Del 3

164 6 2
                                    

Vi gikk inn i stuen til Liam. Niall syntes det var litt rart at vi var sammen allerede, siden vi så vidt har møttes. Men da jeg fortalte dem at de er mitt største idol, skjønte de hvorfor. Men jeg vil ikke bruke Harry, jeg liker han faktisk. Harry la armen sin rundt skulderene mine. "Kiss, kiss, kiss, kiss!", skrek Louis. Harry og jeg kysset og de andre gav oss applaus. Både Harry og jeg ble dritflaue. Jeg fikk latterkrampe og måtte gå ut litt for å hente meg inn igjen. Louis fulgte etter meg og gjorde sånn at jeg begynte å le enda mer. Da kom Harry og latet som om han kidnappet Louis, og jeg lo bare enda mer. Jeg gikk inn og Louis latet som om han trengte hjelp. Tilslutt lå vi alle på gulvet. Alle lå på gulvet, vi lå der fordi vi hadde serr, total lættis. Etterhvert lo vi så mye at vi gråt.



HARRY POV:

Olivia var så søt der hun lå på gulvet. Jeg er så glad for at jeg har møtt henne. Det er dobbel så søtt at hun er fan av One Direction<3 "I love you, Olivia", smilte jeg. "I love you too, curly", smilte hun tilbake til meg.  Hun er bare perfekt. Jeg elsker henne, elsker henne så mye. "Liam?", spurte jeg. "Huh?", spurte han. "Can I talk to you alone?" "Sure", smilte han og jeg tok han med ut på kjøkkenet. "Can you help me with something?", spurte jeg nervøst. "I help with everything", smilte han. "How can I invite Olivia on a date?" "Just ask her. She is your girlfriend. I and the other can be your waiters", sa han. "Thank you so much!", smilte jeg og gav ham en bjørneklem. "No problem, Harry"; smilte han. Dette er alltid sånn vi gjør når vi hjelper hverandre. Liam er den jeg stoler mest på! Han er den mest trofaste vennen jeg kan ha. Jeg er veldig glad for å ha han som venn.



OLIVIA POV:


Shit, hva skal han snakke med Liam om? Etter et par minutter kom han ut igjen med Liam. Begge smilte så det var sikkert ikke så farlig. Det var sykt varmt her inne og jeg begynte å se svart. Det siste jeg hørte før jeg besvimte var,"Olivia, do you wanna go on a dat with me?"

Jeg kom til meg selv igjen og de andre guttene satt bekymret rundt meg. "Yes, I wanna go on a date with you Harry", smilte jeg.  "you fainted now and the first thing you say is that you want on a date with me",sa Harry bekymret. Jeg bare lo av han. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg gjorde det. Han gav meg et bekymret blikk. Det samme gjorde alle de andre.



--------------------------------------

Det var det jeg rakk å skrive nå :-( Skriver mer i morgen<3


OLIVIAWhere stories live. Discover now