emir'in annesini araştırmaya karar verdim.
Nasıl ölmüş ? Emir'in kendini suçlama nedeni ne ?
Kütüphaneye Emir'i ilk gördüğüm yere kütüphaneye gittim. Bilgisayarın başına geçtim ve görsellere ''Yasemin Poyraz'' yazdım. Yavaş yavaş resimler yükleniyordu. Açılan resimlerde oldukça güzel beyaz tenli koyu kahve saçlarıyla çok güzel bir kadın resmi çıktı. Ve bir tane aile pozu. Fotoğrafın altında '' Yasemin Oğuz Poyraz ve okulları küçük Emir Poyraz'' yazıyordu. Bebeğe dikkatlice baktığımda Emir'in nadiren de olsa gülüşünü gördüğüm için sevindim. Çünkü gülüşü hiç değişmemişti.Her zaman ki gibi mükemmel gülüyordu. Daha çok gülmesi lazımdı. Gülmemesi millete haksızlıktı.
Aynı gülüş ve çok mutlu gözüküyorlardı. Altta bir gazete küpürünün çekilmiş fotoğrafı vardı.
''Yasemin Poyraz oğlu için canından vazgeçti !!''
Hemen habere girdim. Emir'in kendini suçlama nedenini öğrenecektim. Haberde şöyle yazıyordu;
'' Yasemin Poyraz, arabanın arasında feci şekilde can verdi..! Oğlu Emir Poyraz ile eve dönerken oğluna pamuk şeker almak için oğlunun yanından ayrılan Yasemin Poyraz, oğlu Emir Poyraz kaldırımdan aşağı inip belediye otobüsünün arkasında dururken belediye otobüsü aniden arka arkaya gelmeye başladığı an annesi Yasemin Poyraz koşarak oğlunu sardı ve park edilen araba ile belediye otobüsünün arasında sıkıştı. Annesinin sayesinde küçük Emir poyraz kazayı hafif atlattı. Ancak Yasemin Poyraz kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti. ''
Satırları okurken gözyaşlarıma hakim olamayıp içten içten ağlamaya başladım. Emir kendini bu yüzden suçluyordu. Her anne bunu yapardı. Kendinin suçlamasına gerek yoktu. Bir kazaydı. Emir'i daha iyi anlıyorum artık. Gözü önünde annesinin ölmesi...
Cuma okul çıkışı Emirgilin evine gittim. Kapıyı bir adet sarışın mini etek açtı. Beni görünce ''Buyrun?'' dedi. ''Pis sarışın '' diye içimden geçirirken suratıma muzip bir gülümseme yerleştirip
'' Emir'in arkadaşıyım, Ecrin derseniz '' diye ekledim.
'' Buyrun efendim, Emir Bey çok mutlu olacaktır.''
Şaşkınlık içinde içeri geçtim.
Sarışın mini etek '' Emir bey odasında '' dedi.
Başımı onaylarcasına sallayıp Emir'in odasına doğru çıktım. Odasının kapısı hafif açıktı. İçeri yavaşça girdim. Emir arkası dönük bir şeylere bakıyordu. Sessizce arkasına gelip ellerimle gözlerini kapattım. Sesimi değiştirerek '' Ben kimim sence Emir poyraz ?? '' diye sordum.
'' Merve ığğh şey ya daa Melis yok yok irem '' diye kızların adını saymaya başladı. Ellerimi çekip sinirli bir şekilde arkamız döndüm.
Sesini yükselterek '' Tabiki Ecrin Dolunay KAYA'' dedi.
Kafamı arkaya çevirerek '' Merve ığhh Melis ya da neydi ha İrem yanına geliyor mu Emir Poyraz '' diyerek gözlerimi devirdim. Ve o an fark ettim ki '' Dolunay '' dedi. Hiç kimse o adımı bilmezdi ki Aslı dışında.
'' Ne oldu Ecrin ?'' diyerek taklidimi yaptı.
'' Yapamıyorsun Emir Poyraz '' diyerek güldüm.
'' Sahiden mi Ecrin Kaya'' diyerek elini beline koydu ve gözlerini devirdi.
İçimden başarılı bir taklit diye geçirsem de '' 2 Tane Ecrin düşünemiyorum Emir '' diyerek ekledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimdeki Ben !
ComédieHerkesin tanıdığı 'SEN'le İçinde yaşadığın 'SEN' Aynı MI? Herkesin herkesten sakladığı içinde fırtınalar kopartan sırları vardır. Emir ve Ecrin 'in bu sırları ortaktı. Belki de Ecrin'i Emir'e çeken bir neden de buydu. Emir Ecrin'i gitgide karanl...