DEL 16

80 3 1
                                    

LENA POV:
Olivia driver med selvskading. "I'm selfharming too", sa jeg forsiktig og redd. "I'm gonna make you and Olivia stop selfharming", svarte Liam og smilte. Han klarte å få liv i Olivia igjen og hun ble sur for at vi hadde reddet henne. "Olivia, let me tall to you alone",sa jeg. Da Liam hadde gått ut, sa jeg "In 5 years, I have been doing selfharming, and I regret so fucking much. Sorry for the word", sa jeg. "I have been doing it in 10 years, and I don't regret Lena", svarte hun. "I know you wanna regret later. I still doing and I regret more and more! So stop it!", hylte jeg og slappet henne. "Shit, I'm sorry", sa jeg fort og gav henne en klem. Men hun dyttet meg unna, tok barberbladet og løp ned. Nede tok hun på seg yttertøy og løp sin vei.

OLIVIA POV:
Jeg løp, fant et sted det ikke var noen. Deretter fant jeg en benk og fant fram barberbladet. Jeg dro opp begge buksebena og dro barberbladet over flere ganger.  "Olivia!", hørte jeg noen rope. Faen det var Harry. "Get the fuck away, Harry", skrek jeg. Jeg fortalte han om bildet og han tok barberbladet mitt og la det over halsen. "If you don't belive me, this is the end of me, of Ond Direction and our relationship!", skrek Harry av sinne og frustrasjon. "No Harry, don't! Don't do it! If you take your life, I wanna go to the jail, in Norway. Make my parents free, and let them kill me, slowly and painfull!" Jeg begynte å gråte. "And I can't let the kid know that you killed yourself!" "I would never do it honey. I just wanted you to change your mind", sa Harry mens han gråt. "Harry", gråt jeg. "Yes", gråt han tilbake. "I love you", sa jeg før jeg kysset han. "Friends again?", spurte jeg han da vi brøt kysset. "Yes", sa han. Så gikk vi hånd i hånd hjem.

______________________
Enda en del ute!
Takk for at dere leser, og takk til dere som vil være noen personer i historien!

OLIVIAWhere stories live. Discover now