del 4

142 6 1
                                    

OLIVIA POV:

De fortsatte å se bekymret på meg, så jeg latet som om jeg besvimte igjen. Etter to minutter fikk jeg latterkrampe + det tok lang tid før de skjønte hva jeg drev med. Da begynte de å le også.

Etter en time dro Harry og jeg hjem til meg. Han skulle sove over. Jeg er glad for at han valgte meg, han er tross alt favoritt kjendisen min. "Good night, curly", sa jeg til han. "Good night, sweetheart", sa han og kysset meg lett på kinnet. Jeg kjente jeg ble varm innvendig.

Dagen etterpå våknet jeg klokken 9. Jeg skrev en lapp til Harry hvor det sto "Hi, Harry<3 I have to go to work:-( I have lunch 12'o clock. Meet me at the job. When I have lunch we can buy some food and eat together. Love from Olivia" Jeg smilte da jeg gikk ut av huset. Jeg smilte da jeg gikk ut døra.

Klokken 12 kjøpte jeg mat og drikke. Da jeg hørte at døren ble åpnet snudde jeg meg raskt. Harry gikk fort inn og hentet mat. Da han skulle betale sa jeg at jeg allerede hadde betalt for han. Jeg hadde egentilg ikke gjort det, men jeg skulle gjøre det når han hadde gått. Vi snakket mye og til slutt måtte jeg tilbake på jobb. Da han hadde gått, henten jeg det samme som han hadde spist og drukket, og slo det inn og kjøpte det. Jeg spiste og drakk det utover dagen ettersom jeg ble sulten eller tørst.

Da jeg kom hjem var alle fra bandet i stua mi og sang. Alle unntat Harry så meg fordi han sto med ryggen til. Jeg ba de andre gutta om å være stille sånn at jeg kunne skremme Harry. Han skvatt og alle vi andre fikk latterkrampe. Harry var fortsatt i sjokk, men han begynte å le etterhvert. Han har så søt latter. Jeg elsker han💕 Jeg så han gå forbi butikken jeg jobber i og inn i en butikk som de selger dyre ringer og klokker o.s.v. så jeg vet ikke hva slags planer han har😂

HARRY POV:
Liam gav meg blikket som sa nå. Jeg gikk bort til Olivia, satte meg ned på kneet og sa "Olivia, you make me so happy, and I love you so much! Do you wanna marry me?" Hun fikk tårer i øynene og sa ja. Jeg reiste meg fort opp og vi kysset. Jeg var bare så lykkelig akkurat. Jeg bryr meg ikke om at vi går litt fort fram, men jeg vet at jeg elsker henne. "I love you Olivia💕", sa jeg. "I love you too curly💕", svarte Olivia. Jeg er glad for at jeg valgte henne og ikke en annen, for hun er perfekt for meg. Jeg kunne blitt sammen med en annen hvis jeg ikke hadde møtt Olivia. Jeg kjente jeg ble varm innvendig når jeg tenkte på det.

_____________

Hei! Nå var et nytt kapittel ute! Takk til dere som leser💕 Oppdaterer så fort jeg kan💕💕 I morgen blir det maraton, da skal jeg skrive 5 deler. Gled dere til i morgen💕

OLIVIAWhere stories live. Discover now