Del 5

127 5 0
                                    

Hei! Skal ha maraton i dag❤️
Del 1/5. Kos dere💕
___________________________
HARRY POV:
Etterhvert som vi ble ferdig med å øve, dro vi alle til en cafe. Jeg bestilte kun en kaffe. Hadde stjålet mat hos Olivia.  Har ikke sagt det til hun, men jeg gjør det etterpå. Vi satt oss ved et bord og begynte å snakke. Niall klaget som vanlig over at han var sulten.  Jeg betalte for maten til Olivia, og kysset henne lett på kinnet. Jeg kunne se at Olivia fikk en varsel på mobilen. Hun låste den opp og gikk inn på Twitter.
"You are such a slut! I know you just are using Harry, so get Thor fuck away from him. HE IS MINE! Bitch."
Olivia reiste seg opp og løp ut av cafeen. Jeg reiste meg fort opp og løp etter. Mobilen hennes lå knust på bakken, men jeg tok den opp og løp etter henne.
Etter fem minutter med løping så jeg Olivia sitte gråtende på en parkbenk. Jeg satte meg ved siden av henne og strøk henne på ryggen. Hun så opp og smilte lett til meg.

OLIVIA POV:
"Harry, why did you run aften me? I know you saw the tweet", gråt jeg. Jeg følte meg som en svak pyse. "Because I love you, I love you Olivia!"  "No, this can't be true!" Jeg reiste meg opp og løp hjem. Jeg kunne høre Harry løpe etter meg. Jeg løp hjem og inn på badet. Jeg fant fram et barberblad og dro opp genserarmen. Jeg dro barberbladet fort over armene mine flere ganger. "Olivia, open the door!", skrek Harry utenfor. Jeg kjente at jeg ble svimmel. Det siste jeg hørte før alt ble svart var at døren ble brutt opp.

______________
Der var del 1 på maratonet ute!❤️

Takk til dere som leser😍💕

OLIVIAWhere stories live. Discover now