OLIVIA POV:
Da vi kom inn døra, kom Niall farende mot oss. Han gikk truende mot Harry og sa "don't cheat at her again!" "What?", svarte Harry. Niall viste han bildet. "Okay, I have to tell you something", sa Harry rolig. "Please sit down everybody", la han til. "The reason that you think I was cheating on Olivia, was that I..... I have....... a twin." (Dette er ikke sant, kjedet meg så bare fant på noe..) "What? Why didn't you tell it to us, before now?!?", ropte jeg. "I was to afraid", sa han kjempe lavt. Jeg kunne se at noen tårer rant ned fra kinnene hans. "Harry", sa jeg rolig og gikk forsiktig mot han. "Don't touch me!", ropte han og løp opp på rommet våres. Jeg løp etter og han låste heldigvis ikke døra. Jeg åpnet døra forsiktig og satte meg i senga. Han trodde han hadde låst døra og lurte på hvordan jeg kom inn. "I'm a ghost. I can walk through the wall!", lo jeg. "Just kidding. You didn't lock the door", lo jeg igjen. Da fikk vi begge latterkrampe. Det var koselig å ha det sånn som nå. "Can you promise me one thing Olivia?", spurte han plutselig veldig alvorlig. "Ye-Yes", svarte jeg veldig usikker. "Can you stop selfharming? Please? You can hide all the scars with tattoos", sa han sakte og lenge. "No, I can't do it."
HARRY POV:
Hæ? Hun kan ikke stoppe med selvskading? Nå forstod jeg ingen ting. "Honey, what do you mean?" "What do you mean, ohh, when you nod your head yes, but you wanna say no", sang hun. Hun har egt dritbra sangstemme. Jeg gav henne et skjema. Jeg hadde alltid en ekstra påmeldingslapp til X-faktor. "But what did you meant, with I can't do it?", spurte jeg nervøst. "I meant, I can't hide it with tattoos, but I can stop", smilte hun. "Only, if you helps me", la hun alvorlig til. "Of course babe." Oi, det var noe nytt. "Okeeeeeeeeeeeeey", sa Olivia EKSTRA langt😜
*3 Uker Senere*
Olivia skal på audition for X-faktor i morgen. Hun satt på rommet omtrent hele dagen for å øve. Og vi hadde akkurat sluppet det nye albumet vårt "Made In A.M." Jeg kunne høre en kjent sang fra rommet. Hun spilte gitar. Og sang. Etter ca. en time kom hun ned. "Can you sing for us?", spurte Niall ivrig. "That was my my plan", smilte hun.
OLIVIA POV:
På auditionen skulle jeg synge "If I Could Fly", og det er en One Direction sang. Jeg startet.
"If I could fly, I'd be coming right back home to you. I think I might give up everything, just ask me to.
Pay attention, I hope that you listen. Cause I let my guard down. Right now I'm completly defenceless.
For your eyes only, I show you my heart. For when you're lonley, and forget who you are. I'm missing half of me, when we're apart. Now you know me, for your eyes only.
For your eyes only.
I've got scars. Even though they can't always be seen. And pain gets hard. But now you're here, and I don't feel a thing.
Pay attention, I hope that you listen, cause I let my guard down. Right now I'm completly defenceless.
For your eyes only, I show you my heart. For when you're lonley, and forget who you are. I'm missing half of me, when we're apart. Now you know me, for your eyes only.
For your eyes only.
I can feel your heart inside of mine. I been going out of my mind. Know that I'm just wasting time and I hope that you don't run away from me.
For your eyes only, I show you my heart. For when you're lonley, and forget who you are. I'm missing half of me(me er lys tone) when we're apart. Now you know me. For your eyes only.
For your eyes only, I show you my heart. For when you're lonley, and forget who you are. I'm missing half of me, when we're apart. Now you know me, for your eyes only.
For your eyes only.
For your eyes only."Da jeg var ferdig, så alle på meg med store øyne. "Too bad?", spurte jeg. "No, you are fantastic(?)", smilte Harry. "And you are still fan of us I'll see", lo Louis. "Yes, of course", lo jeg. Men jeg fikk stående applaus av alle gutta. Og det var 3 dager til auditionen. Jeg tror jeg kommer til å klare meg bra.
*3 Dager Senere. Etter audition*
Jeg kom videre! Jeg skal konkurrere med andre! Jeg er så glad! Jeg tok fort opp mobilen når jeg var ferdig, og ringte Harry. "Hey", sa han. "Hey. I didn't do it. I'm not gonna go on the show. They cut off my audition", sa jeg trist. "Are you serious?", spurte han. "No, I'm not", lo jeg. "So you are in the competition?", spurte han med et snev av håp i stemmen. "Yes", svarte jeg lykkelig. "Come to the studio now", beordret Liam, som tydeligvis hadde hørt på samtalen våres. "Lena and Emily is here too", la han til. "Ok, I ber there in 10 minutes", sa jeg og la på.
Før jeg gikk til studioet gikk jeg på butikken. Jeg skulle kjøpe meg mat og drikke, men sjefen insisterte på å betale. Så jeg lot han gjøre det. Så gikk jeg. Jeg hadde tatt med til gutta også. De pleier å klage på at de er diktene når de kommer hjem fra studioet. Så jeg kjøpte iste og tacosalat til alle. Alle elsker det, så jeg skal kødde litt med dem. Skal ta med meg mitt inn og la demmes være igjen i gangen, så skal jeg sitte å spise og drikke til de spør. Så skal jeg si nei, og spise litt til. Så skal jeg si at de skal se i posen ved jakken min.*I Studioet*
"Hey", sa jeg. "Hey", sa de i kor tilbake. Jeg satte meg og så på dem mens jeg spiste og drakk isteen min. "Did you get something for us", spurte Niall etter å ha glodd på maten min i 10 minutter. "No", svarte jeg enkelt. "Emily and Lena, I got food for you. Look in the bag, where my jacket is", hvisket jeg til dem. Da de kom inn igjen, fikk guttene store øyne. "Go and look in the bag, where my jacket is", sa jeg til dem. Da de kom tilbake skrek de "Foooood!" Vi jentene lo. "Hey, do you wanna sleepover?", spurte jeg jentene. "Yes", svarte de i kor. "Harry, tonight I throw you out of the bedroom. Emily and Lena is going to sleepover", sa jeg. "Oh, fuck", sier han og ler. Plutselig kjente jeg det sparke i magen. "The kids did just kicked", sa jeg.
*Etter studioet*
HARRY POV:
Vi gikk hjemover. "Faen", sier Olivia. What does that mean?", spurte jeg. "It means fuck, because the kids is coming", sa hun stresset. Vi har forresten fått vite at det er to jenter. Jeg gleder meg. Vi har bestemt at de skal hete Lucie og Lily. Liam klappet seg hjem og hentet bilen. Han plukket opp Olivia og meg, så dro vi til sykehuset.______________
1211 ord! Fornøyd med det. Håper dere er fornøyd med denne delen! Takk for at dere leser❤️
TRENGER FORTSATT MINST 5 ROLLER TIL! SÅ VIL DERE HA EN ROLLE SÅ KOMMENTER ELLER SEND MEG PM❤️
YOU ARE READING
OLIVIA
FanfictionOlivia er 20 år, har blitt mishandlet hjemme og da hun flytter til London blir alt perfekt, da hun møter idolet sitt one direction. (Ble inspirert av sangen Olivia til One Direction)