DEL 15

97 3 0
                                    

LIAM POV:
Når vi var på vei hjem skjedde det samme med meg, som med Niall. Bare at jeg møtte ei som heter Lena og hun er 19 år. "Come, you can see my house", smilte jeg. Hun var søt og snill❤️  Shit, jeg tror jeg er forelsket. "Ok, Liam", smilte hun og kysset meg på kinnet. Jeg rødmet. "Oooh, you are blushing", sa Olivia, og da rødmet jeg enda mer. Vi gikk hjem. "Liam?", spurte Lena da vi kom hjem. "Huh?" Jeg var helt borte. Jeg begynte å bli trøtt. "I'm in love with you", hvisket hun i øret mitt og kysset meg på kinnet. "I'm in love with you too", hvisket jeg tilbake. "Do you wanna go on a date with me?", spurte jeg henne. "Of course", sa hun før vi kysset. Jeg trakk henne med opp på rommet. "Ooooooh", hørte jeg fra Louis før jeg lukket døra. Jeg kunne høre høy latter i det jeg kysset Lena. Aner ikke hvorfor men.

OLIVIA  POV:
Vi visste at Liam kom til å ta med seg Lena opp på rommet. Så Louis latet som han måtte på do. Så gikk han på rommet til Liam, satte opp skjulte kameraer og koblet til Bluetooth slik at vi alle kunne se hva de gjorde. Vi brukte iPaden min til å se på hva dem gjorde. Men det ble litt kjedelig å bare se på dem. Så vi satte på musikk of danset rundt. Louis, Harry og Niall sang. Etter hvert kom Liam og Lena ned. Liam hadde fått et ganske så synlig sugemerke på halsen og det samme hadde Lena. Liam begynte å synge han også. Det ble komisk til slutt så lå alle på gulvet med latterkrampe. Lena og jeg ble ganske godt kjent. Hun skulle sove på rommet hos meg i natt.

*Neste Dag*
Klokken var 12:30 da vi våknet. Halv et! Jeg skulle vært på jobb! Men jeg får si opp jobben. Jeg skyndte meg bort til jobben og gikk inn til sjefen. Jeg fortalte om alt som hadde skjedd og at jeg måtte si opp jobben. Han sa det var greit, men alikavel fikk jeg jobbe en siste dag hvis jeg ville. Og han sa at han skulle spandere det jeg kjøpte de 6 neste ukene. Jaja, takk👍🏻 Jeg møtte Niall og Emily på vei hjem. Jeg sa hei. Så gikk jeg videre hjem over. Da jeg kom inn ble jeg møtt av en hyper Lena. Hun viste meg hånda si. Hun hadde fått en ring. "Have I been missing something?", spurte jeg med et smil om munnen. "And, congrats", la jeg til. "Thanks", smilte hun og ga meg en klem. "Liam, congrats", sa jeg da jeg kom inn. "Thanks", svarte han med et stort smil og ga meg en klem. Jeg kunme se et snev av sjalusi i blikket til Lena. "Relax, I'm married with Harry." "Oh, I didn't know that. I'm sorry." Hun ga meg en laaaaaaaang klem. "It's okay."  Harry var ute, Liam og Lena gikk på rommet til Liam og Naill og Emily var ute. Da gikk jeg på badet og låste døra. Jeg satte meg på do lokket. Jeg telte alle arrene og kuttene jeg hadde. Jeg fant ut at jeg hadde over 1929 kutt. "Det skal bli flere", tenkte jeg. Jeg fant fram et barberblad jeg hadde gjemt for alle sammen. Jeg kittet meg over bena. Jeg vet jeg kommer til å angre på dette, men jeg bryr meg ikke. Jeg kuttet og kuttet. Når jeg hørte utgangsdøra åpne seg, la jeg papir over kuttene, og skjulte dem. Jeg dro ned på doen og "vasket" hendene og gikk ut. Det var Niall og Emily som hadde kommet hjem. "Do you know Where Harry is?", spurte jeg. Niall så veldig trist ut. "He is cheating on you", sa Niall og viste et bilde han hadde tatt. Jeg hadde barberbladet i lommen, så jeg løp opp på rommet og kuttet meg. Alt gikk i svart. Ingen kom så jeg tror at dette er slutten.

LENA POV:
Jeg hørte en dør smelle igjen, etterfulgt av masse skrik og hulk. Men så sluttet det. Liam skyndte seg ut av rommet og bort til rommet til Olivia. Det ble brått skummelt. Døren var heldigvis åpen, så Liam og jeg kom oss inn. På senga lå Olivia med kutt som blødde og et barberblad i hånda.

_________________
729 ord! Vil takk from02 som ville ha en rolle, som da er Lena❤️

OLIVIAWhere stories live. Discover now